Becka Skrevet 21. februar 2020 #3121 Skrevet 21. februar 2020 På 15.2.2020 den 19.38, Cleopatra70 skrev: Nei ingen som sier at de har sett overgrep fra MJ eller blitt misbrukt av han har noen kredibilitet, det vet vi jo fra før. Heller ikke politi eller FBI-ansatte. Det er jo ingen som sier det faktisk har sett noe. Men de prøver seg med å "ha sett noe som virker mistenksomt". Tror de på den måten fremstår mer troverdig. At noen kommer med slike historier burde seriøst ikke være noe overraskende, med tanke på hva de kan tjene på det. Hva med for.eks faren til Meghan Markle? Den britiske pressen er helt gale i år finne et eller anna, og betaler store summer til den de kan få noe ut av. Faren innrømmet å ha fått betalt bra. MJ gjennomgikk dette gang på gang. De var desperate i å finne noe å " ta ham på". En så stor stjerne, ja, kanskje verdens største noensinne, jeg fatter ikke at det er så vanskelig å se dette! 5
Cleopatra70 Skrevet 21. februar 2020 #3122 Skrevet 21. februar 2020 30 minutter siden, Becka skrev: Det er jo ingen som sier det faktisk har sett noe. Men de prøver seg med å "ha sett noe som virker mistenksomt". Tror de på den måten fremstår mer troverdig. At noen kommer med slike historier burde seriøst ikke være noe overraskende, med tanke på hva de kan tjene på det. Hva med for.eks faren til Meghan Markle? Den britiske pressen er helt gale i år finne et eller anna, og betaler store summer til den de kan få noe ut av. Faren innrømmet å ha fått betalt bra. MJ gjennomgikk dette gang på gang. De var desperate i å finne noe å " ta ham på". En så stor stjerne, ja, kanskje verdens største noensinne, jeg fatter ikke at det er så vanskelig å se dette! Siden de vitnet i rettssaken har de selvsagt sett noe. Det er snakk om overgrep, beføling (som er overgrep), truser som fløt på golvet og i boblebadet osv. 3
Vestlandlove Skrevet 21. februar 2020 #3123 Skrevet 21. februar 2020 2 hours ago, Becka said: Det er jo ingen som sier det faktisk har sett noe. Men de prøver seg med å "ha sett noe som virker mistenksomt". Tror de på den måten fremstår mer troverdig. At noen kommer med slike historier burde seriøst ikke være noe overraskende, med tanke på hva de kan tjene på det. Hva med for.eks faren til Meghan Markle? Den britiske pressen er helt gale i år finne et eller anna, og betaler store summer til den de kan få noe ut av. Faren innrømmet å ha fått betalt bra. MJ gjennomgikk dette gang på gang. De var desperate i å finne noe å " ta ham på". En så stor stjerne, ja, kanskje verdens største noensinne, jeg fatter ikke at det er så vanskelig å se dette! Wow.. Dere holder på enda... Leste ganske nylig han gutten fra 'Home alone' igjen bekreftet at han så absolutt ingenting mistenkelig med MJ. Ha sa at hadde være noe som helst mistenkelig, ville han ha sagt det. Det var rett og slett ikke noe ting. 2
Cleopatra70 Skrevet 21. februar 2020 #3124 Skrevet 21. februar 2020 (endret) 3 timer siden, Vestlandlove skrev: Wow.. Dere holder på enda... Leste ganske nylig han gutten fra 'Home alone' igjen bekreftet at han så absolutt ingenting mistenkelig med MJ. Ha sa at hadde være noe som helst mistenkelig, ville han ha sagt det. Det var rett og slett ikke noe ting. "Han gutten fra home alone" er Macaulay Culkin, se linker og info om han på forrige side. Wade og James nektet også til de fortalte. Macaulay kommer sikkert til å holde kjeft for alltid. Her er han i et intervju med Joe Rogan: Macaulay: "Like I said, I'm very very very lucky. Lots of strange things happen to kids all the time, all around the world, every day. I have something to show for it." Joe Rogan: "That's a weird way to describe a movie carreer." https://youtu.be/qr6IWEurt9s?t=303 Endret 21. februar 2020 av Cleopatra70 3
