Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #281 Del Skrevet 22. mai 2019 The Rolling Stones synes jeg er like bra som Led Zeppelin, men har hørt mest på Led Zeppelin. Det er helt utrolig at de holder koken enda. Mamma var forelsket i Mick Jagger tror jeg da hun var tenåring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #282 Del Skrevet 22. mai 2019 4 minutter siden, Arwen Undómiel skrev: Jeg kjøper meg veien til helvete Det er en veldig fin låt. Ramble on er min favoritt. Men de har veldig mange bra sanger. Ja, den er fin Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #283 Del Skrevet 22. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig Jeg har aldri hørt noen andre med en så fin stemme og som kan synge over et så bredt spekter av toner Anonymkode: 84c08...8c1 Det er sant, er enig i det:) Men jeg synes han fikk ett litt for kort liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #284 Del Skrevet 22. mai 2019 2 minutter siden, Arwen Undómiel skrev: The Rolling Stones synes jeg er like bra som Led Zeppelin, men har hørt mest på Led Zeppelin. Det er helt utrolig at de holder koken enda. Mamma var forelsket i Mick Jagger tror jeg da hun var tenåring:) Det forstår jeg godt Pen mann med en svært god stemme Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #285 Del Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, Arwen Undómiel skrev: Det er sant, er enig i det:) Men jeg synes han fikk ett litt for kort liv. Ja, det er veldig trist at han gikk bort. Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #286 Del Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg godt Pen mann med en svært god stemme Anonymkode: 84c08...8c1 Enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #287 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) På 22.05.2019 den 16.04, AnonymBruker skrev: Ja, det er veldig trist at han gikk bort. Anonymkode: 84c08...8c1 Ja. Veldig flott og fantastisk artist hvertfall. Endret 5. juni 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #288 Del Skrevet 22. mai 2019 3 minutter siden, Arwen Undómiel skrev: Ja. Veldig bra artist hvertfall. Enig. Dette tror jeg at er den siste sangen han spilte inn. Veldig sterk sang. Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #289 Del Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig. Dette tror jeg at er den siste sangen han spilte inn. Veldig sterk sang. Anonymkode: 84c08...8c1 Den har jeg ikke hørt før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #290 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg må gå å lage middag, skal spise pasta med parmesan. Italiensk her. Kan snakkes siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #291 Del Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, Arwen Undómiel skrev: Jeg må gå å lage middag, skal spise pasta med parmesan. Italiensk her. Kan snakkes siden Kos deg Vi snakkes Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #292 Del Skrevet 22. mai 2019 Takk:) Skal høre på Queen når jeg er ferdig med å spise. Kos deg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #293 Del Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, Arwen Undómiel skrev: Takk:) Skal høre på Queen når jeg er ferdig med å spise. Kos deg du og Takk! Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #294 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg kjører goofy på snowboard forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #295 Del Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, Arwen Undómiel skrev: Jeg kjører goofy på snowboard forresten Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #296 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Det hadde sikkert vært kjekt å gå og finne på noe med deg, du virker som en fin fyr. Jeg er ikke helt klar for en mann enda, men jeg får prøve å lære å elske meg selv, så går det sikkert. Vet bare ikke hvordan man skal elske seg selv om jeg elsker veldig mange andre! Du finner sikkert sommer kvinnen håper jeg. Hyggelig å snakke med deg hvertfall Endret 2. juni 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #297 Del Skrevet 22. mai 2019 Skal høre på Queen etter jeg har spist:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #298 Del Skrevet 22. mai 2019 Akkurat nå, Arwen Undómiel skrev: Det hadde sikkert vært kjekt å gå og finne på noe med deg, du virker som en fin fyr. Jeg synes jeg ser ut som ett stort hespetre så jeg er ikke helt klar for en mann enda, men jeg får prøve å lære å elske meg selv, så går det sikkert. Vet bare ikke hvordan man skal elske seg selv Du finner sikkert sommer kvinnen håper jeg. Hyggelig å snakke med deg hvertfall Jeg håper at du begynner å tenke godt om deg selv. Jeg er sikker på at du er vakker. Vær god mot deg selv, gi deg selv masse kjærlighet, gjør ting som er godt for deg Takk for hyggelige ord Hyggelig å prate med deg Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #299 Del Skrevet 22. mai 2019 8 minutter siden, Arwen Undómiel skrev: Det hadde sikkert vært kjekt å gå og finne på noe med deg, du virker som en fin fyr. Jeg synes jeg ser ut som ett stort hespetre så jeg er ikke helt klar for en mann enda, men jeg får prøve å lære å elske meg selv, så går det sikkert. Vet bare ikke hvordan man skal elske seg selv Du finner sikkert sommer kvinnen håper jeg. Hyggelig å snakke med deg hvertfall En coach skriver det som er i sitatet under, og det finnes også mange andre gode råd. Det er i alle fall svært viktig å snakke positivt til seg selv og om seg selv og å gi seg selv gode ting og opplevelser og å sette grenser og å bli mer selvhevdende : "Å bli glad i seg selv = Nøkkelen til et godt liv? Jeg mener det, men veien dit er forskjellige for alle av oss. Det åpner muligheter og setter deg i en tilstand til å gi og motta kjærlighet i enda større grad. I videoen forteller jeg om hva jeg har lært om egenkjærlighet og tips for hvordan komme seg dit. Det er visse elementer som går igjen uansett hvor du studerer om dette nemlig: – Essensen og viktigheten av å følge hjertet– Gjøre det du egentlig ikke tør å gjøre, droppe konsekvenstenkning og ta en sjanse– Forstå at sårene/traumene dine inne i deg er som ett lite barn som behandles med kjærlighet og omsorg– Slippe fordømmelse mot deg selv på alle områder– Leve i aksept til deg selv og alt hva du er/gjør– Slutte å bry seg i overkant mye om hva andre mennesker mener og hva samfunnet forventer av deg– Slippe fortiden og fordømmelse av fortiden– Snakke positivt til seg selv/øvelse– Bli bevisst på egne behov, på hva du vil om 4-5 måneder til ett år frem i tid og ta action!" https://coachragnhild.no/hvordan-bli-glad-i-seg-selv-perspektiv/ Anonymkode: 84c08...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 22. mai 2019 #300 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) På 22.05.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev: En coach skriver det som er i sitatet under, og det finnes også mange andre gode råd. Det er i alle fall svært viktig å snakke positivt til seg selv og om seg selv og å gi seg selv gode ting og opplevelser og å sette grenser og å bli mer selvhevdende : "Å bli glad i seg selv = Nøkkelen til et godt liv? Jeg mener det, men veien dit er forskjellige for alle av oss. Det åpner muligheter og setter deg i en tilstand til å gi og motta kjærlighet i enda større grad. I videoen forteller jeg om hva jeg har lært om egenkjærlighet og tips for hvordan komme seg dit. Det er visse elementer som går igjen uansett hvor du studerer om dette nemlig: – Essensen og viktigheten av å følge hjertet– Gjøre det du egentlig ikke tør å gjøre, droppe konsekvenstenkning og ta en sjanse– Forstå at sårene/traumene dine inne i deg er som ett lite barn som behandles med kjærlighet og omsorg– Slippe fordømmelse mot deg selv på alle områder– Leve i aksept til deg selv og alt hva du er/gjør– Slutte å bry seg i overkant mye om hva andre mennesker mener og hva samfunnet forventer av deg– Slippe fortiden og fordømmelse av fortiden– Snakke positivt til seg selv/øvelse– Bli bevisst på egne behov, på hva du vil om 4-5 måneder til ett år frem i tid og ta action!" https://coachragnhild.no/hvordan-bli-glad-i-seg-selv-perspektiv/ Anonymkode: 84c08...8c1 Det var mange fine råd, jeg får øve meg på det:) Jeg har klart å gi slipp på fortiden hvertfall og har bedre selvtillit enn jeg hadde før. Og bryr meg mindre enn hva andre synes. Det som hjalp meg med sosial angst, var det som står i nye testamentet, den som dømmer skal selv bli dømt. Dømmer de meg som kommer gående er det dems problem, jeg kjenner ikke de, tror det er litt karma i det verset. Men til høsten er jeg klar for å jeg finne en høst mann, men jeg må ned fem kg først... Endret 2. juni 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå