Gå til innhold

Kvinner, hva med å være dere selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Handler om å forstå hvorfor man gjør hva 🙂 Kaffe er sentralstimulerende, ingen mennesker trenger noe som er det.

Samme gjelder alkohol.

Alt av andre dumme avhengigheter, som kun handler om avhengigihet. For eks søtsaker/godteri.

 

Anonymkode: e2800...8e7

Så hun skal heller ikke spise godteri en gang i blant?

Lykke til med å finne en dame som oppfyller alle disse kriteriene dine (og menn, for den saks skyld).

Mon ikke dette er en trolletråd.

Anonymkode: 33a56...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sær er jeg ikke, stiller bare mine krav 🙂 

Anonymkode: e2800...8e7

Javel, men ikke klag på de som ikke vil ha deg da...de har også sine krav 😉

Anonymkode: a96fe...664

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hun skal heller ikke spise godteri en gang i blant?

Lykke til med å finne en dame som oppfyller alle disse kriteriene dine (og menn, for den saks skyld).

Mon ikke dette er en trolletråd.

Anonymkode: 33a56...abd

Det MÅ være et troll 😛

Anonymkode: a96fe...664

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sær er jeg ikke, stiller bare mine krav 🙂 

Anonymkode: e2800...8e7

Du fremstår som sær. Er du også i 30-årene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sær er jeg ikke, stiller bare mine krav 🙂 

Anonymkode: e2800...8e7

Om ikke sær så er du hvertfall mer eller mindre sosialt tilbakestående.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sær er jeg ikke, stiller bare mine krav 🙂 

Anonymkode: e2800...8e7

Jammen du er gledesdreper! Ingen som vil ha en kaffi-tyrann.

Anonymkode: 460d6...bbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Du fremstår som sær. Er du også i 30-årene? 

Du er diplomatisk nå. Han ER sær. Ikke bare fremstår sånn 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh?

Statistisk sett må det da være himla mye vanskeligere å finne en potensiell partner som nærmer seg 30-åra - og ikke drikker kaffe...?

Tørr jeg påstå, uten å ha sjekka en eneste statistikk 😛 Her i 'kaffelandet' Norge.

Om du plages med å treffe på så mange damer med botox og fillers foreslår jeg å bytte jaktmarker - det er kun normalt i enkelte kretser. Og er mer avslørende for deg selv og hva du egentlig fokuserer på - det er en helt bestemt type bilder som er vanlig blant jenter som bruker mye av slike hjelpemidler.

Om du ønsker deg jenter som lever 'helt naturlig', så må du også så på bilder av jenter som faktisk liker å fremstå som helt naturlige :)

Anonymkode: 25260...cad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skrive alt det her på profilen din, så vi har mulighet til å sveipe deg rett til venstre :)

Anonymkode: 20127...525

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig lei av disse trådene. Er det mulig å bare tenke seg litt om før du skriver et innlegg? Så klart har ikke alle kvinner over 30 Botox. Og det koffein-spørsmålet er jo helt på trynet egentlig.. Nei. Ser meg trøtt på innlegg hvor det kommer en eller annen kis og tenker at "nå skal jeg jammen si det som det er!😉". Eneste som kommer ut av det er at dem spyr ut alle fordommer de har mot damer og at de generaliserer seg ihjel på et tema som bare bunner i motvilje og uvitenhet fra deres side.  Måtte bare få det ut..😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt oppgitt av kvinner generelt.

Datet endel nå, er i slutten av 30årene. Spør alltid før treff om ting, botox, fillere og implantater. Samt nikotik, alko og koffein. De fleste lyver om dette hver gang, noen er så frekke å sier at det IKKE betyr noe! Her skal jeg kaste bort tiden på et menneske som ikke er ekte eller seg selv.

Er det så vanskelig å være et ekte menneske kvinner? Hvorfor skal dere alltid konkurrere mot andre kvinner? Tar en venninne botox så gjør du det også?

Finnes det noen kvinner på 30+ uten botox/filler i norge? Tror det er få snart 😞 

Anonymkode: e2800...8e7

Ingen i min omgangskrets bruker slike ting, heller ikke jeg. At du tror det generelt er slik sier mer om hva slags kvinner du velger å gå på date med, kanskje på tide å revurdere hvem du går etter? :) Ta litt ansvar selv med andre ord. At du i det hele tatt spør om ting som fillers og silikon før date forteller jo at du går etter kvinner som ikke ser spesielt naturlige ut, og da må du ta konsekvensene selv.

Anonymkode: efb00...d11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

INGEN er som du ønsker, og jo eldre du blir jo særere vil du bli. Hilsen naturlig dame uten lastene du nevner..

Anonymkode: d17ef...fc0

Hehe, hvorfor er det så viktig for deg å få fram at du ikke har noen av lastene TS nevner? Selvmotsigende?

Helt enig med TS. Har samme krav selv. Botox er bare nasty. Godteri og koffein kan nytes AV OG TIL.

Anonymkode: 5d923...1f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber fri til å stille krav selvfølgelig, men virker ikke som du oppfyller de naturlige kvinnene sine krav 😊

Anonymkode: e3407...850

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart 44, og har ikke sprøytet noe inn i ansiktet. Ikke mine venninner heller. 

Vi drikker både vin og kaffe da. :)

Skal man finne en kvinne som er 100% naturlig, inkludert kaffe og vin, bør man vel søke i spesielle miljøer for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt oppgitt av kvinner generelt.

Datet endel nå, er i slutten av 30årene. Spør alltid før treff om ting, botox, fillere og implantater. Samt nikotik, alko og koffein. De fleste lyver om dette hver gang, noen er så frekke å sier at det IKKE betyr noe! Her skal jeg kaste bort tiden på et menneske som ikke er ekte eller seg selv.

Er det så vanskelig å være et ekte menneske kvinner? Hvorfor skal dere alltid konkurrere mot andre kvinner? Tar en venninne botox så gjør du det også?

Finnes det noen kvinner på 30+ uten botox/filler i norge? Tror det er få snart 😞 

Anonymkode: e2800...8e7

Hvis du er i mot dette også, er du sannelig en skikkelig sær type. Godt at du luker ut 90% av befolkningen allerede på chat, og ikke kaster bort tiden deres på å møte en tørrpinn som deg.

Glad jeg aldri har møtt noen som deg.

Anonymkode: 13ad1...5cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er i mot dette også, er du sannelig en skikkelig sær type. Godt at du luker ut 90% av befolkningen allerede på chat, og ikke kaster bort tiden deres på å møte en tørrpinn som deg.

Glad jeg aldri har møtt noen som deg.

Anonymkode: 13ad1...5cc

Tror TS snakker om avhengighet  ( noe altfor mange er i dagens samf.) Slapp av og ikke gjør tråden til noe den ikke er. Kvinnfolk.

Anonymkode: 5d923...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen i min omgangskrets bruker fillers, botox eller noe lignende. Noen få har falske negler. 

Men om du skal ha noen som ikke justerer noe på utseende, og heller ikke drikker kaffe, alkohol eller bruker nikotin, så ville jeg anbefalt prøve gå for noen som er dypt religiøs, i den grad at det bikker mot sekt. 
 

Anonymkode: b366c...59d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske venninnene mine visste at menn faktisk synes at botox og fillers ikke er fint. Er flere i min omgangskrets som bruker det (jeg er 25). De som bruker botox påstår at det er pga migrene da, men de har fillers i leppene i tillegg, så jeg vet ikke helt jeg..

Anonymkode: 4a8dd...174

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du er diplomatisk nå. Han ER sær. Ikke bare fremstår sånn 😄

😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror TS snakker om avhengighet  ( noe altfor mange er i dagens samf.) Slapp av og ikke gjør tråden til noe den ikke er. Kvinnfolk.

Anonymkode: 5d923...1f1

Ordlyden til TS i noen av svarene hans tyder på at han er opptatt av et totalforbud. Men det får han svare på selv.

Anonymkode: 20127...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...