mariefie Skrevet 25. februar 2017 #481 Del Skrevet 25. februar 2017 Jeg skjønner meg ikke helt på disse testene. CD14 er tatt i dag, og det ser ut som jeg nærmer meg noe (jeg har antatt å ha eggløsning i morgen eller mandag). Samtidig viser clearblue (tatt CD13) negativ og veldig svak strek. Noen som vet hvorfor, eller kan si om CD 14 er positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. februar 2017 #482 Del Skrevet 25. februar 2017 Cd 14 er negativ. Blir den positiv så gjetter jeg på dra i kveld til i morgen kveld et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 25. februar 2017 #483 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Ok, takk. Den er tatt tidlig på morgenen, så skal teste igjen i ettermidag og i kveld. Men det er vel ingen grunn til å vente med å prøve? Heller før enn for sent😂 Hvorfor skriver du "blir den positiv"? Er det ikke naturlig å tro at noe skjer snart siden streken brått ble mørkere, eller er det feil? Endret 25. februar 2017 av mariefie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. februar 2017 #484 Del Skrevet 25. februar 2017 At man har en lh økning betyr ikke at den vil øke nok til at egget slippes. Det kan jo ikke jeg vite, derfor dersom. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 25. februar 2017 #485 Del Skrevet 25. februar 2017 Skjønner. Står også i bruksnvisningen ategget ikke nødvendigvis slippes selv om testen er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. februar 2017 #486 Del Skrevet 25. februar 2017 Det er sant. Beste måten å selv sjekke om man faktisk har el er å tempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #487 Del Skrevet 25. februar 2017 Fikk maksimal fertilitet på denne her nå. 9 dager siden første menstruasjon. Kontrollstreken som kun vises, er det noe galt med testen?? Anonymkode: a28bd...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. februar 2017 #488 Del Skrevet 25. februar 2017 Ville nok testet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 25. februar 2017 #489 Del Skrevet 25. februar 2017 Enn nå, fortsatt ikke? Synes disse strimlene er så håpløse. De fra billigtest med de "tykke" strekene er lettere å tyde...🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #490 Del Skrevet 26. februar 2017 5 timer siden, mariefie skrev: Enn nå, fortsatt ikke? Synes disse strimlene er så håpløse. De fra billigtest med de "tykke" strekene er lettere å tyde...🙈 Syns den siste er like sterk, eller ørlite sterkere enn kontrollstreken. Usikker. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. februar 2017 #491 Del Skrevet 26. februar 2017 Når man tror man har positiv billigtest så kontrollsjekker man med digital. Mulig at cd 14 er positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 26. februar 2017 #492 Del Skrevet 26. februar 2017 Takk for svar! Jeg tok akkurat første billigtest som er klart sterkere enn kontrollstreken! Skal teste med digital i kveld! 👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariefie Skrevet 26. februar 2017 #493 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg har like sterk strek på eggløsningstesten, men fortsatt null smilefjes på clearblue! Tok to graviditetstester, og disse er vel positive?!?😱😱 kan jeg være gravid, og at det gir utslag på billigtest sine eggløsningstester, men ikke clear blue sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. februar 2017 #494 Del Skrevet 26. februar 2017 Du er gravid, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #495 Del Skrevet 27. februar 2017 14 timer siden, mariefie skrev: Jeg har like sterk strek på eggløsningstesten, men fortsatt null smilefjes på clearblue! Tok to graviditetstester, og disse er vel positive?!?😱😱 kan jeg være gravid, og at det gir utslag på billigtest sine eggløsningstester, men ikke clear blue sine? Fnis..gratulerer så masse Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
261010 Skrevet 28. februar 2017 #496 Del Skrevet 28. februar 2017 Hei! Jeg skal begynne med EL tester neste syklus, hvis det ikke klaffer nå :-) Tok denne i dag, da jeg bare ville teste( fikk i posten i dag, klarte ikke å holde meg) I følge apper osv så hadde jeg EL i går. Har syklus på 31 dager. Testen er jo tydelig negativ :-) Men det jeg lurer på, hvilken dag skal jeg begynne å teste på? I neste syklus Skal også begynne å tempe. Men har bare 13 tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. februar 2017 #497 Del Skrevet 28. februar 2017 Dag 12 eller 13 er vel startdag når man har 31 dagers syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #498 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg skulle hatt mensen for 5 - 6 dager siden. Vi har prøvd i noen måneder nå, men har ikke testet før denne måneden (har alltid ventet for å se om mensen kommer først) Brystene mine har vært veldig ømme den siste uka, men ingen blødning. Bestilte 5 pk med tester fra babyplan. Tok én i dag. Den viste positivt og jeg tok to til 😅 Kan jeg stole på disse testene? Har lest at de kan vise falsk positiv.. Anonymkode: b6ed0...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. mars 2017 #499 Del Skrevet 1. mars 2017 De er jo ekstremt positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #500 Del Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, Silfen skrev: De er jo ekstremt positive. Ja, jeg ser at de er veldig tydelige (selvom jeg ikke har brukt disse testene før) Blir bare så skeptisk siden jeg aldri har brukt disse, også leser jeg negative ting om at testene viser falsk positivt 😕 Anonymkode: b6ed0...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå