Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke får det dekket, hva koster et slikt inngrep? Kan man bare ringe en privat klinikk i Oslo sentrum og bestille en time liksom?

Og hvor lang tid etter inngrepet er det vondt? Sting??? Når kan man ha sex igjen?

Anonymkode: 3f661...e0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man ikke får det dekket, hva koster et slikt inngrep? Kan man bare ringe en privat klinikk i Oslo sentrum og bestille en time liksom?

Og hvor lang tid etter inngrepet er det vondt? Sting??? Når kan man ha sex igjen?

Sjekk ut hvilke klinikker som utfører dette og ring dem. Jeg vet ikke hva det koster, men det stor sikkert på sidene deres. 

Anonymkode: 1854a...0a7

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2019 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Rundt 25000kr. Du ringer og får time til konsultasjon. 

Anonymkode: 25060...425

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2019 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Jada, en privatgynekolog kan fint henvise til det offentlige. Husk at du da må igjennom en ny sjekk, for det er en gynekolog i det offentlige som bestemmer om du får det dekket eller ikke. 

Ok, takk for info. 

Anonymkode: 25060...425

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2019 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Anker klinikk 18.000 og Aleris Frogner 20.000 er rimelige og dyktige. Stingene tas etter 10 dager, da de ikke vil bruke selvoppløselig for ofte må de lete etter biter allikevel ( de løser seg ikke opp). Sex og tampong etter 4-6 uker.

Anonymkode: bcb14...06b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en kosmetisk operasjon. Vil du operere de kan du betale det selv. Menn har baller og klarer da gå i bukser og sykle. 

Anonymkode: 147f5...3a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er relativt stor fare for komplikasjoner/arrdannelser ved intimkirurgi, og det kan gjøre vondt veldig mye lenger enn de 4-6 ukene de sier. 

For meg hjalp det å bruke truseinnlegg når jeg går med stramme bukser, rir, eller gjør noe som kan gnage. 

Anonymkode: 86e83...774

AnonymBruker
Skrevet

Fikk det dekket. Folk som tror at det bare er kosmetisk og bare er å finne seg i det er enten menn eller vet ikke hvor vondt det kan gjøre. Jeg kunne ikke bruke stramme bukser, kunne ikke bruke tights, enkelte dager når det var sårest kunne jeg ikke bruke truser. Det gjorde vondt å gå, vondt å sitte, vondt å gå på do, Kunne ikke ha sex. Er ikke kult å ha en hel håndfull med ekstra kjønnslepper som ikke får plass i undertøyet liksom. 

Anonymkode: 3f475...d74

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk det dekket. Folk som tror at det bare er kosmetisk og bare er å finne seg i det er enten menn eller vet ikke hvor vondt det kan gjøre. Jeg kunne ikke bruke stramme bukser, kunne ikke bruke tights, enkelte dager når det var sårest kunne jeg ikke bruke truser. Det gjorde vondt å gå, vondt å sitte, vondt å gå på do, Kunne ikke ha sex. Er ikke kult å ha en hel håndfull med ekstra kjønnslepper som ikke får plass i undertøyet liksom. 

Kan jeg spørre hvor lange de er? Ustrekt altså. 

Mine er ca et par cm, vel den ene. Det er veldig stor forskjell på dem. Innimellom kommer de i klem og det gjør så vondt. Husker det var verre når jeg var yngre, gikk sikkert med trangere bukser. Tenker da på de som har enda lengre, forstår at det er plagsomt. Men husk nå for all del, ikke skjær bort noe pga utseende. For lange kjønnslepper er like fint som korte. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor lange de er? Ustrekt altså. 

Mine er ca et par cm, vel den ene. Det er veldig stor forskjell på dem. Innimellom kommer de i klem og det gjør så vondt. Husker det var verre når jeg var yngre, gikk sikkert med trangere bukser. Tenker da på de som har enda lengre, forstår at det er plagsomt. Men husk nå for all del, ikke skjær bort noe pga utseende. For lange kjønnslepper er like fint som korte. 

Vet ikke hvor lange de var, er mange år siden de ble skåret bort. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv lange og går ikke klint med trange bukser oppi skrittet. Det må da gå fint an legge inn et truseinnlegg eller mesoft ol i trusa.. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv lange og går ikke klint med trange bukser oppi skrittet. Det må da gå fint an legge inn et truseinnlegg eller mesoft ol i trusa.. 

Da har du ikke så lange at det er et problem for deg. Flott. 

AnonymBruker
Skrevet

Operasjon privat koster ca 15.000, som ikke er spesielt mye, og da får du time så fort du ønsker. Det gjorde jeg, og er veldig fornøyd med resultatet. 

Anonymkode: 8c408...905

• 11 måneder senere...
Skrevet
På 10.3.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Operasjon privat koster ca 15.000, som ikke er spesielt mye, og da får du time så fort du ønsker. Det gjorde jeg, og er veldig fornøyd med resultatet. 

Anonymkode: 8c408...905

Vil du dele hvor du gjorde dette? Hadde vært til stor hjelp.

Anonymkode: 4f31a...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...