Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Sol70 skrev:

Nettopp. Jeg vet ikke hvordan noen kan unngå å se det samlede bildet.

Sjekk emneknaggene på Instagram og Twitterpostene denne tråden blir pepret av..litt sånn fjortiss-fan tendenser ❤️MJ-forever❤️ Uanfaensett hva :fnise:

Det spiller ingen rolle hva han har gjort, alt er greit så lenge det er MJ som har gjort det. HELT greit med hasj og alkohol sammen med mindreårige for eksempel..for han var jo så talentfull! Og snill! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vestlandlove skrev:

Ble ikke han saksøkt I Tyskland for forfalsking MJ signatur eller noe sånt? Det var jo en tv reportasjer om det i Tyskland. 

En privat etterforsker av en blodfan av mj. De vil være overtalt. De vil alltid forsvare mj og påpeke hver minste detalj. Om det så fantes andre fysiske bevis, til og med video! Så hadde blodfan vridd og vrengt til at det er usant. Det er ikke hans underskrift.. det er ikke han i videoen... fake fake, løgner! Osv osv. Så vil de grave i fortiden til de som står frem. Ååååh de er ute etter penger fordi han mista jobben eller andre grunner til økonomiske problemer..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Listen After 17min

Du prøver å finne det ene bevise etter det andre på at Jackson er uskyldig. Hvis du snur det om finner du enda mer bevis på at han er skyldig. 

Virker som Jackson fansen er desperat etter å finne bevis for hans uskyld. Stygge i munn, frekke, nedlatende, kommer med trusler, til og med noen i Frankrike som har blitt anmeldt av Jackson fans og ikke minst vrir de og vender på alt for at det skal virke som Jackson er uskyldig. Ikke klarer de å se hele bildet. Det blir rett og slett for dumt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dan Reed laget en falsk konto på Twitter, for å støtte sin egen film. Kontoen het «Believe victims-therealmjstory». Reed klarte å glemme hvilken konto han var logget inn på, og blandet sin egen konto med den falske hat-kontoen.

Reed skulle legge ut et profil-bilde av MJ i bar overkropp på Believe the victims-kontoen, men glemte at han var logget inn på sin egen konto og fikk dermed bildet av MJ som sitt profilbilde. 

Profilbildet av MJ ble raskt fjernet da han ble gjort oppmerksom på det.

Reed har også glemt seg bort og svart som seg selv fra den falske kontoen.

E5387C7D-49B3-4366-965F-72DA39425230.jpeg

9BB5E4E1-079F-44C9-890A-997C1DB90B45.png

376226BC-6250-4E14-9540-6AFA487CCC6C.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de to siste svarene her, dere vet at det er slik nettroll opererer når de skal mobbe, diskreditere noen og jage dem fra sosiale media?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳😳 

Det er sjokkerende hvor mye som kommer frem! 

Er mer bevis på at Reed, Safechuck og Robson er løgnere enn at Michael Jackson var pedofil. Likevel velger så mange å tro dem. Jeg fatter ikke hvordan det går an!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, strykebrett said:

😳😳 

Det er sjokkerende hvor mye som kommer frem! 

Er mer bevis på at Reed, Safechuck og Robson er løgnere enn at Michael Jackson var pedofil. Likevel velger så mange å tro dem. Jeg fatter ikke hvordan det går an!

Trolling ser du på som bevis?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sol70 skrev:

Trolling ser du på som bevis?

Blandt annet. Er jo myeee mer som gjør at jeg ikke tror dem. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, strykebrett said:

Blandt annet. Er jo myeee mer som gjør at jeg ikke tror dem. 

Jeg mener altså trolling fra MJ-fansen, det du ser over er MJ-fansen som mobber Dan Reed.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sol70 skrev:

Jeg mener altså trolling fra MJ-fansen, det du ser over er MJ-fansen som mobber Dan Reed.

Skremmende..og de samme personene lurer på hvorfor flere ikke står frem..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med falsk konto er helt hinsides. Ingenting overrasker meg ikke lenger hvor langt fansen er villig til å gå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Sol70 skrev:

Det jeg ser er Dan Reed som har laget en falsk Twitterkonto. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Knut123 skrev:

Dokumentaren fansen ikke vil at folk skal se. 

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Miranda16 skrev:

http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/08/28/jackson.home.search/index.html

The first search of Michael Jackson's bedroom a day after his death found marijuana, skin-bleaching and hair-growing ointments, anti-insomnia pills and empty bottles of several anti-anxiety drugs, according to court documents unsealed Thursday.

Hva er dette med at Aaron Carter drev å røykte hasj og drakk alkohol med MJ? Er det noe AC sier? 

At MJ drakk er jeg full klar over. Jeg har t.o.m hørt han gikk å drakk vin av colaflasker for å "skjule det." Mao, jeg har aldri brydd meg om det. Hva enn han gjorde privat for seg selv... Men denne påstanden om at han har gjort dette med aaron carter er ny for meg. 

Men igjen, hvis ikke man ser nå at denne fyren er oppmerksomhet sjuk altså....Blir bare latterlig dumt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...