Gå til innhold

Hv8rdan går du kledd på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går du kledd på byen? 

Hvor gammel er du og er du singel eller i forhold?

Anonymkode: 8dd26...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

som en hore :) elsker å få oppmerksomhet fra menn,så derfor gjør jeg som kvinner flest,kler meg slutty,jeg som kvinne kan bare spille på den strengen

Anonymkode: 073d5...024

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

som en hore :) elsker å få oppmerksomhet fra menn,så derfor gjør jeg som kvinner flest,kler meg slutty,jeg som kvinne kan bare spille på den strengen

Anonymkode: 073d5...024

:klo:

Anonymkode: 02f3e...050

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som en hore :) elsker å få oppmerksomhet fra menn,så derfor gjør jeg som kvinner flest,kler meg slutty,jeg som kvinne kan bare spille på den strengen

Anonymkode: 073d5...024

Vedder på at dette er enn mann, eventuelt ei veldig uinteressant kvinne.. 

Anonymkode: 80488...966

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33. Mer eller mindre som vanlig. Jeans og en bluse/topp/genser, eller hverdagskjole. På sommeren blir det kanskje olaskjørt. Pynter opp med smykker eller ringer, og tyngre sminke, evt en knall leppestift. Er glad i brune puber, og er i et forhold. Kledde meg ikke annerledes da jeg var singel. 

Anonymkode: 53a4c...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å være kledd i klær! Det er det mest vanlige her jeg bor. Vi går ikke rundt med ett fikenblad lengre.

Anonymkode: 8f0fc...9d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Noen ganger havner man jo på byen etter en fredagspils med jobben, da går jeg jo bare i de samme klærne man har på kontoret og i kundemøter. Andre ganger pynter jeg meg mer til en festlig lørdagskveld, men for min del er det ofte svart skinny jeans/skinnbukse og partytopp-konseptet. Sjeldnere skjørt eller kjole. Jeg liker et relativt tydelig hint av sex men holder det altså noenlunde casual, liker å se bra ut men ikke som jeg prøver for hardt. Er også opptatt av å være noenlunde komfortabel, hater klær hvor man ikke kan bevege seg som man vil, må sitte med beina i kryss eller justere på antrekket hele tiden.

Jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut og liker også mannlig oppmerksomhet, men opplever faktisk at jeg har mer draget (på riktige menn iallfall) når jeg kjører en litt mer laidback stil enn stivpyntet. Skal jeg ut og "få meg noe" så opplever jeg at jeans og tank top er en større slager enn lårkort kjole og hæler. 

Anonymkode: 1915a...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stilts

Trange gjerne hullete jeans, høye hæler; pumps eller sandaler og partytopp. Hvis det er rett etter jobb så er det jobbantrekk, jeans, pumps, skjorte og blazer.

32 og singel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stilts skrev:

Trange gjerne hullete jeans, høye hæler; pumps eller sandaler og partytopp. Hvis det er rett etter jobb så er det jobbantrekk, jeans, pumps, skjorte og blazer.

32 og singel

Hvordan lukter de høye hælene når du tar dem av, du bruker ikke strømper forstår jeg :)

Anonymkode: 073d5...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 år. Kjole, skjørt eller jeans og bluse er standard. 

Anonymkode: 99f9c...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stilts
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan lukter de høye hælene når du tar dem av, du bruker ikke strømper forstår jeg :)

Anonymkode: 073d5...024

Hmm rart spørsmål..

De lukter vel ikke noe særlig tror (og håper) jeg, passer på å bytte sko ofte, går aldri med samme par 2 dager på rad.

Endret av stilts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer mellom svart bukse med diverse singleter(litt penere enn hverdagslige), og skjørt eller kjole. Pynter meg ikke veldig. Bruker jeg kjole er det som regel en helt enkel hverdagskjole med lange armer. I det siste har jeg gått mest i skjørt og singlet eller genser. Bruker helt vanlige sko og jakke som jeg også bruker til hverdags. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Går man mye forskjellig kledd på byen nå som det er høst enn på våren som denne tråden er fra? Skal på byen til helga for første gang på gud vet hvor lenge siden

Anonymkode: ca231...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans, en utringet topp og formsydd dressjakke samt 8 cm hæler eller  pencilkjole.   46 år

Anonymkode: 63874...7ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Går man mye forskjellig kledd på byen nå som det er høst enn på våren som denne tråden er fra? Skal på byen til helga for første gang på gud vet hvor lenge siden

Anonymkode: ca231...dee

Jeg pleier å ta sokkene uttapå skoa om høsten. Gjør ikke det om våren

Anonymkode: 4f25e...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...