Gå til innhold

Ekstremt deprimert etter at katten forsvant.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det snart 6 dager siden katten vår forsvant. Jeg griner nå og nesten hele tiden, jeg klarer ikke mer. 
Har lett OVERALT og skulket litt av skolen kun for å lete. Han er min bestevenn 😭😭

Anonymkode: c433c...330

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper han kommer tilbake, sjansen for det er også en mulighet. Noen jeg kjenner fikk katta tilbake på døra etter en hel sommer hvor den ikke hadde vært hjemme. Husk at de har ekstremt god rettningssans,, ikke gi opp håpet ❤️ håper på det beste, skjønner at dette er vondt :(

Anonymkode: 22efb...1bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han chippet? Skjønner det er vondt. Håper pus kommer tilbake ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, wintergirl said:

Er han chippet? Skjønner det er vondt. Håper pus kommer tilbake ❤

Han er chippet ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er chippet ja :(

Kan være at han kommer tilbake.  Katter kan plutselig få det for seg å utforske verden en gang i blant, så ikke ta sorgene på forskudd. Men vet hvordan du har det. Blir jo så glad i dem. Håper han er på vei hjem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, dette skjedde meg i sommer. Mange sier jo at katter liker å ta seg en tur, men jeg visste at det ikke stemte, for min katt var gammel og hadde aldri vært borte mer en 1 time. Jeg gråt og gråt, og var helt kvalm. Alt håp var ute. Det hadde vært tørke, ekstrem varme og til slutt storm. Plutselig (ti dager) sto han der, på døren der jeg bodde før. Hadde noen kloremerker og teorien min er at han har blitt skremt så langt bort at han ikke fant veien hjem. 

6 dager er ikke så fryktelig lenge, med tanke på katter. Han kommer helt sikkert hjem igjen:) 

Anonymkode: c289a...ee3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! For støtten..
Jeg må prøve å slutte å være pysete ved å grine.. Skal være mentalt sterk og optimistisk.

Skal lete mer etter han senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall superbra at katten er chippet. Da er det mye større sjanse for at han kommer hjem igjen, dvs at dere blir kontaktet av noen som har funnet han.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tilnærmet 6 km i dag kun med leting.. I går brøt jeg meg inn i et par bondegårder kun for å sjekke om han kanskje satt fast. 

Er det så mange som vet om chipping da? Er litt bekymret over at noen kanskje har tatt den med seg inn uten å være klar over at den eies av noen andre, var så dum som ikke tok på halsbånd.

Det er en smart katt, så har fortsatt håp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste vet jo om chip-merking i dag.

Hvis den skulle være uheldig og bli påkjørt, så ville i hvert fall jeg tatt med katten om jeg fant den i veikanten, og levert inn kroppen til den nærmeste veterinærklinikken. Der vil de sjekke for chip, og informere eier om hva som har skjedd over telefon. Har levert inn en overkjørt katt for noen år siden.

Regner også med at de aller fleste oppegående mennesker i dag ikke bare beholder en hittekatt i ukesvis uten å få den sjekket for chip. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at katten er borte, men. 

Bare for å pirke litt, du er nok ikke ekstremt deprimert men føler en stor sorg. Det er to forskjellige ting. 

Krysser fingre og tær for at du finner pus. 

Anonymkode: 9fc7f...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk ikke tro at jeg skriver dette... Katten ble funnet av et par, ca 250m fra huset vårt. ER SÅ GLAD!
Tusen takk for all støtten! ER HELT I sjokk og forvirret, samtidig som han nå ligger ved siden av meg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde gått inn i en leilighet gang og begynt å grine. Det var slik folk fikk oppmerksomheten hans. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan faktisk ikke tro at jeg skriver dette... Katten ble funnet av et par, ca 250m fra huset vårt. ER SÅ GLAD!
Tusen takk for all støtten! ER HELT I sjokk og forvirret, samtidig som han nå ligger ved siden av meg.

Åå så bra 😍 der ser man, det er ikke alltid de er noe særlig langt unna 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, det er vondt.

Min katt ble borte i sommer og vi har lett rundt og ringt flere steder for å høre om de har fått henne inn.

Jeg antar hun er død og håper det skjedde fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt at du fikk pus tilbake ts🤗🤗🎉🍻 Kose masse med skatten din nå❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2019 den 19.02, EvaLena skrev:

Jeg føler med deg, det er vondt.

Min katt ble borte i sommer og vi har lett rundt og ringt flere steder for å høre om de har fått henne inn.

Jeg antar hun er død og håper det skjedde fort.

Katten ble funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...