Gå til innhold

PåskeKvinnen Hvor er Du? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Arwen Undómiel
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at du begynner å tenke godt om deg selv. Jeg er sikker på at du er vakker. Vær god mot deg selv, gi deg selv masse kjærlighet, gjør ting som er godt for deg :hjerte: 

Takk for hyggelige ord :hjerte: Hyggelig å prate med deg :dagens-rose:

Anonymkode: 84c08...8c1

Hyggelig å prate med deg også:lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Arwen Undómiel skrev:

Hyggelig å prate med deg også:lillesky2:

Takk! :hjerte: 

3 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Det var mange fine råd, jeg får øve meg på det:)

Jeg har klart å gi slipp på fortiden hvertfall og har bedre selvtillit enn jeg hadde før. Og bryr meg mindre enn hva andre synes.

Det som hjalp meg med sosial angst, var det som står i nye testamentet, den som dømmer skal selv bli dømt. Dømmer de meg som kommer gående er det dems problem, jeg kjenner ikke de, tror det er litt karma i det verset.

Men til høsten er jeg klar for å jeg finne en høst mann, men jeg må ned fem kg først...:)

 

 

:hjertesmil:

Det er fint at du vil øve deg på det :hjerte: Det er veldig bra at du har bedre selvtillit nå. Takk for at du deler om det som hjalp deg! :) Det er fint at du er klar til å finne deg en mann til høsten. Men kiloene trenger du ikke å tenke på. Vær god mot deg selv og ta godt vare på deg selv :hjerte: 

Anonymkode: 84c08...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Dette tror jeg at er den siste sangen han spilte inn. Veldig sterk sang.

 

Anonymkode: 84c08...8c1

Den var veldig fin!

man blir litt hekta på kvinneguiden, det er så gøy når det er action på den ringe klokken:) Blir så nysgjerrig om det har skjedd noe hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎22‎.‎05‎.‎2019 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Takk! :hjerte: 

Det er fint at du vil øve deg på det :hjerte: Det er veldig bra at du har bedre selvtillit nå. Takk for at du deler om det som hjalp deg! :) Det er fint at du er klar til å finne deg en mann til høsten. Men kiloene trenger du ikke å tenke på. Vær god mot deg selv og ta godt vare på deg selv :hjerte: 

Anonymkode: 84c08...8c1

Jeg prøver på det:) Det må du å gjøre da:)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arwen Undómiel skrev:

Den var veldig fin!

man blir litt hekta på kvinneguiden, det er så gøy når det er action på den ringe klokken:) Blir så nysgjerrig om det har skjedd noe hver gang.

Det er fint at du synes sangen var fin. Jeg blir også ofte hekta på Kvinneguiden, men jeg prøver å skjerpe meg. Nå skal jeg ut  å gå en liten tur. Kanskje du også skal ut å gå en tur? :hjerte:

Anonymkode: 84c08...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Jeg prøver på det:) Det må du å gjøre da;)

Takk :hjerte: Ha en fin ettermiddag :dagens-rose:

Anonymkode: 84c08...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fint at du synes sangen var fin. Jeg blir også ofte hekta på Kvinneguiden, men jeg prøver å skjerpe meg. Nå skal jeg ut  å gå en liten tur. Kanskje du også skal ut å gå en tur? :hjerte:

Anonymkode: 84c08...8c1

God ide:) Tenkte jeg skulle ha 5 mnd uten internetten, men det noe magnetisme der, blir liksom dratt mot det:)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :hjerte: Ha en fin ettermiddag :dagens-rose:

Anonymkode: 84c08...8c1

Takk du og:hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

 

God ide:) Tenkte jeg skulle ha 5 mnd uten internetten, men det noe magnetisme der, blir liksom dratt mot det:)

En pause fra internett er jeg enig i at er en god ide. Da får man frigjort mye tid som man kan bruke på mange ting som man har lyst til å gjøre. Jeg skriver ofte lister over ting som jeg ønsker å gjøre, for da synes jeg at det er lettere å få gjort tingene :ninuskapus: Noen ganger har jeg mål jeg jobber for å nå, og da skriver jeg planer med delmål og hovedmål (og tidsfrister for disse), og jeg skriver ned hvilke metoder jeg skal bruke for å nå målene. Det synes jeg at virker veldig bra.

3 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Takk du og:hjertesmil:

Takk :hjerte: 

Anonymkode: 84c08...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En pause fra internett er jeg enig i at er en god ide. Da får man frigjort mye tid som man kan bruke på mange ting som man har lyst til å gjøre. Jeg skriver ofte lister over ting som jeg ønsker å gjøre, for da synes jeg at det er lettere å få gjort tingene :ninuskapus: Noen ganger har jeg mål jeg jobber for å nå, og da skriver jeg planer med delmål og hovedmål (og tidsfrister for disse), og jeg skriver ned hvilke metoder jeg skal bruke for å nå målene. Det synes jeg at virker veldig bra.

Takk :hjerte: 

Anonymkode: 84c08...8c1

Jeg elsker internett, men man kan bruke en hel dag på det. Det tar så mye tid.

 

God ide:) Det må jeg begynne med:) Skal gå tur, jeg må hvile middag:)

:hjerte:

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Det ble ikke noe tur på meg; sorry, veldig sliten, jeg har ikke sovet noe i natt.

 

Men kanskje vi treffes en dag:)

 

:hjerte:

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arwen Undómiel
På ‎22‎.‎05‎.‎2019 den 16.00, AnonymBruker skrev:

Enig :) Jeg har aldri hørt noen andre med en så fin stemme og som kan synge over et så bredt spekter av toner

Anonymkode: 84c08...8c1

Det er helt sikkert:) Han var en av de store.Men det var generøst og vakkert at han gav formuen sin til sin bestevenninne, eller hva det var. Jeg kjenner ikke hele historien og det har jeg ingenting med det, men jeg tror ikke han egentlig var homofil. Flott og kjekk var han og:hjerte:

 :) 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på snowboard tyder på at du ikke gjør det... man står på snowboard. 

Teksten fanget ikke meg, umoden. Men klart man skal skrive det man ønsker og slik man er, på den måten finner du din type kvinne. 

Anonymkode: 47547...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 17.56, Arwen Undómiel skrev:

Jeg elsker internett, men man kan bruke en hel dag på det. Det tar så mye tid.

 

God ide:) Det må jeg begynne med:) Skal gå tur, jeg må hvile middag:)

:hjerte:

Heihei :hallo: Jeg er bare innom litt. Beklager sent svar fra meg. Jeg har startet på min internettspause i de tusen sjøers land. Jeg håper at du  får mange fine turer fremover. Ha det godt :dagens-rose: Jeg må tilbake til internettpausen min. 

Anonymkode: 84c08...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Arwen Undómiel
På ‎30‎.‎05‎.‎2019 den 18.14, AnonymBruker skrev:

 

 


På ‎30‎.‎05‎.‎2019 den 18.14, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 


Heihei :hallo: Jeg er bare innom litt. Beklager sent svar fra meg. Jeg har startet på min internettspause i de tusen sjøers land. Jeg håper at du  får mange fine turer fremover. Ha det godt :dagens-rose: Jeg må tilbake til internettpausen min.  Anonymkode: 84c08...8c1

 

 

 

 

 


 Håper du finner påskekvinnen din, du høres ut som en skikkelig bra og fantastisk mann :)

 

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 30.5.2019 den 19.07, Arwen Undómiel skrev:

 

 

 

 


 Håper du finner påskekvinnen din, du høres ut som en skikkelig bra og fantastisk mann :)

 

 

Takk :takke: Jeg ønsker deg god sommer og jeg håper at du finner den rette mannen for deg snart :hjerte: 

Jeg er bare en snartur innom. Hej då :nissevink: Nå må jeg ut og dra opp garn :a034:

Anonymkode: 84c08...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎05‎.‎07‎.‎2019 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Takk :takke: Jeg ønsker deg god sommer og jeg håper at du finner den rette mannen for deg snart :hjerte: 

Jeg er bare en snartur innom. Hej då :nissevink: Nå må jeg ut og dra opp garn :a034:

Anonymkode: 84c08...8c1

Takk, jeg holder på med annet type garn, skal strikke:) Ønsker deg uansett en tipp topp sommer :lillesky2:

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...