Vestlandlove Skrevet 13. april 2019 #2801 Del Skrevet 13. april 2019 Aaron Carter's intervju om Leaving Neverland og hva han mener om Wade Robson.. Hmm.. hva skal vi tro... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 13. april 2019 #2802 Del Skrevet 13. april 2019 43 minutter siden, Sol70 said: Og du vil jo tydeligvis ikke forstå hvorfor dette skjer. Vi har prøvd å forklare det gjennom hele tråden. Han kommer ut med dette mens han fortsatt prøver å forstå det, og samtidig skal han forklare det til folk som ikke har en anelse om hva han snakker om. Om Wade lyver så spiller han så godt at han skulle hatt 5 oscar. Ikke bare for selve skuespillet, men også for å sette seg så grundig inn i hva som skjer rundt det å forstå det og å komme ut med det, og for å dikte hele historien med MJ som er som en lærebok på hvordan manipuleringen foregår. Wade elsket Michael Jackson, hvordan skjønner man da hva som har skjedd? Hvordan tror du en slik prosess ser ut? Eller skjønner du ikke at det går an å elske noen som forgriper seg på en, er det der problemet ligger? Oprah sier i intervjuet med Wade og James at hvis overgriperen er god, så skjønner du ikke at det er overgrep. Er det Wade selv som har sagt at grunn til at hans historie har endret flere ganger er at han var midt i en prosess at holder på å jobbe med saken, derfor var han forvillet selv?? Eller det var en forklaring andre har funnet på for ham? Hadde vært bedre han selv forklarer litt hvorfor han har endret historien sin flere ganger.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 13. april 2019 #2803 Del Skrevet 13. april 2019 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut123 Skrevet 13. april 2019 #2804 Del Skrevet 13. april 2019 59 minutter siden, Vestlandlove skrev: Aaron Carter's intervju om Leaving Neverland og hva han mener om Wade Robson.. Hmm.. hva skal vi tro... Se siste intervjue, han har tydeligvis endret litt mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 13. april 2019 #2805 Del Skrevet 13. april 2019 12 hours ago, Lysandra said: Det at en person gjør to ting nær hverandre i tid trenger ikke bety at der er en årsakssammenheng mellom dem. Du fremstiller det som om han saksøker boet som en konsekvens av at boken ikke ble gitt ut. For meg er det en merkelig tolkning. Her er en alternativ tolkning: Du kan like gjerne si at for Wade var dette to sidestilte aspekter ved samme sak - det var to forskjellige ting som han ville gjøre uten at det ene avhenger av det andre. Begge deler er resultater av en prosess han går gjennom. 2011, søkte han desperate på jobben for å lede MJ tribute show. Hans jobbsøknad finnes på nettet. Snakket til media som han hadde fått jobben uten at han faktisk fikk det... 2012, prøve å gi ut en 'tell all' bok, ingen forlag vill ha det. Var ikke han midt i en prosess da for å forstå hva som skjedde? Det var grunn til at han endret historien sin frem og tilbake. Hjelpe meg å forstå, når man midt i en prosess for å finne ut det, så skrive en bok før man faktisk forstår hva som skjedde? Er det sånn ting fungerer? 2013. Saksøkte MJ estate for 100 mil dollar. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 13. april 2019 #2806 Del Skrevet 13. april 2019 1 hour ago, Vestlandlove said: Er det Wade selv som har sagt at grunn til at hans historie har endret flere ganger er at han var midt i en prosess at holder på å jobbe med saken, derfor var han forvillet selv?? Eller det var en forklaring andre har funnet på for ham? Hadde vært bedre han selv forklarer litt hvorfor han har endret historien sin flere ganger.. Ja for du er jo så åpen for det han sier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 13. april 2019 #2807 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) 9 minutter siden, Sol70 said: Ja for du er jo så åpen for det han sier. Har han kommet ut og sagt det selv? Har du kilder at han forklarte selv hvofor historie hans endret flere ganger? Endret 13. april 2019 av Vestlandlove 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 13. april 2019 #2808 Del Skrevet 13. april 2019 39 minutter siden, Vestlandlove said: Har han kommet ut og sagt det selv? Har du kilder at han forklarte selv hvofor historie hans endret flere ganger? Han har ikke endret historien flere ganger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 14. april 2019 #2809 Del Skrevet 14. april 2019 Facts don’t lie, people do: https://www.docdroid.net/8vxNFOd/facts-dont-lie-people-do.pdf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2810 Del Skrevet 14. april 2019 Denne video er litt lang, hvis du har tid og er spesielt interessert i MJ saken, er det verdt å høre litt. Han går inni detaljer og forklarer mange elementer i kontekster. Å ta ut en enkelt ting ut av konteksten er farlig og utspekulerte. Fra 1:15:20, snnaker om den berømte boken boys will be boys. http://smarturl.it/nowwhatpod Videoen har en klip fra et intervju av en juri fra 2005 rettsaken som mente at MJ var skyldig, men saken var altfor altfor svak, han kunne bare ikke stemme for skyldig, rett og slett. Å bli anklaget på hele 14 punkter i seg selv sier mye hvor bestemt påtalemyndigheten var å ta MJ. I de alle alle fleste tilfeller havner man i fengsel for et av de 14 punktene.. Ikke i MJs tilfelle, så hvor svak var denne saken. Etter 1993 saken, flere rådet MJ å holde unna barn. Han nektet la media å diktere hvordan han skulle leve livet sitt. Han hadde ikke gjort noe galt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2811 Del Skrevet 14. april 2019 7 hours ago, Sol70 said: Han har ikke endret historien flere ganger. Hans forklareringer av hvordan og når han forsto hva som skjedde har endret seg flere ganger. Det har hele verden fått med seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2812 Del Skrevet 14. april 2019 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2813 Del Skrevet 14. april 2019 1 hour ago, Kelsi said: Facts don’t lie, people do: https://www.docdroid.net/8vxNFOd/facts-dont-lie-people-do.pdf Fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. april 2019 #2814 Del Skrevet 14. april 2019 Merkelig hvordan fakta blir forkastet - på tross av at det finnes bevis i denne saken..det finnes videoer av MJ som røyker hasj og drikker alkohol med en mindreårig (Aaron Carter) - men neida, bare tull og tøys! Også merkelig at tråden blir pepret med Instagram og Twitter uttalelser som blir fremlagt som fakta og bevis - selv om uttalelsene kun er personlige synspunkter. Jeg må bare si det igjen; Vi som diskuterer i denne tråden vet ingenting, vi synser. De som vet noe er de som har deltatt i avhør, gjennomført ransakelser, sovet hos MJ, vært venn/ansatt osv. En annen ting som ikke kan gjentas ofte nok; Selv om man kjenner MJs musikk, og finner han særdeles talentfull - betyr ikke det at man kjenner personen bak talentet. Mange MJ fans fremstiller det som at de personlig kjenner MJ, fordi de er fan av musikken hans. Man er flere ting enn bare det man er flink til..MJ hadde et liv utenfor musikkverdenen også, og dette livet er det svært få som kjenner. Ingen av oss i tråden kjenner det. Det er derfor jeg sier at det er viktig å skille person og sak. Jeg er fortsatt fan av musikken hans, på tross av at jeg ser at han har drevet med mye som er shady utenfor musikken. Jeg skrur fortsatt opp volumet til bristepunktet når sangene hans spilles, for jeg elsker rytmen og tonen. Samtidig klarer jeg å ha to tanker i hodet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2815 Del Skrevet 14. april 2019 (endret) Ingen har sagt at MJ er perfekt. Ingen her forsvaret ham røykte hasj eller drakk alkohol med mindre årling. Dette gjorde ikke han til pedofil. Personlig uttalelser henveder til kilder, dokumenter og fakta hvis du bare hører eller leser nøye. Endret 14. april 2019 av Vestlandlove 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 14. april 2019 #2816 Del Skrevet 14. april 2019 2 hours ago, Vera said: Merkelig hvordan fakta blir forkastet - på tross av at det finnes bevis i denne saken..det finnes videoer av MJ som røyker hasj og drikker alkohol med en mindreårig (Aaron Carter) - men neida, bare tull og tøys! Også merkelig at tråden blir pepret med Instagram og Twitter uttalelser som blir fremlagt som fakta og bevis - selv om uttalelsene kun er personlige synspunkter. Jeg må bare si det igjen; Vi som diskuterer i denne tråden vet ingenting, vi synser. De som vet noe er de som har deltatt i avhør, gjennomført ransakelser, sovet hos MJ, vært venn/ansatt osv. En annen ting som ikke kan gjentas ofte nok; Selv om man kjenner MJs musikk, og finner han særdeles talentfull - betyr ikke det at man kjenner personen bak talentet. Mange MJ fans fremstiller det som at de personlig kjenner MJ, fordi de er fan av musikken hans. Man er flere ting enn bare det man er flink til..MJ hadde et liv utenfor musikkverdenen også, og dette livet er det svært få som kjenner. Ingen av oss i tråden kjenner det. Det er derfor jeg sier at det er viktig å skille person og sak. Jeg er fortsatt fan av musikken hans, på tross av at jeg ser at han har drevet med mye som er shady utenfor musikken. Jeg skrur fortsatt opp volumet til bristepunktet når sangene hans spilles, for jeg elsker rytmen og tonen. Samtidig klarer jeg å ha to tanker i hodet. Hvor finner jeg film av MJ røyke hasj? Eller er jeg helt enig at ingen av oss kan vite 100 prosent sikkert hva som har skjedd, og det gjelder like mye de som tror han er skyldig som Uskyldig. For det er ikke bare de som tror han er uskyldig som kan være bastante, de som tror han var pedofil, hyler nok like høyt de og, og begge gruppene viser til beviser som passer for deres ståsted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lysandra Skrevet 14. april 2019 #2817 Del Skrevet 14. april 2019 13 timer siden, Vestlandlove skrev: 2011, søkte han desperate på jobben for å lede MJ tribute show. Hans jobbsøknad finnes på nettet. Snakket til media som han hadde fått jobben uten at han faktisk fikk det... 2012, prøve å gi ut en 'tell all' bok, ingen forlag vill ha det. Var ikke han midt i en prosess da for å forstå hva som skjedde? Det var grunn til at han endret historien sin frem og tilbake. Hjelpe meg å forstå, når man midt i en prosess for å finne ut det, så skrive en bok før man faktisk forstår hva som skjedde? Er det sånn ting fungerer? 2013. Saksøkte MJ estate for 100 mil dollar. Jeg forstår poenget ditt, så du trenger ikke fore meg med teskjeer. Jeg sier bare at der en en alternativ tolkning av disse faktaene. Som jeg personlig finner mer sannsynlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2818 Del Skrevet 14. april 2019 Leaving Neverland Exposes a Culture of Judgement Without Ethics or Law https://medium.com/@cpowers726/leaving-neverland-exposes-a-culture-of-judgement-without-ethics-17b92468619f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 14. april 2019 #2819 Del Skrevet 14. april 2019 2 timer siden, fjær skrev: Hvor finner jeg film av MJ røyke hasj? Eller er jeg helt enig at ingen av oss kan vite 100 prosent sikkert hva som har skjedd, og det gjelder like mye de som tror han er skyldig som Uskyldig. For det er ikke bare de som tror han er uskyldig som kan være bastante, de som tror han var pedofil, hyler nok like høyt de og, og begge gruppene viser til beviser som passer for deres ståsted. http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/08/28/jackson.home.search/index.html The first search of Michael Jackson's bedroom a day after his death found marijuana, skin-bleaching and hair-growing ointments, anti-insomnia pills and empty bottles of several anti-anxiety drugs, according to court documents unsealed Thursday. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 14. april 2019 #2820 Del Skrevet 14. april 2019 4 hours ago, Vera said: Merkelig hvordan fakta blir forkastet - på tross av at det finnes bevis i denne saken..det finnes videoer av MJ som røyker hasj og drikker alkohol med en mindreårig (Aaron Carter) - men neida, bare tull og tøys! Også merkelig at tråden blir pepret med Instagram og Twitter uttalelser som blir fremlagt som fakta og bevis - selv om uttalelsene kun er personlige synspunkter. Jeg må bare si det igjen; Vi som diskuterer i denne tråden vet ingenting, vi synser. De som vet noe er de som har deltatt i avhør, gjennomført ransakelser, sovet hos MJ, vært venn/ansatt osv. En annen ting som ikke kan gjentas ofte nok; Selv om man kjenner MJs musikk, og finner han særdeles talentfull - betyr ikke det at man kjenner personen bak talentet. Mange MJ fans fremstiller det som at de personlig kjenner MJ, fordi de er fan av musikken hans. Man er flere ting enn bare det man er flink til..MJ hadde et liv utenfor musikkverdenen også, og dette livet er det svært få som kjenner. Ingen av oss i tråden kjenner det. Det er derfor jeg sier at det er viktig å skille person og sak. Jeg er fortsatt fan av musikken hans, på tross av at jeg ser at han har drevet med mye som er shady utenfor musikken. Jeg skrur fortsatt opp volumet til bristepunktet når sangene hans spilles, for jeg elsker rytmen og tonen. Samtidig klarer jeg å ha to tanker i hodet. 'De som vet noe er de som har deltatt i avhør, gjennomført ransakelser, sovet hos MJ, vært venn/ansatt osv.' Mange som jobbet svært nær MJ, var barn selv og overnattet i NL , jury medlemmer, advokater har uttalt seg. Utallige mange av deres uttalelser har blitt gjengitt her innen, sammen med dokumentasjon og fakta. MJs make-up artist, bodyguard, nanny, advokat, teknisk direktør som kjenner hele NL inside out, var under sengen til MJ for å trekke strømledning. Det mangler ikke folk som sto svært nær MJ uten å være hans familie som støtter MJs uskyldig. Det vi faktisk ikke har sett mye av er venner eller kolleger som kjenner godt til de to mennene støtter dem offentlig. Den enest som ser på selv seg som en venn til Robson har uttalt seg, det var ikke så veldig støttende til Robson. Det var synd. Jeg tror de alle fleste i verden har det minst sense for rett og galt. Kjenner ingen som forsvar MJ pga hans musikk. Jeg har aldri kjøpt en eneste cd hans for meg selv, kun en gang som en gave til andre som liker hans musikk. Ikke undervurderer folks evne til å skille sak og person. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå