Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)


NordicViking

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Bottega skrev:

Forstår hva du mener! Kom bare over den videoen og synes det var litt interessant. Men er han ikke veldig bastant på at overgrepene varte fram til han var 14 år.

Safechuck leverte søksmål på påståtte overgrep frem til han ble 14. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Kelsi skrev:

Safechuck leverte søksmål på påståtte overgrep frem til han ble 14. 

Aha, så han ble altså utsatt for overgrep etter at han var 14 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bottega skrev:

Aha, så han ble altså utsatt for overgrep etter at han var 14 år?

I følge Dan Reed ja. Ifølge Safechuck varte det til 92, da han var 14 år. Han ble da «byttet» ut pga alderen hans. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten, brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, strykebrett skrev:

I følge Dan Reed ja. Ifølge Safechuck varte det til 92, da han var 14 år. Han ble da «byttet» ut pga alderen hans. 

Men hvis det varte til 92, hvordan kunne han ha blitt voldtatt inne på "togstasjonen" da? Eller har jeg ikke skjønt noe enda? Haha.. For togstasjonen ble jo bygd i 94.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bottega skrev:

Aha, så han ble altså utsatt for overgrep etter at han var 14 år?

Safechuck har aldri hevdet å bli utsatt for overgrep etter å ha fylt 14 år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Bottega said:

Men hvis det varte til 92, hvordan kunne han ha blitt voldtatt inne på "togstasjonen" da? Eller har jeg ikke skjønt noe enda? Haha.. For togstasjonen ble jo bygd i 94.

Safechuck kan huske feil uten at han har kommentert det. Han har ikke sagt noe om det etter filmen, så hvor du har fått det fra at han er "bastant" vet jeg ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å høre på.

Fra 5:05, snakker Charles Thomson forskjellige mellom Jimmy Saville saken og MJ saken.. 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Verdt å høre på.

Fra 5:05, snakker Charles Thomson forskjellige mellom Jimmy Saville saken og MJ saken.. 

 

 

Uff! Disse to sakene er så forskjellig de kan bli. Saville voldtok barn, eldre, voksne, døde, syke med mer. Han var sex avhengig!! En helt annen tilnærming enn Jackson. Flere av ofrene er fortsatt skadet nedentil. 

Er man dum nok til å sammenligne disse to sakene har man virkelig ingenting i slik diskusjon å gjøre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kelsi skrev:

Safechuck har aldri hevdet å bli utsatt for overgrep etter å ha fylt 14 år. 

Men hvis han mener at han ble utsatt for overgrep fram til han var 14 år, så stemmer det jo ikke at han ble voldtatt på togstasjonen. Safechuck var 16 år da togstasjonen ble bygd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bottega skrev:

Men hvis han mener at han ble utsatt for overgrep fram til han var 14 år, så stemmer det jo ikke at han ble voldtatt på togstasjonen. Safechuck var 16 år da togstasjonen ble bygd.

Nettopp, dette pluss alle andre løgnene de har blitt tatt i gjør at mange ikke tror dem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Sol70 skrev:

Safechuck kan huske feil uten at han har kommentert det. Han har ikke sagt noe om det etter filmen, så hvor du har fått det fra at han er "bastant" vet jeg ikke.

Okei, så da har han altså tatt feil. Han må jo også ha vært 16 år da han ble voldtatt sist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, strykebrett skrev:

Nettopp, dette pluss alle andre løgnene de har blitt tatt i gjør at mange ikke tror dem. 

Må si jeg begynner å tvile litt på diverse ting, ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Verdt å høre på.

Fra 5:05, snakker Charles Thomson forskjellige mellom Jimmy Saville saken og MJ saken.. 

 

 

Mye bra her! Mye viktig han tar opp her!  👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bottega said:

Okei, så da har han altså tatt feil. Han må jo også ha vært 16 år da han ble voldtatt sist.

Tviler du fordi han kanskje var 16 år eller fordi han kanskje husket feil? Ville det vært mer troverdig om det var sikkert at han var 14? Jeg spør fordi det virker som det kan være vanskelig å tro for noen at det faktisk er overgrep når man er så gammel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Knut123 said:

Uff! Disse to sakene er så forskjellig de kan bli. Saville voldtok barn, eldre, voksne, døde, syke med mer. Han var sex avhengig!! En helt annen tilnærming enn Jackson. Flere av ofrene er fortsatt skadet nedentil. 

Er man dum nok til å sammenligne disse to sakene har man virkelig ingenting i slik diskusjon å gjøre. 

Uff, du har så intelligent synspunkter og unik insight. Svært Synd at BBC og andre media ikke inviterer  deg, men en så dum mann for å utalle seg. Skal vi tips BBC at det er en Knut123 i KG forum som kan sakene inside-out, må invites!!!! 

Fikk du med deg Hvilken aspekt  han samlingner de to sakene? Har du hørt hva han sa før du kommer med din 'intelligent' analyse? Er han den enste i media som samlingne de to sakene? Alle andre er så dume, bare du den enste som vet så mye mer enn andre. Du er et godt eksampl på hva mangle selv innsikt betyr!! 

Slutt svar på mitt innlegg! Det har jeg sagt før!!! 

Endret av Vestlandlove
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Becka said:

Mye bra her! Mye viktig han tar opp her!  👏👏

Jeg har hørt andre i media samligner de to sakene. I begge sakene den ble anklaget er død. Ingen ofre til Savil krevde penger erstatning. 

Endret av Vestlandlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sol70 skrev:

Safechuck kan huske feil uten at han har kommentert det. Han har ikke sagt noe om det etter filmen, så hvor du har fått det fra at han er "bastant" vet jeg ikke.

Jo, dette er bastant fra Safechuck sin side. Han hevder det skal ha skjedd fra 1988-1992, da han var 10-14 år. Det er dette han har levert inn i sitt søksmål. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...