Becka Skrevet 21. februar 2020 #3125 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Cleopatra70 skrev: Siden de vitnet i rettssaken har de selvsagt sett noe. Det er snakk om overgrep, beføling (som er overgrep), truser som fløt på golvet og i boblebadet osv. Hun sier hun følte han tok mye på dem. Og at truser fløt her og der. Men ingen overgrep. Uansett, hva hun sier, har hun overhode ingen troverdighet hos meg. Og igjen, at et par stk mener de har "sett" noe bør ikke overraske noen. Merkelig at både et denne hushjelpen og Wade forsvarte ham først, men plutselig fant ut av dette etter hans død. Og ja, jeg vet alt om fortrengelse osv ang overgrep... hushjelpen påstår hun ble truet og turte derfor ikke komme ut før med dette. Har du sett henne på 60 minutes? Fatter ikke at folk kan tro på det hun spyr ut. Hun stjal fra MJ, og skyldte ham en haug av penger. 2
Becka Skrevet 21. februar 2020 #3126 Skrevet 21. februar 2020 54 minutter siden, Vestlandlove skrev: Wow.. Dere holder på enda... Leste ganske nylig han gutten fra 'Home alone' igjen bekreftet at han så absolutt ingenting mistenkelig med MJ. Ha sa at hadde være noe som helst mistenkelig, ville han ha sagt det. Det var rett og slett ikke noe ting. 😄 nei i grunn ikke. Jeg ble lei av å gjenta meg selv, så har ikke vært aktiv her. Mime meninger er iallefall ikke endret seg, om ei heller er jeg ennå mer overbevist om at alt dette her er ren løgn, om det går an. Jeg er så sikker som jeg aldri har vært før på noe som jeg i teorien ikke kan vite sikkert. Jeg er ofte ydmyk for andres meninger, og at det finnes flere sider av en sak. Men dette her... folk blinder seg helt for hva folk faktisk kan være i stand til å gjøre for penger og berømmelse. 6
Becka Skrevet 21. februar 2020 #3127 Skrevet 21. februar 2020 15 minutter siden, Cleopatra70 skrev: "Han gutten fra home alone" er Macaulay Culkin, se linker og info om han på forrige side. Wade og James nektet også til de fortalte. Macaulay kommer sikkert til å holde kjeft for alltid. Hvorfor skal han holde kjeft når alt ligger til rette nå for å komme ut med noe, om det faktisk var noe? Culkin ser seg nok dritt lei av å få påført seg meninger og hendelser han ikke har og aldri har hendt. Som med ham, og mange andre jakter de som hauker for å få servert et eller anna dritt som kan sjokkere og dra MJ's navn ned i søla. Noen biter på, men heldigvis gjør de gode og ærlige menneskene ikke det. 4
Cleopatra70 Skrevet 21. februar 2020 #3128 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, Becka skrev: Hvorfor skal han holde kjeft når alt ligger til rette nå for å komme ut med noe, om det faktisk var noe? A 1998 study reviewing research on male childhood sexual abuse concluded that the problems is “common, under-reported, under-recognized, and under-treated.”3 Males who have such experiences are less likely to disclose them than are females.6 Only 16% of men with documented histories of sexual abuse (by social service agencies, which means it was very serious) considered themselves to have been sexually abused, compared to 64% of women with documented histories in the same study.7 https://1in6.org/get-information/the-1-in-6-statistic/ Og du må endelig finne en mann som har jugd om seksuelle overgrep, jeg tror fenomenet er så godt som ikke-eksisterende. Men i MJ's tilfelle har det vært 5. Som lyver? Hva er sjansen for det. 3
karella Skrevet 21. februar 2020 #3129 Skrevet 21. februar 2020 Hvis det stemmer at MJ ikke misbrukte Culkin så er ikke det overraskende. Det hadde vært en ekstrem høy risiko å misbruke et at verdens mest berømte barn på den tiden. Betyr ikke at han ikke misbrukte andre. Det er ikke slik at pedofile misbruker hvem som helst. Syns ikke det er «bevis» at MJ er uskyldig selv om noen barn sier at de IKKE ble misbrukt. 5
Kelsi Skrevet 21. februar 2020 #3130 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Cleopatra70 skrev: Macaulay kommer sikkert til å holde kjeft for alltid. Culkin har stått frem med at hans egen far misbrukte og utnyttet ham. Om faren sin sier han: “He was a bad man. He was abusive. Physically and mentally. He was just a bad dude. A bad, abusive man. He was a piece of work.” Når han kan stå frem med å si noe slikt om sin egen far, kunne han ha stått frem med anklager mot MJ også; hvis han hadde hatt noen. 3
Kelsi Skrevet 21. februar 2020 #3131 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, karella skrev: Det hadde vært en ekstrem høy risiko å misbruke et at verdens mest berømte barn på den tiden. En risiko Culkin sin egen far var villig til å ta. 2
Becka Skrevet 22. februar 2020 #3132 Skrevet 22. februar 2020 16 timer siden, Cleopatra70 skrev: A 1998 study reviewing research on male childhood sexual abuse concluded that the problems is “common, under-reported, under-recognized, and under-treated.”3 Males who have such experiences are less likely to disclose them than are females.6 Only 16% of men with documented histories of sexual abuse (by social service agencies, which means it was very serious) considered themselves to have been sexually abused, compared to 64% of women with documented histories in the same study.7 https://1in6.org/get-information/the-1-in-6-statistic/ Og du må endelig finne en mann som har jugd om seksuelle overgrep, jeg tror fenomenet er så godt som ikke-eksisterende. Men i MJ's tilfelle har det vært 5. Som lyver? Hva er sjansen for det. Sjansen er veldig stor når målskiven er Michael Jackson. Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk over antall mennesker som har lyvd til seg penger og berømmelse med å sværte en kjendis. Men det burde det i såfall. Så man kan smelle i bordet med det, på samme måte. Man må også huske på en ting her... Som mange ikke gidder å sette seg inn i.. Ja, man kan fint fortrenge ting som er vanskelig. Som for.eks seksuelt misbruk. Men guttene legger ut her om stor forelskelse og kjærlighet. Mao, det de mener skjedde, er en såkalt grooming prosess, hvor de selv opplevde det som et forhold. Så, da er mitt spørsmål, er dette noe man fortrenger på samme måte? Jeg har snakket med folk som har litt peiling, og dette er hva som de stiller spørsmålstegn ved. Wade, spesielt, ser ut til å slite med å egentlig bestemme seg for hva som er tilfellet." Husker jeg, eller husker jeg ikke? Ble jeg skremt til å tie, eller skjønte jeg ikke hva som foregikk? Skjønte jeg hva som foregikk, men ville beskytte MJ? " Man blir noe forvirret her. Virker noe vinglete, og syntes folk burde se litt at han sier nesten det samme, men ikke helt det samme. 4
Cleopatra70 Skrevet 22. februar 2020 #3133 Skrevet 22. februar 2020 1 minutt siden, Becka skrev: Man må også huske på en ting her... Som mange ikke gidder å sette seg inn i.. Ja, man kan fint fortrenge ting som er vanskelig. Som for.eks seksuelt misbruk. Men guttene legger ut her om stor forelskelse og kjærlighet. Mao, det de mener skjedde, er en såkalt grooming prosess, hvor de selv opplevde det som et forhold. Så, da er mitt spørsmål, er dette noe man fortrenger på samme måte? Jeg har snakket med folk som har litt peiling, og dette er hva som de stiller spørsmålstegn ved. Wade, spesielt, ser ut til å slite med å egentlig bestemme seg for hva som er tilfellet." Husker jeg, eller husker jeg ikke? Ble jeg skremt til å tie, eller skjønte jeg ikke hva som foregikk? Skjønte jeg hva som foregikk, men ville beskytte MJ? " Man blir noe forvirret her. Virker noe vinglete, og syntes folk burde se litt at han sier nesten det samme, men ikke helt det samme. Ingen av guttene har noen sinne sagt at de har fortrengt det. Det tar vanligvis over 25 år for menn som er utsatt for seksuelle overgrep som barn å komme ut med det, hvis de i det hele tatt gjør det. På denne tiden går de gjennom en hel prosess med å ikke forstå hva som skjer, forstå hva som skjer men ikke forstå at det er galt, de skammer seg, de tror at de var med på det, at det var de som tok initiativ, de beskytter overgriperen, de beskytter seg selv, jobben sin, ryktet sitt, de tror ikke noen vil tro på dem, de er redd for reaksjonene fordi de er menn, de er redd for at de er homofile fordi dette skjedde, hva er konsekvensene for familien din om du kommer ut, hva er konsekvensene for familien til overgiperen osv. osv. osv. Å sammenfatte dette i et par setninger i et intervju er vanskelig om ikke umulig. 3
Kelsi Skrevet 22. februar 2020 #3134 Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, Becka skrev: Så, da er mitt spørsmål, er dette noe man fortrenger på samme måte? Jeg har snakket med folk som har litt peiling, og dette er hva som de stiller spørsmålstegn ved. Wade, spesielt, ser ut til å slite med å egentlig bestemme seg for hva som er tilfellet." Husker jeg, eller husker jeg ikke? Ble jeg skremt til å tie, eller skjønte jeg ikke hva som foregikk? Skjønte jeg hva som foregikk, men ville beskytte MJ? " Man blir noe forvirret her. Virker noe vinglete, og syntes folk burde se litt at han sier nesten det samme, men ikke helt det samme. Wade har jo lagt frem flere versjoner av historien sin, hvor hver eneste beskrivelse kolliderer med den forrige versjonen. Frem til MJ sin død og noen år etter hyllet han MJ og opptrådte som MJ impersonator. Han vitnet under ed i 2005, om at MJ aldri hadde gjort han noe. Noen år etter MJ sin død forsøkte Robson å få jobb som koreograf for et MJ-show i Las Vegas. Han fikk ikke jobben, og da endret han plutselig historien sin og planla å gi ut en bok om at han skal ha blitt "misbrukt". Utrolig at han hadde materiale nok til en hel bok, når han ikke husket å blitt "misbrukt" i det hele tatt. Han har hevdet at han både var i et slags kjæresteforhold med MJ, at han ikke visste at han ble "misbrukt" og samtidig ble truet til å tie om det påståtte "misbruket". Robson har altså opptrådt som MJ impersonator, samtidig som han påstår at han ble truet til å tie om "misbruk". Wade har gått ut i media og påstått at han ble "misbrukt" hundrevis av ganger. Han har definitivt ikke møtt MJ hundrevis av ganger. Familien hans besøkte Neverland 14 ganger på 90-tallet, hvor MJ var hjemme kun 4 ganger - og dette har moren til Wade vitnet om under ed i retten. Robson ser ut til å være en fyr som følger lukten av penger, og endrer historien sin deretter. 5
Applehead Skrevet 22. februar 2020 #3135 Skrevet 22. februar 2020 Forskjellen på Wade og Culkin? Culkin er allerede rik og berømt, og trenger ikke å lyge for å skaffe seg penger og oppmerksomhet. 5
Cleopatra70 Skrevet 22. februar 2020 #3136 Skrevet 22. februar 2020 Kanskje vi skal ta for oss MJ også da? Hvorfor sover en voksen mann med barn og unge gutter? Alene? I hundrevis av netter? La oss si at vi kjøper forklaringen hans at "han hadde ikke noen barndom", og at han måtte sove med barn for å ta igjen sin tapte barndom. Selv om jeg aldri har hørt om noe slikt før, og det ikke er noe psykologisk fenomen så vidt jeg vet, (i motsetning til den vanskelige prosessen med å komme ut med seksuelle overgrep, som er beskrevet av mange profesjonelle, og som mange ofre for overgrep kan kjenne seg igjen i). La oss si at vi kjøper den. Men hvorfor sov han alene med en 19 år gammel gutt? Sover 19 år gamle gutter med voksne? Noen som kjenner en 19-åring som vanligvis sover med en voksen mann? Som ville gjort det? Som ville i det hele tatt vurdert å gjort det? Uten at det var seksuelt altså. 1
Becka Skrevet 22. februar 2020 #3137 Skrevet 22. februar 2020 6 timer siden, Cleopatra70 skrev: Ingen av guttene har noen sinne sagt at de har fortrengt det. Det tar vanligvis over 25 år for menn som er utsatt for seksuelle overgrep som barn å komme ut med det, hvis de i det hele tatt gjør det. På denne tiden går de gjennom en hel prosess med å ikke forstå hva som skjer, forstå hva som skjer men ikke forstå at det er galt, de skammer seg, de tror at de var med på det, at det var de som tok initiativ, de beskytter overgriperen, de beskytter seg selv, jobben sin, ryktet sitt, de tror ikke noen vil tro på dem, de er redd for reaksjonene fordi de er menn, de er redd for at de er homofile fordi dette skjedde, hva er konsekvensene for familien din om du kommer ut, hva er konsekvensene for familien til overgiperen osv. osv. osv. Å sammenfatte dette i et par setninger i et intervju er vanskelig om ikke umulig. Hvis du leser innlegget til kelsi, så får du det forklart der. Han har absolutt gått ut med at det var fortrengt. Men har som sagt også sagt at han ble tiet i likhet med safechuck. Han visste jo hva som var" skjedd" allerede under rettsaken.. for så også ha sagt han ikke forsto hva som var skjedd med ham. Safechuck sier også at han visste og nektet å vitne under rettsaken pga dette. Men I et intervju med Oprah forteller han at det gikk mer opp for ham da han så wade stå frem. .. det er ikke så vanskelig å huske en sannhet, verre å huske på løgner. 3
Becka Skrevet 22. februar 2020 #3138 Skrevet 22. februar 2020 3 timer siden, Cleopatra70 skrev: Kanskje vi skal ta for oss MJ også da? Hvorfor sover en voksen mann med barn og unge gutter? Alene? I hundrevis av netter? La oss si at vi kjøper forklaringen hans at "han hadde ikke noen barndom", og at han måtte sove med barn for å ta igjen sin tapte barndom. Selv om jeg aldri har hørt om noe slikt før, og det ikke er noe psykologisk fenomen så vidt jeg vet, (i motsetning til den vanskelige prosessen med å komme ut med seksuelle overgrep, som er beskrevet av mange profesjonelle, og som mange ofre for overgrep kan kjenne seg igjen i). La oss si at vi kjøper den. Men hvorfor sov han alene med en 19 år gammel gutt? Sover 19 år gamle gutter med voksne? Noen som kjenner en 19-åring som vanligvis sover med en voksen mann? Som ville gjort det? Som ville i det hele tatt vurdert å gjort det? Uten at det var seksuelt altså. Det er mye mer til mj enn at han ikke hadde noen barndom, hvis man gidder sette seg inn i det. Hvilken 19 år gammel gutt er det du sikter til her? 1
Kelsi Skrevet 22. februar 2020 #3139 Skrevet 22. februar 2020 Et kort sammendrag av Wade Robsons ulike versjoner: 1. Har sagt (under ed) at MJ aldri gjorde han noe. 2. Har sagt at han ble «misbrukt» men husket det ikke før han ble voksen. Har derfor kledd seg ut og opptrådt som MJ impersonator, fordi han ikke visste at det skulle ha skjedd noe galt. 3. Har sagt at han var fullt klar over at han ble «misbrukt» som barn, men at han ble truet til å ikke si noe. 4. Påstår å ha blitt «misbrukt» hundrevis av ganger, selv om han bare var 4 ganger på Neverland, samtidig som MJ var der. 3
Becka Skrevet 22. februar 2020 #3140 Skrevet 22. februar 2020 39 minutter siden, Kelsi skrev: Et kort sammendrag av Wade Robsons ulike versjoner: 1. Har sagt (under ed) at MJ aldri gjorde han noe. 2. Har sagt at han ble «misbrukt» men husket det ikke før han ble voksen. Har derfor kledd seg ut og opptrådt som MJ impersonator, fordi han ikke visste at det skulle ha skjedd noe galt. 3. Har sagt at han var fullt klar over at han ble «misbrukt» som barn, men at han ble truet til å ikke si noe. 4. Påstår å ha blitt «misbrukt» hundrevis av ganger, selv om han bare var 4 ganger på Neverland, samtidig som MJ var der. Ca 14 min uti denne dokumentaren tar de bl.a opp akkurat dette. ( synes btw at man kan se at wade lyver I disse opptakene ) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå