Jump to content
AnonymBruker

Hv8rdan går du kledd på byen?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hvordan går du kledd på byen? 

Hvor gammel er du og er du singel eller i forhold?

Anonymkode: 8dd26...9b9

Fortsetter under...

Wonders

38, gift. Nedtonet casual smart. 

AnonymBruker

som en hore :) elsker å få oppmerksomhet fra menn,så derfor gjør jeg som kvinner flest,kler meg slutty,jeg som kvinne kan bare spille på den strengen

Anonymkode: 073d5...024

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

som en hore :) elsker å få oppmerksomhet fra menn,så derfor gjør jeg som kvinner flest,kler meg slutty,jeg som kvinne kan bare spille på den strengen

:klo:

Anonymkode: 02f3e...050

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at dette er enn mann, eventuelt ei veldig uinteressant kvinne.. 

Anonymkode: 80488...966

AnonymBruker

33. Mer eller mindre som vanlig. Jeans og en bluse/topp/genser, eller hverdagskjole. På sommeren blir det kanskje olaskjørt. Pynter opp med smykker eller ringer, og tyngre sminke, evt en knall leppestift. Er glad i brune puber, og er i et forhold. Kledde meg ikke annerledes da jeg var singel. 

Anonymkode: 53a4c...2c5

Annonse

AnonymBruker

Jeg pleier å være kledd i klær! Det er det mest vanlige her jeg bor. Vi går ikke rundt med ett fikenblad lengre.

Anonymkode: 8f0fc...9d1

AnonymBruker

Det varierer veldig. Noen ganger havner man jo på byen etter en fredagspils med jobben, da går jeg jo bare i de samme klærne man har på kontoret og i kundemøter. Andre ganger pynter jeg meg mer til en festlig lørdagskveld, men for min del er det ofte svart skinny jeans/skinnbukse og partytopp-konseptet. Sjeldnere skjørt eller kjole. Jeg liker et relativt tydelig hint av sex men holder det altså noenlunde casual, liker å se bra ut men ikke som jeg prøver for hardt. Er også opptatt av å være noenlunde komfortabel, hater klær hvor man ikke kan bevege seg som man vil, må sitte med beina i kryss eller justere på antrekket hele tiden.

Jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut og liker også mannlig oppmerksomhet, men opplever faktisk at jeg har mer draget (på riktige menn iallfall) når jeg kjører en litt mer laidback stil enn stivpyntet. Skal jeg ut og "få meg noe" så opplever jeg at jeans og tank top er en større slager enn lårkort kjole og hæler. 

Anonymkode: 1915a...ac5

herremann

Halvpent.
lærsko
slimfit skjorte
slimfit bukse

er 33 og singel.

AnonymBruker

Slik h07147.gif :sjenert:

Anonymkode: 67e4e...c44

stilts

Trange gjerne hullete jeans, høye hæler; pumps eller sandaler og partytopp. Hvis det er rett etter jobb så er det jobbantrekk, jeans, pumps, skjorte og blazer.

32 og singel

AnonymBruker
7 timer siden, stilts skrev:

Trange gjerne hullete jeans, høye hæler; pumps eller sandaler og partytopp. Hvis det er rett etter jobb så er det jobbantrekk, jeans, pumps, skjorte og blazer.

32 og singel

Hvordan lukter de høye hælene når du tar dem av, du bruker ikke strømper forstår jeg :)

AnonymBruker

41 år. Kjole, skjørt eller jeans og bluse er standard. 

Anonymkode: 99f9c...bd6

Annonse

Ginavn

Jeg går ikke på byen, for jeg har ingen å gå med :( 

stilts
Posted (edited)
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan lukter de høye hælene når du tar dem av, du bruker ikke strømper forstår jeg :)

Hmm rart spørsmål..

De lukter vel ikke noe særlig tror (og håper) jeg, passer på å bytte sko ofte, går aldri med samme par 2 dager på rad.

Edited by stilts

pessimistisk

Varierer mellom svart bukse med diverse singleter(litt penere enn hverdagslige), og skjørt eller kjole. Pynter meg ikke veldig. Bruker jeg kjole er det som regel en helt enkel hverdagskjole med lange armer. I det siste har jeg gått mest i skjørt og singlet eller genser. Bruker helt vanlige sko og jakke som jeg også bruker til hverdags. 

AnonymBruker

Går man mye forskjellig kledd på byen nå som det er høst enn på våren som denne tråden er fra? Skal på byen til helga for første gang på gud vet hvor lenge siden

Anonymkode: ca231...dee

AnonymBruker

:) 

Anonymkode: 3b3e9...995

AnonymBruker

Skinny jeans, en utringet topp og formsydd dressjakke samt 8 cm hæler eller  pencilkjole.   46 år

Anonymkode: 63874...7ef

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Går man mye forskjellig kledd på byen nå som det er høst enn på våren som denne tråden er fra? Skal på byen til helga for første gang på gud vet hvor lenge siden

Anonymkode: ca231...dee

Jeg pleier å ta sokkene uttapå skoa om høsten. Gjør ikke det om våren

Anonymkode: 4f25e...b66