Gå til innhold

HVORFOR blir jeg ikke tiltrukket av han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han som sender "godnatt" hver kveld, som dukker opp på døren med blomster og sjokolade på bursdagen min, som kommer med bil utenfor hjemmet mitt og spør om jeg vil bli med på tur, som sender meldinger om hverdagen sin. 
Saken er at jeg har prøvd å ignorere følelsene for en mann i snart 3 år nå! En som jeg prøvde å ignorere følelsene for. Fordi jeg ser så masse utfordringer, ikke fordi han har dårli personlighet, men situasjonen rundt oss begge. 
Han som er i nærheten av meg, har liksom bare kommet irriterende i veien. Jeg vil ikke la han håpe, eller utnytte han, så jeg har sagt til han at jeg ikke føler det samme. Nå har det gått over 1 år og jeg har fortsatt ikke fått følelser for han. TIL HVER GANG tenker jeg "tenk om det bare var han andre". 

Anonymkode: 410bd...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei kan det være fordi han rett og slett ikke er din type ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei kan det være fordi han rett og slett ikke er din type ?

men hva gjør den andre mannen til min type da? jeg ble ikke engang KJENT med han, men likte han godt nok da jeg hadde kontakt med han. men jeg har jo sett han i det virkelige liv. 

Han her vet hvordan situasjonen er. Hvem sitt ansvar er det å få slutt på det da? skal jeg bare be han holde kjeften neste gang han sender "godnatt"? det er ikke han jeg vil ha melding fra! så jeg blir også trist på hans vegne. Dessuten er han 11 år eldre enn meg. Han er 39. Han må kanskje se til å treffe andre jenter, i og med at han har fått en avvisning fra meg. kan umulig være særlig hyggelig for han at jeg tenker "hadde det heller kunnet være "Nils" en han liksom 😛 

Anonymkode: 410bd...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men hva gjør den andre mannen til min type da? 

Anonymkode: 410bd...df3

 

Forventer du alvorlig talt at jeg eller noen andre skal vite dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Ganske enkelt: I og med at han er så snill med deg, så tenker underbevisstheten din at du er over han i verdi.

Så du klarer ikke være tiltrukket av noen som er under deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Ganske enkelt: I og med at han er så snill med deg, så tenker underbevisstheten din at du er over han i verdi.

Så du klarer ikke være tiltrukket av noen som er under deg.

Men hvordan får andre det til å klaffe da?

Anonymkode: 410bd...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, dittogdatt skrev:

Fordi vi vil ha det vi ikke kan få. 

det er mange menn jeg ikke kan få, hvorfor får jeg ikke følelser for dem? 

Anonymkode: 410bd...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan får andre det til å klaffe da?

Anonymkode: 410bd...df3

Du må ta initiativ. Hvis du legger ut litt mer utfyllende kan jeg godt hjelpe deg legge en slagplan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er mange menn jeg ikke kan få, hvorfor får jeg ikke følelser for dem? 

Anonymkode: 410bd...df3

Hadde du sett deg ut en fyr som du fikk et godt øye til, og det viste seg at han var opptatt eller, enda verre, ikke interessert, så hadde du aldri glemt han. 

Hadde den samme fyren dukket opp på døra med blomster og sendt meldinger om dagen sin og regelrett gitt deg null utfordringer, så hadde du glatt gått videre.

Amiright?🙊

Anonymkode: cfefa...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sett deg ut en fyr som du fikk et godt øye til, og det viste seg at han var opptatt eller, enda verre, ikke interessert, så hadde du aldri glemt han. 

Hadde den samme fyren dukket opp på døra med blomster og sendt meldinger om dagen sin og regelrett gitt deg null utfordringer, så hadde du glatt gått videre.

Amiright?🙊

Anonymkode: cfefa...dc6

bitter? 
Nei jeg har vært forelsket før og ligget i armkroken til vedkommende, men turte aldri å ta steget. 

 

Anonymkode: 410bd...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...