Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk et positiv smilefjes på eggløsningstesten tirsdag 10 og onsdag 11 og i dag tidlig også fikk jeg en runding i kveld , betyr det at jeg da har hatt eggløsningen ? 🙂🙂🙂

Anonymkode: d2969...7b1

Du har sannsynligvis EL 12-48 timer etter testen ble negativ igjen. Så kan skje i natt, i morgen eller kanskje på lørdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Ønske2020 skrev:

Vil det si jeg har eggløsning om 24-36 timer eller hvordan skal jeg tolke den :)

Dette er en negativ test. Strekene må være minst like sterk for at den skal være positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager da..det gikk fort ☹️ 

Peak i går ,negativ ifølge premom "others" fanen nå.. jeg har lagt inn alt under "premom" også,og der ble den regnet som som high. Selv om testen uten tvil er negativ..

Peak ooog eggløsning i natt med andre ord ?🤔

Screenshot_20201113-152338__01.jpg

Anonymkode: 48a75...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over her..

Her er resultatet når den ble lagt under "premoms" egen fane.

Screenshot_20201113-152335__01.jpg

Anonymkode: 48a75...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Opplevde en MA i september, hadde mensen rett etter jeg sluttet å blø (30/10-7/11). Tok ELtest (clearblue digital) torsdag og fredag som viste blinkende smilefjes, og idag var den blank. Det var tatt med ny digitaltest. Legger med bilde. Dette blir jeg ikke klok på. dersom syklusen min hadde vært i orden etter MA hadde jeg skulle hatt EL i disse tider. Bildet viser to like tester, tatt fra samme urin. De viser to forskjellige svar..

den som har smilefjes blinker.

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er vel negativ, eller? Første gang jeg har fått en så sterk strek på en eggløsningstest. Kan det tyde på at det nærmer seg? 

20201114_153910.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, The Princess said:

Denne er vel negativ, eller? Første gang jeg har fått en så sterk strek på en eggløsningstest. Kan det tyde på at det nærmer seg? 

20201114_153910.jpg

Denne hadde jeg virkelig tolket som positiv. 

Anonymkode: 93b5f...a36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MM skrev:

Hei!

Opplevde en MA i september, hadde mensen rett etter jeg sluttet å blø (30/10-7/11). Tok ELtest (clearblue digital) torsdag og fredag som viste blinkende smilefjes, og idag var den blank. Det var tatt med ny digitaltest. Legger med bilde. Dette blir jeg ikke klok på. dersom syklusen min hadde vært i orden etter MA hadde jeg skulle hatt EL i disse tider. Bildet viser to like tester, tatt fra samme urin. De viser to forskjellige svar..

den som har smilefjes blinker.

Det kan jo bli litt krøll etter en abort. Men har også hørt at ikke alle får fast smilefjes etter at den har blinket. De lilla testene fra CB er virkelig ikke gode. Maange som har slitt med dem har jeg lest på prøveforum over lang tid. De rosa er mye bedre. Kan jo hende 

3 timer siden, The Princess skrev:

Denne er vel negativ, eller? Første gang jeg har fått en så sterk strek på en eggløsningstest. Kan det tyde på at det nærmer seg? 

Jeg syns strekene ser like sterke ut. Trenger ikke være like bred... hos meg hadde denne vært positiv iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sovia said:

Denne er positiv, ikke sant? Siden jeg ikke helt tror på det selv må dere bekrefte 🙈

51570BE7-3EC9-4AD2-AA47-20EF5A1BBA26.thumb.jpeg.1074fce1f23b6815d973fa9d4ca07893.jpeg

Positiv :)

Anonymkode: 93b5f...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MM said:

Nærmer det seg her? Prøver å få oversikt over eggløsning etter MA. Lagt inn aksjer i dag, lurt? 😂🤪

image.jpg

ser sånn ut. Men hadde tatt CB digital for å være sikker.

Anonymkode: 93b5f...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.11.2020 den 12.59, Amatariel skrev:

Dette er en negativ test. Strekene må være minst like sterk for at den skal være positiv.

Ser denne mer positive ut eller?😊

84E8DD6E-B73A-4AC3-AB41-1E578B86C744.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ønske2020 said:

Ser denne mer positive ut eller?😊

84E8DD6E-B73A-4AC3-AB41-1E578B86C744.jpeg

ville fortsatt sett på den som negativ, men at det nærmer seg!  Når er denne fra?

Anonymkode: 93b5f...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ønske2020 skrev:

Ser denne mer positive ut eller?😊

Nærmer seg, god økning, men er ikke helt positiv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ville fortsatt sett på den som negativ, men at det nærmer seg!  Når er denne fra?

Anonymkode: 93b5f...a36

I dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønske2020 said:

For 1 time siden 

ok,  jeg personlig hadde nok tatt en til i kveld rundt 20.00. Tror du kan få postiv ikveld eller imorgen

Anonymkode: 93b5f...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...