Gå til innhold

jeg er klar for et forhold, men det er ikke han. trenger inspill pg råd. vente eller gå videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelpes, er mange damer som sliter med kjærligheten for tiden..

Anonymkode: 7faec...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig. Jeg er i samme situasjon, og er usikker på om jeg skal kutte ut eller ei. Har ingen gode råd, men tenker at hvis daten ikke er klar for å ta steget videre ut av dating til kjæreste når det har gått noen mnd så er ikke jeg rett dame for han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke "verdt" nok nei. ikke for han. men jeg vet jeg er så da må man bare heve huet å gi litt faen :)

Anonymkode: 1b459...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 15.30, AnonymBruker skrev:

det er så rart fordi for 14 dager siden var han livredd for å miste meg, ikke være god nok og jeg måtte gå dypt og langt for og forklare og bekrefte for han hvor han er for meg og hvor jeg står. og nå vil han ikke definere oss en gang. men han er med på familiebesøk, treffer venner av meg, jeg har treft hans venner og vi er jo som et par når vi er hos hverandre. så jeg forstår ikke helt hvorfor det ikke er et steg han vil ta. jeg blir forvirret. 

samtidig så ser jeg jo også at han "ikke ser poenget med det" fordi jeg ikke kan flytte til han. og han vil ikke flytte seg. å det er en avgjørende faktor for han. men ikke for meg. 

Anonymkode: 1b459...eb0

Han vil sikkert dele husarbeid med noen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Han vil sikkert dele husarbeid med noen ;) 

Hehe.. jah mens jeg vil ta d alene. alle har ulike behov :)

Anonymkode: 1b459...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.. jah mens jeg vil ta d alene. alle har ulike behov :)

Anonymkode: 1b459...eb0

Det er fordi det er mye mer husarbeid med en mann i hus og du vet at han sikkert vil at du skal ta hans del ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...