Gå til innhold

Mexico 16 mars vil du være med


Offshore82

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal en tur til Mexico 16 mars, men savner noen å reise med. Har funnet tur og hotel fra Oslo til 7-8000kr for 15 dager. Noen som vil reise med meg ? 

Jeg liker å dykke , bade og sole meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner noen å reise med! Jeg har fulgt de tidligere trådene dine her inne, og du virker som en oppegående og reflektert fyr. 

Lykke til! 😊

Ps: jeg glemte en stor bag der nede sist jeg var der. Gidder du å ta den med hjem? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8.3.2019 den 15.52, Oppgitt78 skrev:

Håper du finner noen å reise med! Jeg har fulgt de tidligere trådene dine her inne, og du virker som en oppegående og reflektert fyr. 

Lykke til! 😊

Ps: jeg glemte en stor bag der nede sist jeg var der. Gidder du å ta den med hjem? 😂

Hei, det ble alene siden jeg ikke fant noen som kunne være med, jeg er her nå. Det var litt tøft å sette seg på flyet alene. Men en gang må være den første etter et langt samboer/ekteskap. 

 

23CF9B3C-42B7-46BF-95FA-1DA1EB1BD51C.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro også alene til Playa Del Carmen, han jeg skulle reise med dukket ikke opp på Gardermoen. Kjenner igjen bildet 😃 Jeg feiret jul der borte, helt topp! Skulle gjerne dradd dit igjen, men finner ikke charter med direktefly, bare mellomlanding i USA og der kommer jeg ikke inn 🤪

Kos deg max! Mye god mat der borte 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2019 den 17.02, Offshore82 skrev:

Hei jeg skal en tur til Mexico 16 mars, men savner noen å reise med. Har funnet tur og hotel fra Oslo til 7-8000kr for 15 dager. Noen som vil reise med meg ? 

Jeg liker å dykke , bade og sole meg

Er det noen i Mexico nå ? Jeg er i Tulum nå 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Offshore82 skrev:

Er det noen i Mexico nå ? Jeg er i Tulum nå 😚

Jeg er ganske sikker på at det er et par mexikanere der. :opplyser:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur! Å reise alene trenger ikke være verken kjedelig eller skummelt. Kan også komme i kontakt med mange på barer, hotel/hostel, stranden osv. Utvid horisonten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit å reise alene, men det og spise middag, finne hotell og ikke minst hjelp til å smøre seg, er jo et problem for jeg er jo mann 😝.  Og i dag meget solbrent 😜 men jeg lærer vel. Bare det å kunne gi noen et kyss på skinne når man skal sove hadde vært hyggelig 😚 

8A01A93C-3152-44C9-91C2-BAEE846AC7BE.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...