Offshore82 Skrevet 6. mars 2019 #1 Del Skrevet 6. mars 2019 Hei jeg skal en tur til Mexico 16 mars, men savner noen å reise med. Har funnet tur og hotel fra Oslo til 7-8000kr for 15 dager. Noen som vil reise med meg ? Jeg liker å dykke , bade og sole meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. mars 2019 #2 Del Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 8. mars 2019 #3 Del Skrevet 8. mars 2019 Håper du finner noen å reise med! Jeg har fulgt de tidligere trådene dine her inne, og du virker som en oppegående og reflektert fyr. Lykke til! 😊 Ps: jeg glemte en stor bag der nede sist jeg var der. Gidder du å ta den med hjem? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore82 Skrevet 17. mars 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 17. mars 2019 På 8.3.2019 den 15.52, Oppgitt78 skrev: Håper du finner noen å reise med! Jeg har fulgt de tidligere trådene dine her inne, og du virker som en oppegående og reflektert fyr. Lykke til! 😊 Ps: jeg glemte en stor bag der nede sist jeg var der. Gidder du å ta den med hjem? 😂 Hei, det ble alene siden jeg ikke fant noen som kunne være med, jeg er her nå. Det var litt tøft å sette seg på flyet alene. Men en gang må være den første etter et langt samboer/ekteskap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 17. mars 2019 #5 Del Skrevet 17. mars 2019 Jeg dro også alene til Playa Del Carmen, han jeg skulle reise med dukket ikke opp på Gardermoen. Kjenner igjen bildet 😃 Jeg feiret jul der borte, helt topp! Skulle gjerne dradd dit igjen, men finner ikke charter med direktefly, bare mellomlanding i USA og der kommer jeg ikke inn 🤪 Kos deg max! Mye god mat der borte 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore82 Skrevet 21. mars 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mars 2019 På 6.3.2019 den 17.02, Offshore82 skrev: Hei jeg skal en tur til Mexico 16 mars, men savner noen å reise med. Har funnet tur og hotel fra Oslo til 7-8000kr for 15 dager. Noen som vil reise med meg ? Jeg liker å dykke , bade og sole meg Er det noen i Mexico nå ? Jeg er i Tulum nå 😚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. mars 2019 #7 Del Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, Offshore82 skrev: Er det noen i Mexico nå ? Jeg er i Tulum nå 😚 Jeg er ganske sikker på at det er et par mexikanere der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore82 Skrevet 21. mars 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mars 2019 Mange av de, men ingen jeg kunne tenke meg å ha med på stranden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 21. mars 2019 #9 Del Skrevet 21. mars 2019 Kos deg på tur! Å reise alene trenger ikke være verken kjedelig eller skummelt. Kan også komme i kontakt med mange på barer, hotel/hostel, stranden osv. Utvid horisonten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 23. mars 2019 #10 Del Skrevet 23. mars 2019 Lær deg å reis alene, det er så viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore82 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 24. mars 2019 Går greit å reise alene, men det og spise middag, finne hotell og ikke minst hjelp til å smøre seg, er jo et problem for jeg er jo mann 😝. Og i dag meget solbrent 😜 men jeg lærer vel. Bare det å kunne gi noen et kyss på skinne når man skal sove hadde vært hyggelig 😚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå