Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)

NordicViking

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Det vi faktisk ikke har sett mye av er venner eller kolleger som kjenner godt til de to mennene støtter dem offentlig. Den enest som ser på selv seg som en venn til Robson har uttalt seg, det var ikke så veldig støttende til Robson. Det var synd. 

Ikke det minste oppsiktsvekkende at de som støtter disse mennene ikke står frem og støtter dem slik som fansen reagerer på hele saken. Drapstrusler, trusler om vold etc. De som kjenner dem og ikke tror på dem, har ingenting å frykte da de står på forsvarerne av MJs side. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Miranda16 said:

Ikke det minste oppsiktsvekkende at de som støtter disse mennene ikke står frem og støtter dem slik som fansen reagerer på hele saken. Drapstrusler, trusler om vold etc. De som kjenner dem og ikke tror på dem, har ingenting å frykte da de står på forsvarerne av MJs side. 

Ingen mennesker som har det minst sense for rett og galt støtter vold og trusler. Samtidig har jeg påpekt tidligere, med Internett vet man aldri hvem er ekte fans, hvem faktisk står bak trusler. Det er ikke godt å si..

Nå ser det ut at  Dan Reed har blitt tatt for å ha en 'troll' konto i Twitter.  Du må gjerne gjøre flere søker selv for å finne enda mer troverdig kilder. Iallfall i Twitter flere kjente personer har reagert og mente at Dan Reed står bak. Jeg har ikke 'THE TRUTH'. bare sier hvordan ting ser ut nå for mange flere... 

https://www.lipstickalley.com/threads/did-dan-reed-accidentally-reveal-his-troll-account.2296582/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vestlandlove skrev:

Ingen mennesker som har det minst sense for rett og galt støtter vold og trusler. Samtidig har jeg påpekt tidligere, med Internett vet man aldri hvem er ekte fans, hvem faktisk står bak trusler. Det er ikke godt å si..

Spiller ikke noen rolle om det er 100 eller 10 som kommer med grove trusler. At noen truer dem på den måten er nok til at folk holder tyst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Miranda16 said:

Spiller ikke noen rolle om det er 100 eller 10 som kommer med grove trusler. At noen truer dem på den måten er nok til at folk holder tyst.

Har du kilder som visser drapstrusler? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Vestlandlove said:

Hans forklareringer av hvordan og når han forsto hva som skjedde har endret seg flere ganger. Det har hele verden fått med seg. 

Det tror jeg ikke, da må du nesten finne sitater med dato på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Har du kilder som visser drapstrusler? 

Hvis du følger med på kommentarfelt sosiale medier som Twitter og YouTube. Et søk på Google finner man kilder som bekrefter påstandene

Dan Reed

https://nordic.businessinsider.com/leaving-neverland-director-got-death-threats-responds-to-michael-jackson-family-2019-1?r=US&IR=T

Matt Lucas. Skuespiller. 

https://www.birminghammail.co.uk/news/showbiz-tv/matt-lucas-bombarded-death-threats-15907044

https://www.harpersbazaar.com/culture/politics/a26787342/michael-jackson-finding-neverland-wade-robson-james-safechuck-sexual-assault-explained/

"Before the documentary ends, Robson and Safechuck discuss how coming forward had made them reviled among certain Michael Jackson fans, send the two men death threats, and create videos discussing how much they hate them. If you are doubtful about this, you can look at the people responding to Leaving Neverlandwith indignation and fury towards Robson and Safechuck.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sol70 said:

Det tror jeg ikke, da må du nesten finne sitater med dato på.

Fra Flere intervjuer han selv stilte opp, og div dokumenter . Du finner det selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Miranda16 said:

Hvis du følger med på kommentarfelt sosiale medier som Twitter og YouTube. Et søk på Google finner man kilder som bekrefter påstandene

Dan Reed

https://nordic.businessinsider.com/leaving-neverland-director-got-death-threats-responds-to-michael-jackson-family-2019-1?r=US&IR=T

Matt Lucas. Skuespiller. 

https://www.birminghammail.co.uk/news/showbiz-tv/matt-lucas-bombarded-death-threats-15907044

https://www.harpersbazaar.com/culture/politics/a26787342/michael-jackson-finding-neverland-wade-robson-james-safechuck-sexual-assault-explained/

"Before the documentary ends, Robson and Safechuck discuss how coming forward had made them reviled among certain Michael Jackson fans, send the two men death threats, and create videos discussing how much they hate them. If you are doubtful about this, you can look at the people responding to Leaving Neverlandwith indignation and fury towards Robson and Safechuck.

