Gå til innhold

Har du (kvinne) noen gang brukt denne taktikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang brukt denne taktikken for å finne deg en bra mann? 

- Late som om du er opptatt, men at du vil henge med en kar "som venner"? For deretter å ta det mot et forhold? For å finne en mann som virkelig bryr seg om deg?

Anonymkode: 85f64...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig trekk spør du meg. Jeg mister automatisk interessen hvis kvinner bruker slik "kostbar"-taktikk.

Mann 32 

 

Anonymkode: 1fffa...223

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang jeg hører venner av en dame så kryper jeg ut av vinduet på toalettet.

Anonymkode: 70bb9...d74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke taktikker, kan få hvem som helst som kjæreste pga utseende

Anonymkode: b2d2c...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det høres ut som en dårlig taktikk om jeg vil at de skal holde interessen for meg oppe.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den «taktikken» der brukes kun når jeg møter en mann jeg liker som en venn og bare det. 

Anonymkode: 27a6a...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke taktikker, kan få hvem som helst som kjæreste pga utseende

Anonymkode: b2d2c...7fa

Er ikke så mange av dem, men finnes faktisk menn som er mer opptatt av de andre kvalitetene og ser på bra utseende som en bonus.

Anonymkode: de783...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det fungerer, har ikke prøvd annet, 

Anonymkode: d09f2...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg spiller ikke spill

Anonymkode: 88f31...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold som er bygd på manipulasjon er ikke liv laga.

Anonymkode: 3ed22...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg før, og da sa jeg rett ut at "om dette ikke er en romantisk date, så gidder jeg ikke møte deg."

Hva faen liksom? Sløse tiden min sånn. Er ikke interessert i manipulerende mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Nei. Men har hatt mannlige venner som har gradvis utviklet seg til noe mere da jeg ble bedre kjent med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte noe lignende taktikk en gang i tiden da jeg var rundt 21 år.

En kjæreste hadde gjort det slutt med meg på en veldig ufin og dårlig måte. Jeg mistenkte at han bare var i en fase der han ville feste mer med gutta, og ikke at han egentlig var ferdig med meg og sine følelser. Men ok, slutt ble det.

Det gikk noen få måneder, så kom han tilbake og ville ha meg som kjæreste igjen. Ba på sine knær omtrent, sendte meg gaver og holdt på. 

Da latet jeg faktisk som om jeg hadde datet masse og drev og datet en fyr akkurat da, som jeg liksom var veldig interessert i. Synes han fortjente å kjenne litt på sjalusien og ligge på pinebenken en stund. Han kjempet videre for å få meg tilbake. Jeg bare behandlet han som en venn og pratet om løst og fast og var blid og fornøyd. Han besøkte meg f.eks. ofte på jobben, og jeg bare behandlet han som en hvilken som helst venn som stakk innom (jobbet i butikk i Oslo sentrum).

Det ble til at vi ble kjærester igjen, men jeg antar at såret var for dypt pga måten han hadde behandlet meg på siste uken vi var sammen forrige gang. Klarte ikke tilgi det helt, og kjente at følelsene mine nok var ødelagt for godt. Husker ikke hvor lenge vi var sammen gang nummer to, men det endte med at jeg gjorde det slutt.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha overhodet ikke! Hvis noen man ønsker å ''date'' sier at de vil være venn er det bortkastet tid. Må være den dårligste taktikken noen sinne :) 

Anonymkode: 68a12...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...