Gå til innhold

Hva tenker dere om damer som ser på (mannlige) strippere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.3.2019 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Kona vil se på chippendales. Vet ikke om jeg skal finne det turn off eller ikke. Det blir bare så feil at damer skal se og sikle på andre menn. Kvinner er jo ikke så visuelle. Greit nok at damer ser på andre damer fordi kvinnekroppen er vakker, men ikke menn. Jeg forstår ikke hva damer får ut av det men jeg får vel bare akseptere det. 

Anonymkode: d6fb1...a0a

Hadde du fått aksept for å kunne dra på f.eks Blaze? Hvis ikke så er det no go for henne også.

Må selv si jeg foretrekker heller noe annet enn Chippendales....... De er for glatte, polerte osv..... Heller mannlige strippere i annen setting, men foretrekker kvinnelige strippere selv.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.3.2019 den 12.04, Em11mily skrev:

Hvorfor skal ikke vi kvinner gå på strippeshow når dere menn gjør det ???? 

det er kvinner som også gjør det. får høre damene går sammen som en gruppe for moro skyld. 

Anonymkode: 4d823...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Mocca* skrev:

Hadde du fått aksept for å kunne dra på f.eks Blaze? Hvis ikke så er det no go for henne også.

Må selv si jeg foretrekker heller noe annet enn Chippendales....... De er for glatte, polerte osv..... Heller mannlige strippere i annen setting, men foretrekker kvinnelige strippere selv.......

 

det må da være en felles nytelse å kunne nyte en dame som stripper for dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 9.46, Låpe skrev:

Jeg ville spandert billetten på henne, og ei venninne. Så jævla greit egentlig at damer er helt tydelige på noe de ønsker, en unik sjanse til å spoile henne og samtidig vise henne at du er trygg på henne og at du har solid selvbilde. Hun deler tross alt seng med deg, og går på do etter at du har bomba den med fyllablasting, hun vasker sikkert trusene dine også. Så på slutten av dagen hender det hun har sex med deg. Altså. De fleste, aller fleste, kanaliserer kåtskap de samler gjennom dagen over på mannen sin. Så dusj mens hun er på showet, og skift på senga. Tell her you love her, without words. Og er kona di Harry? Jaja, fortsatt kona di. Jeg synes de som sliter med stripping ala chippendales er Harry jeg. Håper det hjalp.

Så enig og hadde spandert billett selv :danse:. Hvorfor skal ikke damene få kose seg med et slikt show?

Anonymkode: d4f32...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 9.46, Låpe skrev:

Jeg ville spandert billetten på henne, og ei venninne. Så jævla greit egentlig at damer er helt tydelige på noe de ønsker, en unik sjanse til å spoile henne og samtidig vise henne at du er trygg på henne og at du har solid selvbilde. Hun deler tross alt seng med deg, og går på do etter at du har bomba den med fyllablasting, hun vasker sikkert trusene dine også. Så på slutten av dagen hender det hun har sex med deg. Altså. De fleste, aller fleste, kanaliserer kåtskap de samler gjennom dagen over på mannen sin. Så dusj mens hun er på showet, og skift på senga. Tell her you love her, without words. Og er kona di Harry? Jaja, fortsatt kona di. Jeg synes de som sliter med stripping ala chippendales er Harry jeg. Håper det hjalp.

For noe tull. 😂

Anonymkode: d6fb1...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...