Jeg har ingenting til overs til slik oppførseler. Igjen hvem står bak og med hva slags hensikt vet hverken du eller jeg! Utspekulerte mennesker finnes overalt!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Jeg har ingenting til overs til slik oppførseler. Igjen hvem står bak og med hva slags hensikt vet hverken du eller jeg! Utspekulerte mennesker finnes overalt!! 

Du spurte etter kilder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vestlandlove said:

Fra Flere intervjuer han selv stilte opp, og div dokumenter . Du finner det selv. 

Skulle tro det var du som måtte finne det siden du bruker det som argument.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Miranda16 said:

Du spurte etter kilder. 

Trodde det skulle visse selve trusler... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sol70 said:

Skulle tro det var du som måtte finne det siden du bruker det som argument.

Det har blitt vist mange ganger tidligere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Trodde det skulle visse selve trusler... 

Seriøst? Jeg har fremlagt dok på trusler og hva slags trusler. 

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Miranda16 said:

Seriøst? Jeg har fremlagt dok på trusler og hva slags trusler. 

Takk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra Iran.. Utrolig hvordan MJ saken har engasjert så mange mennesker , denne saken har brytt ned kultur, hudfarge og religion berierr.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
7 minutter siden, Vestlandlove skrev:

Fra Iran.. Utrolig hvordan MJ saken har engasjert så mange mennesker , denne saken har brytt ned kultur, hudfarge og religion berierr.. 

Det gjelder fåtall. Så stygge i munn så mange Jackson fan er skal man lete lenge etter. Kun fåtall tror han er uskyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vestlandlove skrev:

'De som vet noe er de som har deltatt i avhør, gjennomført ransakelser, sovet hos MJ, vært venn/ansatt osv.'

Mange som jobbet svært nær MJ, var barn selv og overnattet i NL , jury medlemmer, advokater har uttalt seg. Utallige mange av deres uttalelser har blitt gjengitt her innen, sammen med dokumentasjon og fakta. MJs make-up artist, bodyguard, nanny, advokat, teknisk direktør som kjenner hele NL inside out, var under sengen til MJ for å trekke strømledning. Det mangler ikke folk som sto svært nær MJ uten å være hans familie som støtter MJs uskyldig. Det vi faktisk ikke har sett mye av er venner eller kolleger som kjenner godt til de to mennene støtter dem offentlig. Den enest som ser på selv seg som en venn til Robson har uttalt seg, det var ikke så veldig støttende til Robson. Det var synd. 

Jeg tror de alle fleste i verden har det minst sense for rett og galt. Kjenner ingen som forsvar MJ pga hans musikk. Jeg har aldri kjøpt en eneste cd hans for meg selv, kun en gang som en gave til andre som liker hans musikk. Ikke undervurderer folks evne til å skille sak og person. 

Pleier du å ha med deg venner/bekjente på soverommet ditt? Tvilsomt. Det er ikke et bevis for at ingenting skjedde på soverommet fordi man ikke har sett det selv når man er venn med en person..det er svært få som er med deg inn på soverommet når du skal sove. Så her er det igrunnen kun guttene selv og MJ som sitter med fasiten. Derfor velger jeg å tro på etterforskerne som har etterforsket saken, og snakket med guttene. Ikke en random person på Instagram eller Twitter som har gjort seg opp en personlig mening. 

Grunnen til at jeg sier man må skille sak og person er fordi det er gjennomgående «jeg tror aldri MJ kunne ha gjort noe slik, han som laget så bra musikk, og gjorde så mye veldedighetsarbeid, han som var så glad i barn, og jobbet for at barn skulle ha det bra» beskrivelser fra MJ-fans i kommentarfelt og i denne tråden - Det er en beskrivelse av artisten MJ, ikke privatpersonen MJ. 

Ut fra bevismateriale, uttalelser fra guttene som har vært på Neverland, videoer, beslag osv - så er denne saken (i mine øyne) altfor shady, til at ingenting skal ha foregått. Det er altfor mye støy fra altfor mange mennesker til at alt bare skal være oppspinn (alt fra guttene selv, til FBI). Det er noe konspiratorisk over forsvaret..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Vera said:

Ut fra bevismateriale, uttalelser fra guttene som har vært på Neverland, videoer, beslag osv - så er denne saken (i mine øyne) altfor shady, til at ingenting skal ha foregått. Det er altfor mye støy fra altfor mange mennesker til at alt bare skal være oppspinn (alt fra guttene selv, til FBI). Det er noe konspiratorisk over forsvaret..

Nettopp. Jeg vet ikke hvordan noen kan unngå å se det samlede bildet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...