N85 Skrevet 12. januar 2019 #2121 Del Skrevet 12. januar 2019 Litt mer tydelig bilde, beklager spamming☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #2122 Del Skrevet 12. januar 2019 Hei! Jeg vet at teststreken på strimmeltestene skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at testen skal være positiv. Lurer derfor på om noen kan forklare meg hvordan jeg kan få postiv digitaltest (smilefjes) samtidig som strimmeltesten viser negativ? Begge testene er tatt samtidig med samme urin. Hva skal jeg stole på? Setter veldig stor pris på svar Anonymkode: f1be6...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 12. januar 2019 #2123 Del Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg vet at teststreken på strimmeltestene skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at testen skal være positiv. Lurer derfor på om noen kan forklare meg hvordan jeg kan få postiv digitaltest (smilefjes) samtidig som strimmeltesten viser negativ? Begge testene er tatt samtidig med samme urin. Hva skal jeg stole på? Setter veldig stor pris på svar Anonymkode: f1be6...73a Jeg har opplevd at digital test har blitt positiv før strimmel (dagen før), men da har strimmelen vært nesten positiv. Strimmelen ser litt rosa ut - har du latt den ligge i fem minutter? Uansett; jeg ville stolt på den digitale testen😊 skulle ønske jeg hadde digital test i hus jeg også😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille1986 Skrevet 12. januar 2019 #2124 Del Skrevet 12. januar 2019 4 timer siden, N85 skrev: Jeg har opplevd at digital test har blitt positiv før strimmel (dagen før), men da har strimmelen vært nesten positiv. Strimmelen ser litt rosa ut - har du latt den ligge i fem minutter? Uansett; jeg ville stolt på den digitale testen😊 skulle ønske jeg hadde digital test i hus jeg også😋 Tusen takk for svar - tester igjen i morgen for ny status😊 Bildet tok jeg før det hadde gått fem minutter, men den ble ikke noe sterkere med tiden. Angrer nesten på at jeg har kombinert med strimmeltester for det gjør meg bare mer forvirret! Har nå hatt samleie i 10 dager på rad (inkludert i kveld). Hvor mange dager bør vi fortsette? Blir ikke helt klok på når egget faktisk løsner🤔Jeg vet det i utgangspunktet er greit å ha samleie annenhver dag, men har et så ubeskrivelig sterkt ønske om at det skal klaffe denne måneden så gjør «alt vi kan»! Ble gravid på første forsøk i sommer, men hadde en MA da jeg var 10 uker på vei noe som holdt på å ta knekken på meg, og jeg føler jeg må bli gravid på nytt for å komme over sorgen. Begynner å bli veldig stresset, noe jeg vet man helst bør unngå, men kan ikke noe for det😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 13. januar 2019 #2125 Del Skrevet 13. januar 2019 15 timer siden, Pernille1986 skrev: Tusen takk for svar - tester igjen i morgen for ny status😊 Bildet tok jeg før det hadde gått fem minutter, men den ble ikke noe sterkere med tiden. Angrer nesten på at jeg har kombinert med strimmeltester for det gjør meg bare mer forvirret! Har nå hatt samleie i 10 dager på rad (inkludert i kveld). Hvor mange dager bør vi fortsette? Blir ikke helt klok på når egget faktisk løsner🤔Jeg vet det i utgangspunktet er greit å ha samleie annenhver dag, men har et så ubeskrivelig sterkt ønske om at det skal klaffe denne måneden så gjør «alt vi kan»! Ble gravid på første forsøk i sommer, men hadde en MA da jeg var 10 uker på vei noe som holdt på å ta knekken på meg, og jeg føler jeg må bli gravid på nytt for å komme over sorgen. Begynner å bli veldig stresset, noe jeg vet man helst bør unngå, men kan ikke noe for det😔 Hvordan ser strimmelen ut i dag? Man har vel stort sett eggløsning 24-48 etter positiv el-test, så da er det rimelig å anta at du har eggløsning i dag. Og så er man mest fruktbar to dager før el og selve el-dagen. Dere kunne jo prøve igjen i dag, hvis dere vil, men det skal faktisk være dagen før el som er mest fruktbar siden sædcellene bruker tid på å svømme og bli klar for å befrukte egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2126 Del Skrevet 13. januar 2019 2 timer siden, N85 skrev: Hvordan ser strimmelen ut i dag? Man har vel stort sett eggløsning 24-48 etter positiv el-test, så da er det rimelig å anta at du har eggløsning i dag. Og så er man mest fruktbar to dager før el og selve el-dagen. Dere kunne jo prøve igjen i dag, hvis dere vil, men det skal faktisk være dagen før el som er mest fruktbar siden sædcellene bruker tid på å svømme og bli klar for å befrukte egget. Både digital og strimmeltest var negativ i dag - strimmeltesten var langt svakere i dag enn i går. Da går vi for samleie i kveld og i morgen også for å være heeelt på den sikre siden🤞 Anonymkode: f1be6...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodwibes88 Skrevet 14. januar 2019 #2127 Del Skrevet 14. januar 2019 Negativ? Nærmer seg? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #2128 Del Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, Goodwibes88 skrev: Negativ? Nærmer seg? 🙈 Ja til begge Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodwibes88 Skrevet 14. januar 2019 #2129 Del Skrevet 14. januar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja til begge Anonymkode: b439f...972 Hehe takk for svar! Man blir litt rar av at streken skal bli samme farge eller sterkere vurdera å kjøpe clearblue med smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2130 Del Skrevet 15. januar 2019 Så var det denne tiden igjen da.... Har et spørsmål.... Hvis det er TO streker på eggløsningtesten, betyr det at det er på vei til å skje en eggløsning? Jeg pleier å ha en hvis jeg ikke skal få eggløsning. Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2131 Del Skrevet 16. januar 2019 Hei, jeg har aldri prøvd eggløsningstest er før, og fikk mine i posten i dag. Men jeg har litt problemer med å tolke dem, siden jeg ikke har noe sammenlignibgsgrunnlag. Har akkurat begynt å kartlegge syklusen min, og forventer eggløsning i dag eller de nærmeste dagene. Ganske sikker på at den ikke har vært, da jeg pleier å få smerter. Men er veldig usikker på om jeg har eggløsning hver måned. Er det noen som kan si noe om disse testene? Anonymkode: aaa9b...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elleeenn Skrevet 16. januar 2019 #2132 Del Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har aldri prøvd eggløsningstest er før, og fikk mine i posten i dag. Men jeg har litt problemer med å tolke dem, siden jeg ikke har noe sammenlignibgsgrunnlag. Har akkurat begynt å kartlegge syklusen min, og forventer eggløsning i dag eller de nærmeste dagene. Ganske sikker på at den ikke har vært, da jeg pleier å få smerter. Men er veldig usikker på om jeg har eggløsning hver måned. Er det noen som kan si noe om disse testene? Anonymkode: aaa9b...d4e Den øverste ser ut som positiv! Prøv igjen ikveld med ettermiddagsurin. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Dersom den er positiv, har du eggløsning i morgen.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elleeenn Skrevet 16. januar 2019 #2133 Del Skrevet 16. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så var det denne tiden igjen da.... Har et spørsmål.... Hvis det er TO streker på eggløsningtesten, betyr det at det er på vei til å skje en eggløsning? Jeg pleier å ha en hvis jeg ikke skal få eggløsning. Anonymkode: 832de...fd6 Nei, å ha to streker kan skje uansett hvor langt unna du er å ha eggløsning. Testen er kun positiv dersom teststreken er sterkere enn kontrollstreken. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2134 Del Skrevet 16. januar 2019 41 minutter siden, Elleeenn skrev: Den øverste ser ut som positiv! Prøv igjen ikveld med ettermiddagsurin. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Dersom den er positiv, har du eggløsning i morgen.😊 Tusen takk for hjelpen 😁 Anonymkode: aaa9b...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2135 Del Skrevet 16. januar 2019 Nybegynner her 😊 denne er negativ, ikke sant? Men er den like negativ som om den hadde vært helt blank? Eller betyr det at det er noe på gang.. syntes den har blitt bittelitt sterkere for hver dag siste tre dagene. Anonymkode: ce4a1...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2136 Del Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nybegynner her 😊 denne er negativ, ikke sant? Men er den like negativ som om den hadde vært helt blank? Eller betyr det at det er noe på gang.. syntes den har blitt bittelitt sterkere for hver dag siste tre dagene. Anonymkode: ce4a1...628 For meg så hadde dette vært noen dager før positiv test, så jeg ville fortsatt å teste - gjerne flere om dagen hvis du vet at eggløsning nærmer seg Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2137 Del Skrevet 17. januar 2019 Er denne positiv? Dette er baneplan sine, jeg pleier å bruke clearblue sine digitale. Temp er på 36.80😬 Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2138 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? Dette er baneplan sine, jeg pleier å bruke clearblue sine digitale. Temp er på 36.80😬 Anonymkode: 832de...fd6 Nei. Teststreken (den til venstre) skal være like sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken (den til høyre). Men det var høy temperatur. Kanskje har du allerede hatt eggløsning? Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2139 Del Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Teststreken (den til venstre) skal være like sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken (den til høyre). Men det var høy temperatur. Kanskje har du allerede hatt eggløsning? Anonymkode: b439f...972 Takk for svar😊 Jeg tok en clearblue igår ettermiddag, men den var negativ. Kanskje det har skjedd noe i mellomtiden under disse 24 timene? Får bare fortsette å teste, hvis den ikke blir sterkere så tar jeg det som at jeg har hatt eggløsning😅 Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2140 Del Skrevet 18. januar 2019 Er denne positiv? Og kan denne bli positiv hvis man er gravid? Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå