Gå til innhold

Hvilken strømpebukse skal jeg velge?


Amber

Anbefalte innlegg

Hva er ut og hva er inn igrunn...?

Jeg skal ha på sorte støvletter, og et sort skjørt. Lysegrønn topp tror jeg...

Den må helst ha hold in, og jeg liker de som er litt blanke, med litt "skinn" i....

Hvilken type og hvilke farge? Husker en test i KK for litt siden, men det bladet har jeg rotet bort :(

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Jeg ville ha valgt en sort strømpebukse. Synes at det blir mer helhet ved svarte støvletter og svart skjørt. Dessuten så kan det fort bli litt "kjerring" med en brun strømpebukse.

Synes faktisk at H&M ikke er så aller verst eller også Rimi sine om du vil ha billigversjonen. Holdbarheter er ihvertfall bra. Om du ønsker noe dyrere vil jeg anbefale Oroblu sine. Går alltid tilbake til disse når jeg skal virkelig pynte meg hele veien :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt en brun.

Oroblu har fine "hold in" strømpebukser. De finnes i mange like brunfarger, så finner garantert en som ikke er "kjerring".... Litt dyrere enn de du finner på HM og Rimi, men det er verdt det synes jeg. Prisen ligger på ca 170 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmm... trodde sort var mer "kjerring " faktisk...

Det var jo på 80 tallet vi brukte det....

Tror jeg må gå for en litt brun, med skimmer i kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Svarte strømpebukser er UT, det passer nesten ikke til NOE, UANSETT! Unntak: Tykke strømpebukser om vinteren. Da kan det gå an. Vår, sommer og tidlig høst - svart er FY!

Anbefaler deg en som er ganske nært din egen hudfarge, det ser mest naturlig ut. :) Og ikke FOR blank. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Jeg velger gjerne sorte strømpebukser fordi de er klassiske og fine. Passer til alle typer klær.

Men synes også de helt lyse med skimmer er lekre. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...