Sommerfuul Skrevet 14. april 2021 #4841 Skrevet 14. april 2021 myrtel_609 skrev (4 minutter siden): Fikk slik test i dag, og på mandag. Og tydelig positiv på lørdag, søndag, og i går... venta lenge på eggløsning, og en positiv eggløsningstest - men at jeg skulle få nesten-positiv og positiv i fem dager tenkte jeg ikke at jeg skulle ha... føler nesten jeg er like langt med å teste som ikke å teste, vet jo fortsatt ikke når denne forbanna eggløsninga er Eggløsning er etter siste positive test, når den er negativ igjen (12-48t etter siste positive)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4842 Skrevet 14. april 2021 Sommerfuul skrev (1 time siden): Eggløsning er etter siste positive test, når den er negativ igjen (12-48t etter siste positive) Jepp, det forstår jeg. Men når jeg får positiv og negativ omtrent annenhver dag..? I 5 dager? Anonymkode: 0e3d2...cd0
myrtel_609 Skrevet 14. april 2021 #4843 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, det forstår jeg. Men når jeg får positiv og negativ omtrent annenhver dag..? I 5 dager? Anonymkode: 0e3d2...cd0 Oi, mente ikke å anonymisere den, hehe.
deprim Skrevet 14. april 2021 #4844 Skrevet 14. april 2021 Håper noen kan hjelpe meg litt ❤️ Hadde en SA for en måned siden å har ikke fått normal mensen enda. I helgen spottet jeg lyse rosa, brunt å kom rødt ferskt blod en gang. Etter det har det vært ingenting. Har aldri opplevd det slik før. Var i to dager, og var kun litt brunt etterpå. EL var 28-29/03 etter det testene kunne tyde (clearblue). Har også tatt graviditetstest som viser negativ. Tok EL test idag som viste dette. Noen med erfaringer? Er EL på tur når man ser denne streken? Blir litt oppgitt og forvirret..
Sommerfuul Skrevet 14. april 2021 #4845 Skrevet 14. april 2021 deprim skrev (1 time siden): Håper noen kan hjelpe meg litt ❤️ Hadde en SA for en måned siden å har ikke fått normal mensen enda. I helgen spottet jeg lyse rosa, brunt å kom rødt ferskt blod en gang. Etter det har det vært ingenting. Har aldri opplevd det slik før. Var i to dager, og var kun litt brunt etterpå. EL var 28-29/03 etter det testene kunne tyde (clearblue). Har også tatt graviditetstest som viser negativ. Tok EL test idag som viste dette. Noen med erfaringer? Er EL på tur når man ser denne streken? Blir litt oppgitt og forvirret.. Streken på el test vil være der i varierende styrke gjennom hele syklus. Så stusser ikke på denne. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4846 Skrevet 14. april 2021 Sommerfuul skrev (4 timer siden): Eggløsning er etter siste positive test, når den er negativ igjen (12-48t etter siste positive) Ikke meg du siterte men har et spm ang det du skriver her.. fikk positiv test i morges (high på premom) noe som gjorde at testen jeg tok i går kveld ble peak. Testa når jeg kom hjem fra jobb i dag også for å se om den var negativ og det var den. Så ; positiv kl 0600 og negativ kl 15:30 i dag.. for sent å legge aksjer i kveld? Fikk ikke mulighet i går. Men hadde på søndag, dagen før positiv test. Føler det er dårlige odds siden vi ikke fikk det til går ☹️ Anonymkode: 29b96...c86
bittelillebolla Skrevet 14. april 2021 #4847 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 17.45): Tusen takk for utfyllende å oppklarende svar! Håper virkelig at det ligger noen å venter jeg også! Får nesten bare vente å se om mensen melder seg om 2 uker! Samboer kommer kanskje hjem i morgen. Er kanskje forsent å ha sex da, men skal prøve ihvertfall..... skal ta en test i kveld igjen for å se hvordan det ligger an da.... Anonymkode: 29b96...c86 Vi har 5 fertile dager, tre dager før eggløsning, eggløsningsdagen og dagen etterpå Du vil nok være innenfor. Lykke til!
saloni Skrevet 14. april 2021 #4848 Skrevet 14. april 2021 (endret) Hjelp! 🙈😅 Er denne positiv eller «nestenpositiv»?🙈 Blir så usikker. Syns hverken kontrollstrek og teststrek er sterk i fargen... (bilde tatt etter 5 min) I premom gir den «bare» 0.77. Legger ved bilde av dette også. nå ble den litt sterkere etter ca 8-10 min: Endret 14. april 2021 av saloni
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4849 Skrevet 14. april 2021 saloni skrev (1 time siden): Hjelp! 🙈😅 Er denne positiv eller «nestenpositiv»?🙈 Blir så usikker. Syns hverken kontrollstrek og teststrek er sterk i fargen... (bilde tatt etter 5 min) I premom gir den «bare» 0.77. Legger ved bilde av dette også. nå ble den litt sterkere etter ca 8-10 min: Mine er positive når de ser sånn ut 😊 kontrollert med CB digital Anonymkode: 3e0cc...a3e
saloni Skrevet 14. april 2021 #4850 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mine er positive når de ser sånn ut 😊 kontrollert med CB digital Anonymkode: 3e0cc...a3e Tusen takk for svar! Da håper jeg at egget slipper i morgen
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4851 Skrevet 15. april 2021 Er denne positiv? Ser den har litt «sytråd» på seg... Anonymkode: 78d48...c3e
Testerforum Skrevet 15. april 2021 #4852 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er denne positiv? Ser den har litt «sytråd» på seg... Anonymkode: 78d48...c3e Den er positiv! For meg ser den mer enn sterk nok ut. Har også hørt at det ikke er tykkelsen på streken som har betydning men styrken på selve streken
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4853 Skrevet 15. april 2021 Testerforum skrev (14 minutter siden): Den er positiv! For meg ser den mer enn sterk nok ut. Har også hørt at det ikke er tykkelsen på streken som har betydning men styrken på selve streken Tusen takk for svar!:) Vet du når man kan forvente at EL skjer når man har pos test eller må den bli negativ først? Anonymkode: 78d48...c3e
Testerforum Skrevet 15. april 2021 #4854 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar!:) Vet du når man kan forvente at EL skjer når man har pos test eller må den bli negativ først? Anonymkode: 78d48...c3e Har hørt det er alt mellom 12-48 timer. Når man får en negativ test etter en positiv test kan man være ganske sikker på at eggløsning har skjedd. Selv om man aldri kan være helt sikker. Da ville jeg anbefalt temping.
saloni Skrevet 16. april 2021 #4855 Skrevet 16. april 2021 (endret) Feil tråd🙈 Endret 16. april 2021 av saloni
Niny Skrevet 16. april 2021 #4856 Skrevet 16. april 2021 Testerforum skrev (16 timer siden): Har hørt det er alt mellom 12-48 timer. Når man får en negativ test etter en positiv test kan man være ganske sikker på at eggløsning har skjedd. Selv om man aldri kan være helt sikker. Da ville jeg anbefalt temping. Jeg temper og har aldri fått EL før etter testen har blitt negativ. Flere ganger dagen etter test blir negativ, så dette er ikke akkurat sant. I tempe gruppen får flertallet negativ test først, og EL ender med å være den dagen test blir negativ. Derfor feil å si at man er sikker på at den hsr skjedd da. Bedre å si at når test blir negativ er EL på vei til å skje 😉 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4857 Skrevet 16. april 2021 Ser denne positiv eller nesten positiv ut? Får ikke til å legge den i premom, får bar 0 da😅 Anonymkode: 2bd52...fb9
karilue Skrevet 16. april 2021 #4858 Skrevet 16. april 2021 Kan noen hjelpe meg å tolke dette?😅 første syklus med eltesting, så er ikke særlig dreven på dette. Ser premom legger cd 15 som eggløsning, men syns den også ser litt positiv ut jeg
Niny Skrevet 16. april 2021 #4859 Skrevet 16. april 2021 karilue skrev (28 minutter siden): Kan noen hjelpe meg å tolke dette?😅 første syklus med eltesting, så er ikke særlig dreven på dette. Ser premom legger cd 15 som eggløsning, men syns den også ser litt positiv ut jeg Eggløsningstester er enten positiv eller negativ. Er nok ikke noe som heter litt positiv på disse. Du får stort sett 2 streker på testene gjennom hele syklusen, men kun et fåtall av disse er positiv. Testen er positiv når teststreken er like fargesterk eller sterkere enn kontrollstreken. Alt som er svakere er negativt, uansett om den er sterk eller svak 😉 EL tester skal også legges inn under fanen others for best mulig resultat 😊
karilue Skrevet 16. april 2021 #4860 Skrevet 16. april 2021 Niny skrev (16 minutter siden): Eggløsningstester er enten positiv eller negativ. Er nok ikke noe som heter litt positiv på disse. Du får stort sett 2 streker på testene gjennom hele syklusen, men kun et fåtall av disse er positiv. Testen er positiv når teststreken er like fargesterk eller sterkere enn kontrollstreken. Alt som er svakere er negativt, uansett om den er sterk eller svak 😉 EL tester skal også legges inn under fanen others for best mulig resultat 😊 Skjønner. Men synes de begge ser helt positiv ut? Eller ta jeg feil? Har lagt inn på other også. Da ser det slik ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå