AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #2221 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Catgirl skrev: Positiv eller bør test streken være noe sterkere? Syns den ser positiv ut! Kan hende den blir sterkere og, jeg har fått strek hvor man ser den klart er sterkere enn kontrollstreken, men vet også at ikke alle får det:) Kan teste igjen før du legger deg og i morgen tidlig. Ville uansett kjørt på når den er så sterk😁 Anonymkode: ae851...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 1. februar 2019 #2222 Del Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns den ser positiv ut! Kan hende den blir sterkere og, jeg har fått strek hvor man ser den klart er sterkere enn kontrollstreken, men vet også at ikke alle får det:) Kan teste igjen før du legger deg og i morgen tidlig. Ville uansett kjørt på når den er så sterk😁 Anonymkode: ae851...fb6 CB digital El test var ihvertfall positiv, så fikk vel svaret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 3. februar 2019 #2223 Del Skrevet 3. februar 2019 Når man har positiv eggløsningstest to dager på rad, når kan man regne med at eggløsningen skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2224 Del Skrevet 4. februar 2019 Positiv eller bare nesten? Anonymkode: 076b3...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2225 Del Skrevet 6. februar 2019 Kan noen hjelpe ei som er totalt grønn på dette? Hva tyder denne testen på?🧐🙏🏻 Setter pris på svar.. Anonymkode: 4ef48...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2226 Del Skrevet 6. februar 2019 Ingen? Anonymkode: 4ef48...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2227 Del Skrevet 6. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen hjelpe ei som er totalt grønn på dette? Hva tyder denne testen på?🧐🙏🏻 Setter pris på svar.. Anonymkode: 4ef48...b4f At du ikke har eggløsning enda, da denne er negativ. Teststreken skal være like sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken. Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2228 Del Skrevet 6. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen hjelpe ei som er totalt grønn på dette? Hva tyder denne testen på?🧐🙏🏻 Setter pris på svar.. Anonymkode: 4ef48...b4f Fortsett å teste dag og kveld. Streken til venstre altså teststeeken skal være like sterk/sterker som streken til høyre altså kontrollstreken, da er den positiv. Være obs på at man kan ha positiv test flere ganger, så lurt å teste helt til du ser den blir svakere igjen sånn at du er helt sikker på dagen(e) som var positiv:) lykke til! Anonymkode: ae851...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2229 Del Skrevet 6. februar 2019 Tusen takk🖤 Anonymkode: 4ef48...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. februar 2019 #2230 Del Skrevet 7. februar 2019 På 27.1.2019 den 12.17, AnonymBruker skrev: Spam dette her. Men dette bildet er rett etter testen er tatt. Så på pakningsvedlegget at man skulle lese av etter 10 minutter, og da så testen slik ut: Kan man ha positiv test to/tre dager på rad? Anonymkode: fa48b...921 Den er ikke positiv fordi C streken er litt sterkere enn T streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2231 Del Skrevet 8. februar 2019 På 4.2.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev: Positiv eller bare nesten? Anonymkode: 076b3...2db Nesten, ikke langt unna. Anonymkode: ee48d...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 10. februar 2019 #2232 Del Skrevet 10. februar 2019 På 4.2.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev: Positiv eller bare nesten? Anonymkode: 076b3...2db Når de er så sterke som dette er det bare å kjøre på jenter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2233 Del Skrevet 10. februar 2019 Hei dere 😊 har aldri klart å få en positiv el-test tidligere, men kjøpte digital denne gangen for å se. Fikk negativ i går, men til min store overraskelse fikk jeg smilefjes i dag 😱 men, så til spørsmålet. Hvordan virker egentlig disse testene? For meg ser den jo negativt ut på strekene? 🤔 ps, er den som heter dobbel hormonindikator hvis det har noe å si. Anonymkode: ce4a1...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 10. februar 2019 #2234 Del Skrevet 10. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere 😊 har aldri klart å få en positiv el-test tidligere, men kjøpte digital denne gangen for å se. Fikk negativ i går, men til min store overraskelse fikk jeg smilefjes i dag 😱 men, så til spørsmålet. Hvordan virker egentlig disse testene? For meg ser den jo negativt ut på strekene? 🤔 ps, er den som heter dobbel hormonindikator hvis det har noe å si. Anonymkode: ce4a1...628 CB digital slår ut på når LH hormonet stiger, og kan blinke smilefjes i flere dager før eggløsningen slår til. Streken til venstre kommer til å bli sterkere de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2235 Del Skrevet 10. februar 2019 11 minutter siden, Mrs Robinson skrev: CB digital slår ut på når LH hormonet stiger, og kan blinke smilefjes i flere dager før eggløsningen slår til. Streken til venstre kommer til å bli sterkere de neste dagene Tusen takk for svar 😊 leste på leverandøren sin side nå at fast smilefjes slik jeg fikk (dvs blinket ikke), betyr maks. Og at man ikke kan bruke testen flere ganger? Eller misforstod jeg nå.. https://no.clearblue.com/egglosningstester/advanced-digital Anonymkode: ce4a1...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 10. februar 2019 #2236 Del Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar 😊 leste på leverandøren sin side nå at fast smilefjes slik jeg fikk (dvs blinket ikke), betyr maks. Og at man ikke kan bruke testen flere ganger? Eller misforstod jeg nå.. https://no.clearblue.com/egglosningstester/advanced-digital Anonymkode: ce4a1...628 Da kommer eggløsning inne 36 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2237 Del Skrevet 15. februar 2019 Fikk fast smiley, når er eggløsningen da? Når bør vi ha samleie? Anonymkode: 361d8...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2238 Del Skrevet 15. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk fast smiley, når er eggløsningen da? Når bør vi ha samleie? Anonymkode: 361d8...314 De sier vel at eggløsningen kommer innen 36 timer fra positiv test.. Anonymkode: ae851...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2239 Del Skrevet 15. februar 2019 Prøver igjen etter kjemisk. Begynner å nærme seg? Anonymkode: 1fe84...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2240 Del Skrevet 15. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøver igjen etter kjemisk. Begynner å nærme seg? Anonymkode: 1fe84...c42 Denne begynner å nærme seg:) Lurt å teste morgen og kveld når du nærmer deg:) Anonymkode: ae851...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå