Laura80 Skrevet 15. september 2022 #6381 Del Skrevet 15. september 2022 Erosrose skrev (9 timer siden): Fikk disse idag til morgenen, og på ettermiddagen var den negativ igjen. Når får jeg eggløsning? I går eller i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6382 Del Skrevet 15. september 2022 Hadde sex på kvelden på mandag (12/9) + ettermiddagen i dag (15/9). Har vi truffet for dårlig på eggløsningen? 😔 Anonymkode: 74f37...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6383 Del Skrevet 15. september 2022 Er denne positiv? Bilde tatt igår og idag. Anonymkode: a4659...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. september 2022 #6384 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er denne positiv? Bilde tatt igår og idag. Anonymkode: a4659...532 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. september 2022 #6385 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde sex på kvelden på mandag (12/9) + ettermiddagen i dag (15/9). Har vi truffet for dårlig på eggløsningen? 😔 Anonymkode: 74f37...210 Huff, hater å si det men dere har jo ikke truffet ideelt nei men klart, alt kan gå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6386 Del Skrevet 16. september 2022 Hei. Noen som kan hjelpe meg med å se hvilken av disse jeg skal anslå som (første) positive test? 😊 D=dag, K=kveld, M=morgen og E=ettermiddag Anonymkode: 7e10c...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. september 2022 #6387 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Noen som kan hjelpe meg med å se hvilken av disse jeg skal anslå som (første) positive test? 😊 D=dag, K=kveld, M=morgen og E=ettermiddag Anonymkode: 7e10c...d1e 14/9 er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6388 Del Skrevet 16. september 2022 Laura80 skrev (59 minutter siden): 14/9 er positiv Tusen takk for svar. Er ganske mange timer mellom den tatt på morgenen og den på kvelden. Bør jeg regne fra den på morgenen? Anonymkode: 7e10c...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6389 Del Skrevet 16. september 2022 Vi er enige i at testene peaket i går, og at jeg er 1dpo idag? Anonymkode: 9587f...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 17. september 2022 #6390 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi er enige i at testene peaket i går, og at jeg er 1dpo idag? Anonymkode: 9587f...0dc Cd 26 er peak men kan like gjerne hende egget slapp cd 27, som forøvrig også ser positiv ut, så i verste fall slipper det ikke før cd 28. Så om du er kommet i dpo-land er vanskelig å si; men at cd 26 er positiv er riktig en positiv eltest viser at du skal få eggløsning om ca 12-36 timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6391 Del Skrevet 19. september 2022 Tre dager før forventet EL, men nå må den vel være på vei? Anonymkode: 727d7...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6392 Del Skrevet 19. september 2022 Kan det nærme seg noe her? Er cb med dobbel hormonindikator. Har akkurat sluttet på pilla (1,5 uke siden). Har enda ikke hatt mensen eller bortfallsblødning etter det, kan det være slik at jeg får el nå? Har hatt litt el-lignende slim idag også. Når bør vi ha samleie for å være sikker på å treffe el? Var en tom sirkel på testen i morges (øverste), og blinkende smilefjes i ettermiddag og i kveld. Den nederste er tatt nå i kveld, der er jo streken til høyre også blitt sterkere. Anonymkode: 90c11...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. september 2022 #6393 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan det nærme seg noe her? Er cb med dobbel hormonindikator. Har akkurat sluttet på pilla (1,5 uke siden). Har enda ikke hatt mensen eller bortfallsblødning etter det, kan det være slik at jeg får el nå? Har hatt litt el-lignende slim idag også. Når bør vi ha samleie for å være sikker på å treffe el? Var en tom sirkel på testen i morges (øverste), og blinkende smilefjes i ettermiddag og i kveld. Den nederste er tatt nå i kveld, der er jo streken til høyre også blitt sterkere. Anonymkode: 90c11...a3e Kan hende du får el, eller så kan det hende kroppen bare prøver. Fortsett å test, for å se om du får positiv eltest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6394 Del Skrevet 20. september 2022 Laura80 skrev (22 minutter siden): Kan hende du får el, eller så kan det hende kroppen bare prøver. Fortsett å test, for å se om du får positiv eltest Tusen takk for svar! fortsatt blinkende smilefjes i morges og negativ strimmel. Lurer på om testen fanger opp at mensen skal komme🙈 ikke godt å si altså! Bør jeg teste flere ganger om dagen nå fram til fast smilefjes eller eventuelt negativ test igjen? Aner jo ikke hvor jeg er i syklusen heller pga pillene 😂 Anonymkode: 90c11...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. september 2022 #6395 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar! fortsatt blinkende smilefjes i morges og negativ strimmel. Lurer på om testen fanger opp at mensen skal komme🙈 ikke godt å si altså! Bør jeg teste flere ganger om dagen nå fram til fast smilefjes eller eventuelt negativ test igjen? Aner jo ikke hvor jeg er i syklusen heller pga pillene 😂 Anonymkode: 90c11...a3e Den digitale trenger du bare teste en gang om dagen med. Men kan evt dobbelt sjekke med en strimmel på kveldstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 20. september 2022 #6396 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg vet denne ikke er positiv, men er den ikke veldig høy til at jeg er på cd 7?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. september 2022 #6397 Del Skrevet 20. september 2022 hufsa87 skrev (48 minutter siden): Jeg vet denne ikke er positiv, men er den ikke veldig høy til at jeg er på cd 7?🙈 Jo. Bruker/ har du brukt noen form for medisiner som feks letrozol eller andre elstimulerende medisiner ? Evt har du pco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6398 Del Skrevet 20. september 2022 Dagens tester. Er det vanlig at disse øker i styrke jo nærmere el kommer? Hatt blinkende smiley på cb digital test siden i går formiddag. Øverste er tatt i formiddag, og den nederste nå i kveld. Tok ikke digital på denne urinen, men tenkte å ta en digital om et par timer. Håper så mye på el nå, da dette er den eneste muligheten vi har, om ikke det klaffer denne gangen må vi vente 6 mnd med å prøve igjen😰 Anonymkode: 90c11...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 20. september 2022 #6399 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dagens tester. Er det vanlig at disse øker i styrke jo nærmere el kommer? Hatt blinkende smiley på cb digital test siden i går formiddag. Øverste er tatt i formiddag, og den nederste nå i kveld. Tok ikke digital på denne urinen, men tenkte å ta en digital om et par timer. Håper så mye på el nå, da dette er den eneste muligheten vi har, om ikke det klaffer denne gangen må vi vente 6 mnd med å prøve igjen😰 Anonymkode: 90c11...a3e Ja, men noen har veldig kort «peak» og går glipp av den. Hvis du feks tester i morgen tidlig og den er like svak som den øverste, har du hatt peaken (da skjer eggløsningen 12-36 timer etterpå). Den kan også selvfølgelig være sterkere i morgen tidlig og så svak igjen på ettermiddagen. Da var peaken på morgenen. Du får aldri bekreftet når egget slapp hvis du ikke temper i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 20. september 2022 #6400 Del Skrevet 20. september 2022 Laura80 skrev (7 timer siden): Jo. Bruker/ har du brukt noen form for medisiner som feks letrozol eller andre elstimulerende medisiner ? Evt har du pco? Jeg bruker letrozol😊 men aldri fått så høyt nivå som nå🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå