Gå til innhold

Er det teit av meg å ikke ville bli sammen med en mann som er avholds?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke at man skal drikke hver helg eller gå på grøftefyll ofte. MEN, jeg hadde aldri orket å bli sammen med en mann som ikke engang kunne tatt en utepils med meg en senkveld på sommeren. En som ikke kunne delt en flaske vin med meg hjemme/eller ute på middag. Han trenger ikke å være en som liker å feste og bli full engang i blandt, jeg liker dog det. Men han måtte ha blitt med meg ut på en fest engang i blandt, men full trenger han ikke å bli. Bare brisen om det han liker. 

Men å bli sammen med en som aldri drikker hadde blitt litt for kjedelig for meg.... Har vært det før og det var ikke noe for meg. Husker hvor kleint det var når vi var i syden. Kelneren trodde han skulle ha rødvinen, og jeg cola. Men det var jo motsatt....

Flere som er enig?

Dame på 21 år her...

Anonymkode: 6503f...1c2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow.. bare wow 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: eb3f1...726

??

Anonymkode: 6503f...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel sine krav til en partner. Men jeg har visst litt motsatt problem som deg..jeg synes de fleste drikker for mye. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke giddet å være sammen med en som var avholds.

Anonymkode: cf24b...5d7

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr? Er det et problem? Sjønner hvorfor mannfolk synes kvinner er vanskelige 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske flere nordmenn kunne klare seg uten alkohol. Nordmenn er desverre "alkoholikere light". Det å tro at man må drikke for å kose seg å ha det gøy er ikke bra. Vil tro de fleste har motsatt problem. At partnere drikker for mye så du burde være glad han er fornuftig.

Anonymkode: 0c686...a74

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Alle har vel sine krav til en partner. Men jeg har visst litt motsatt problem som deg..jeg synes de fleste drikker for mye. 

Kunne ikke vært mere enig med deg🙂

Anonymkode: 0c686...a74

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleVanilje skrev:

Serr? Er det et problem? Sjønner hvorfor mannfolk synes kvinner er vanskelige 

Tror ikke ts burde være vanskelig for de  fleste menn dersom hun liker å drikke 😛 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleVanilje skrev:

Serr? Er det et problem? Sjønner hvorfor mannfolk synes kvinner er vanskelige 

Har ikke hatt det problemet. Fleste menn jeg har møtt er ikke avholds!

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske flere nordmenn kunne klare seg uten alkohol. Nordmenn er desverre "alkoholikere light". Det å tro at man må drikke for å kose seg å ha det gøy er ikke bra. Vil tro de fleste har motsatt problem. At partnere drikker for mye så du burde være glad han er fornuftig.

Anonymkode: 0c686...a74

Har jeg sagt at man må ha alkohol for å ha det gøy?? NEI. Men skjønner vell at det er vanskelig for avholds folk å forstå tingen med alkohol. I visse settinger er det gøy og passer fint. Dessuten gjør alkohol noe med deg. Jeg blir mer pratsom, flørtende og det kan lette på stemningen.. Sier ikke at jeg må ha det heletiden, men av og til spørs på hva det er til så. Drikker mer på sommeren enn vinteren f.eks

TS

Anonymkode: 6503f...1c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Tror ikke ts burde være vanskelig for de  fleste menn dersom hun liker å drikke 😛 

Nei har aldri hatt det problemet 🙂 

Anonymkode: 6503f...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt. Jeg hadde følt det samme. Og det kan føles litt teit, men det er jo en stor del av kulturen til mange hvis man kan se på det slik. 

Endret av AndreaE
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok heller ikke blitt sammen med noen som var helt avholds. Det hadde blitt litt kjedelig på ferier og diverse feiringen synes jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kaninen skrev:

Jeg ville nok heller ikke blitt sammen med noen som var helt avholds. Det hadde blitt litt kjedelig på ferier og diverse feiringen synes jeg.

Hvorfor? du kan vel drikke for det? eller føler du deg mindreverdig ved siden av noen som ikke drikker pga de får med seg alt du gjør? 
EN av grunnene til at jeg ikke lenger drikker er at hele dagen etterpå, eller resten av uka om jeg blir drita blir ødelagt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er 21, så du skal aller nådigst få et «frikort» på denne, men å bli dumpa pga for lite drikking...Da hadde jeg gitt opp damer for evig og alltid😂

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, BiancaWhite skrev:

Hvorfor? du kan vel drikke for det? eller føler du deg mindreverdig ved siden av noen som ikke drikker pga de får med seg alt du gjør? 
EN av grunnene til at jeg ikke lenger drikker er at hele dagen etterpå, eller resten av uka om jeg blir drita blir ødelagt.

Det blir jo ikke like god stemning om kun er person drikker om man er to stykker sammen...Det sier seg jo selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville heller ikke hatt en mann som var avholds.

Det betyr ikke at jeg, eller kjæresten, har alkoholproblemer. Dør litt av slike tråder, alt er så enten/eller.

Anonymkode: 47c1b...93f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kaninen skrev:

Det blir jo ikke like god stemning om kun er person drikker om man er to stykker sammen...Det sier seg jo selv.

Ja, du trenger altså alkohol for ekstra god stemning. Deg om det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Påkrevd skrev:

TS, du er 21, så du skal aller nådigst få et «frikort» på denne, men å bli dumpa pga for lite drikking...Da hadde jeg gitt opp damer for evig og alltid😂

Forskjell på lite drikking og aldri drikking da. Dama drikker skjeldent, og det er jeg glad for. Men utrolig kjipt om vi ikke kunne tatt en fest sammen på ferie, nyttårsaften eller lignende. Hadde selvfølgelig ikke gjort det slutt med hun om hun plutselig sluttet å drikke, men hadde nok vært skeptisk om jeg ble kjent med en og fant ut at hun aldri drakk.  Men nå er jeg tørstere enn gjennomsnittet da. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...