Gå til innhold

Ville du datet en som har skiftet kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er de du hører om, sånn som han gravide mannen for noen år siden

Anonymkode: a6c47...190

Han var jo opprinnelig kvinne med livmor og vulva. 😌

Anonymkode: 1a088...bab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan han få barn?

Anonymkode: a6c47...190

Aner ikke. 

Ts

Anonymkode: 96fc1...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, PinkLady97 skrev:

(født som gutt, men er nå kvinne) 

Forskjellen på en transkvinne og en kvinne er menstruasjonen. Jeg vet at det finnes en bevegelse som mener at det blir feil å kalle ekte kvinner for «menstruators» for å skille fra transkvinner. De mener det skal være kvinne og «non-man»(transkvinner), fordi sistnevnte ikke har blitt født med livmor og det blir feil å bli kalt «kvinne». 

Personlig ville jeg aldri vært i et forhold med en FTM. 

Anonymkode: 1a088...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha flere barn, så for meg hadde det gått bra så lenge sexen fungerer. 

Anonymkode: 513c5...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig bare barn-ikkebarn som vipper det den ene eller andre veien? 

Jeg sitter mer og mer å føler på at jeg på en måte aldri hadde sett på han dom 100% mann. Jeg vil at partneren min skal være sterkere enn meg, mer bredbygget enn meg etc. Jeg kan absolutt akseptere transpersoner som identifiserer seg som et annet kjønn, men jeg tenker at han aldri ville vært «mann nok». 

Ts

Anonymkode: 96fc1...592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. Stiller meg nøytralt til spørsmålet siden jeg aldri har vært borti dette personlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg burde sikkert ha mistenkt det, men han ene jeg har vært på et par dater med har skiftet kjønn, altså født kvinne. Han spurte om det var et problem og jeg ble så satt ut at jeg sa nei, men egentlig så tror jeg det

Aldri, dette har med verdier og livssyn å gjøre. Det ville aldri være aktuelt. Det å gå på date, uten å si klart i fra om dette gjør det enda verre, da er det et bedrag og løgn i tillegg. Er man helt åpent på dette fra første stund er jo dette en ærlig sak, men for meg ville det ikke gjort noen forskjell uansett. Det vil aldri være aktuelt. Jeg er mann, og vil ha en ekte kvinne tvers igjennom når jeg søker en partner. Operere seg til noe slikt tror jeg ikke er mulig, men ikke bare dette. Det har også med moralske og etiske synspunkter å gjøre. Men vi er alle forskjellige på dette punktet. Som sagt at man er ærlige på dette er første forutsetningen, og da fra første stund. Om ikke blir det langt mer alvorlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Politisk ukorrekt i våre dager, men i min verden blir ikke en kvinne en mann eller omvendt uansett hvor mye de opererer. Og jeg vil ikke ha barn, så det ville jo vært det eneste plusset. 😛 

Anonymkode: 8fe8e...0d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden!!😂

Anonymkode: 852cc...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig bare barn-ikkebarn som vipper det den ene eller andre veien? 

Jeg sitter mer og mer å føler på at jeg på en måte aldri hadde sett på han dom 100% mann. Jeg vil at partneren min skal være sterkere enn meg, mer bredbygget enn meg etc. Jeg kan absolutt akseptere transpersoner som identifiserer seg som et annet kjønn, men jeg tenker at han aldri ville vært «mann nok». 

Ts

Anonymkode: 96fc1...592

Jeg føler det samme som deg. Det er en haug av årsaker til at jeg ikke kunne gjøre noe slikt. Det er barn, og det er at jeg ikke er bifil. Jeg er 100% heterofil og vil ikke kunne tenne på, eller bli forelsket i en mann som var født som kvinne. Jeg tror kanskje at det er de som er bifile som gjerne ikke har noe i mot å være sammen med transseksuelle? Jeg kan godt være venner med dem, men det blir svært annerledes når man leter etter en livspartner, dessverre.

Anonymkode: 5cbae...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden!!😂

Anonymkode: 852cc...e23

Jeg respekterer at du ikke ønsker det. Men hva er poenget med å le av den grunn? Ingen fortjener å bli latterliggjort eller de som er åpen for å date en trans

Anonymkode: 64db9...edb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! Er selv dame. kunne feks ha datet en mann som opererte seg og ble kvinne. Kunne godt mulig også datet en kvinne som opererte seg til å bli mann. Alt har med personligheten å gjøre.

Anonymkode: e4f41...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det samme som deg. Det er en haug av årsaker til at jeg ikke kunne gjøre noe slikt. Det er barn, og det er at jeg ikke er bifil. Jeg er 100% heterofil og vil ikke kunne tenne på, eller bli forelsket i en mann som var født som kvinne. Jeg tror kanskje at det er de som er bifile som gjerne ikke har noe i mot å være sammen med transseksuelle? Jeg kan godt være venner med dem, men det blir svært annerledes når man leter etter en livspartner, dessverre.

Anonymkode: 5cbae...446

Er man virkelig nødt å være bifil for å ville date noen som er trans? Mest idiotiske jeg vet er folk som mener at man umulig kan være hetero om en mann faller for ei kvinne som var født mann. Selv om jeg forstår at mange ikke er åpen for trans, betyr ikke det at man ikke er hetero om man vil date ei

Anonymkode: 64db9...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er man virkelig nødt å være bifil for å ville date noen som er trans? Mest idiotiske jeg vet er folk som mener at man umulig kan være hetero om en mann faller for ei kvinne som var født mann. Selv om jeg forstår at mange ikke er åpen for trans, betyr ikke det at man ikke er hetero om man vil date ei

Anonymkode: 64db9...edb

For meg virker det mest logisk ut faktisk. Du er kanskje litt for hårsår? Er du kanskje trans selv? Vennligst ikke gå rett i strupen på folk.

Anonymkode: 5cbae...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i verden datet en mann som hadde skiftet kjønn til dame.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg virker det mest logisk ut faktisk. Du er kanskje litt for hårsår? Er du kanskje trans selv? Vennligst ikke gå rett i strupen på folk.

Anonymkode: 5cbae...446

Jeg er ikke hårsår. Bare synes det er for bastant å si «NEI! Du er homo om du er sammen med ei som var mann!!», når fyren selv vet hva han er og nærmest må forsvare hvem han er for andre. 

Anonymkode: 64db9...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...