herzeleid Skrevet 4. mars 2019 #41 Skrevet 4. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt, enten holde på å ta en grei utdanning eller ha en grei jobb (noe han brenner for), han trenger ikke å tjene så ekstremt bra. Må dog være fornuftig med penger. Han må ha gode verdier og kun ville være med meg hele livet. Han skal helst ikke feste noe særlig, har ikke lyst på en som er på fylla hver helg. Jeg må finne han attraktiv, så noen veldig generelle krav ift utseende er at han ikke skal være overvektig (men ikke for tynn heller), og at han helst skal ha et veldig fint og tjukt hår. Han bør også ha mye hårvekst ellers. Og at han ellers er normal attraktiv. Han bør altså være jomfru. Han må være oppegående, sosialt flink og ha litt selvtillit. Grunnen til at han har vært alene frem til nå, er ikke fordi han er a-seksuell eller rar, men fordi han selv har ventet på akkurat meg. Han bør ha en litt vill side, og være seksuell av seg. Penisstr bør være gjennomsnittlig. Han har ingen alvorlige sykdommer og har god moral, opptatt av ærlighet, han kan snakke om følelser og vise hva han føler for meg. Det siste kravet er at han skal være hodestups forelsket i meg hele veien, uten noe tvil. At han skal vite at jeg er den rette. Så det kan bli gjensidig. Han skal helst være litt eiesyk på meg samtidig som han stoler på meg slik jeg stoler på han, men jeg vil ha en som har mye meninger, og som vet å sette meg på plass. Er dette høye krav? Anonymkode: d0fe2...72e Absolutt ikke enorme krav men det forutsetter nok at du selv er relativt attraktiv, oppfyller mange av dine egne krav og selv er ung nok til å tiltrekke deg menn i nedre del av aldersspennet du skisserer.
Noska72 Skrevet 4. mars 2019 #42 Skrevet 4. mars 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt, enten holde på å ta en grei utdanning eller ha en grei jobb (noe han brenner for), han trenger ikke å tjene så ekstremt bra. Må dog være fornuftig med penger. Han må ha gode verdier og kun ville være med meg hele livet. Han skal helst ikke feste noe særlig, har ikke lyst på en som er på fylla hver helg. Jeg må finne han attraktiv, så noen veldig generelle krav ift utseende er at han ikke skal være overvektig (men ikke for tynn heller), og at han helst skal ha et veldig fint og tjukt hår. Han bør også ha mye hårvekst ellers. Og at han ellers er normal attraktiv. Han bør altså være jomfru. Han må være oppegående, sosialt flink og ha litt selvtillit. Grunnen til at han har vært alene frem til nå, er ikke fordi han er a-seksuell eller rar, men fordi han selv har ventet på akkurat meg. Han bør ha en litt vill side, og være seksuell av seg. Penisstr bør være gjennomsnittlig. Han har ingen alvorlige sykdommer og har god moral, opptatt av ærlighet, han kan snakke om følelser og vise hva han føler for meg. Det siste kravet er at han skal være hodestups forelsket i meg hele veien, uten noe tvil. At han skal vite at jeg er den rette. Så det kan bli gjensidig. Han skal helst være litt eiesyk på meg samtidig som han stoler på meg slik jeg stoler på han, men jeg vil ha en som har mye meninger, og som vet å sette meg på plass. Er dette høye krav? Anonymkode: d0fe2...72e Regner med at du er evig singel....
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #43 Skrevet 4. mars 2019 3 timer siden, herzeleid skrev: Absolutt ikke enorme krav men det forutsetter nok at du selv er relativt attraktiv, oppfyller mange av dine egne krav og selv er ung nok til å tiltrekke deg menn i nedre del av aldersspennet du skisserer. 20 minutter siden, Noska72 skrev: Regner med at du er evig singel.... Takk for svar. Jeg var nysgjerrig på reaksjonene deres. Jeg har allerede funnet han. Mye bekreftelser på at han er unik, hvert fall. Jeg ønsker dere alle godt. Takk for en livlig diskusjon. Anonymkode: d0fe2...72e 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #44 Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg var nysgjerrig på reaksjonene deres. Jeg har allerede funnet han. Mye bekreftelser på at han er unik, hvert fall. Jeg ønsker dere alle godt. Takk for en livlig diskusjon. Anonymkode: d0fe2...72e Jeg visste at det ville komme et innlegg fra TS om at supermannen allerede var funnet. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 1aab0...ae3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #45 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste at det ville komme et innlegg fra TS om at supermannen allerede var funnet. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 1aab0...ae3 Hvordan visste du det? Anonymkode: d0fe2...72e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå