Gå til innhold

Har jeg enorme krav til en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du jomfru selv?😂

Anonymkode: 68af1...bb4

Det kan allerede ses på som creepy at jeg ønsker en jomfru, men det ville vært enda mer creepy dersom jeg ikke var det selv. Ja, er svaret på spørsmålet ditt.

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt, enten holde på å ta en grei utdanning eller ha en grei jobb (noe han brenner for), han trenger ikke å tjene så ekstremt bra. Må dog være fornuftig med penger. Han må ha gode verdier og kun ville være med meg hele livet. Han skal helst ikke feste noe særlig, har ikke lyst på en som er på fylla hver helg. Jeg må finne han attraktiv, så noen veldig generelle krav ift utseende er at han ikke skal være overvektig (men ikke for tynn heller), og at han helst skal ha et veldig fint og tjukt hår. Han bør også ha mye hårvekst ellers. Og at han ellers er normal attraktiv.

Han bør altså være jomfru. Han må være oppegående, sosialt flink og ha litt selvtillit. Grunnen til at han har vært alene frem til nå, er ikke fordi han er a-seksuell eller rar, men fordi han selv har ventet på akkurat meg. Han bør ha en litt vill side, og være seksuell av seg. Penisstr bør være gjennomsnittlig. Han har ingen alvorlige sykdommer og har god moral, opptatt av ærlighet, han kan snakke om følelser og vise hva han føler for meg. Det siste kravet er at han skal være hodestups forelsket i meg hele veien, uten noe tvil. At han skal vite at jeg er den rette. Så det kan bli gjensidig. Han skal helst være litt eiesyk på meg samtidig som han stoler på meg slik jeg stoler på han, men jeg vil ha en som har mye meninger, og som vet å sette meg på plass.

Er dette høye krav?

Anonymkode: d0fe2...72e

Så du er selv slank, pen, passe høy, god moral, jomfru, trang, og alt det du selv krever? Vil du ha en voksen jomfru fester han såklart ikke i det hele tatt. Da er han jo kristen.. 

Anonymkode: 929b8...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ViljaH skrev:

Bitene dine passer ikke sammen. Ikke religiøs + god selvtillit + sosialt flink + attraktiv + 20-40 år <> jomfru.

Jeg vet. Men tror det finnes flere av oss. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du er selv slank, pen, passe høy, god moral, jomfru, trang, og alt det du selv krever? Vil du ha en voksen jomfru fester han såklart ikke i det hele tatt. Da er han jo kristen.. 

Anonymkode: 929b8...027

Ja. Jeg setter ikke pris på at du stiller spørsmål ved om underlivet mitt er "trangt", det vet jeg ikke. Det er nok gjennomsnittlig, normalt. Har ikke målt der akkurat. Men jeg vet at jeg ikke vil ha en penis på 25 centimeter, eller en mikropenis. Typisk at man henger seg opp i det bittelille jeg skrev om gjennomsnittlige kjønnsorganer 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Kan ikke fatte de som ønsker seg en parter uten noen seksuelle erfaringer. Jeg har «tatt» jomfrudommen til 2 gutter. Ikke akkurat noe sex å skryte av :ler: Sikker på at de er mye bedre den dag i dag. Vil ikke tro at han jeg lå med for første gang var så begeistret heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker kun en i mitt liv, og jeg ønsker evig kjærlighet

Anonymkode: d0fe2...72e

Det er veldig naivt å tro. Du kommer til å måtte lete lenge for å finne denne utopiske mannen. Og kanskje player han deg og du går på en smell..og hva skjer med den eneste ene og din evige kjærlighet da? Skal du ikke kaste øynene på noen andre igjen..?

Tror du har sett litt for mange rosenrøde Hollywoodfilmer, gitt...

Anonymkode: cd73c...1bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Du har høye krav. Men ikke for høye krav.

Takk, du er den første som mener det, ser det ut til. Jeg er heller alene enn å gjøre det halvveis og være i et intimt forhold med en jeg ikke kan tenke meg et helt liv med. Og jeg er veldig ung, og har god tid. Jeg har heller ikke noe imot at han er litt sjenert eller klein med jenter eller noe, det fikser jeg, det er ikke fastsatt. Selvtilliten kan jo komme etterhvert, må da bygge han opp. Men hadde vært fint om han hadde tro på seg selv, åpenbart. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg setter ikke pris på at du stiller spørsmål ved om underlivet mitt er "trangt", det vet jeg ikke. Det er nok gjennomsnittlig, normalt. Har ikke målt der akkurat. Men jeg vet at jeg ikke vil ha en penis på 25 centimeter, eller en mikropenis. Typisk at man henger seg opp i det bittelille jeg skrev om gjennomsnittlige kjønnsorganer 

Anonymkode: d0fe2...72e

Men har du preferanser om underlivet hans, bør jo han få ha det tilbake? Ikke for trang og ikke for vid vettu. Fiffig at du vil ha et "seksuelt vesen" når du selv er jomfru og han er det. 

Anonymkode: 929b8...027

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotYou skrev:

Kan ikke fatte de som ønsker seg en parter uten noen seksuelle erfaringer. Jeg har «tatt» jomfrudommen til 2 gutter. Ikke akkurat noe sex å skryte av :ler: Sikker på at de er mye bedre den dag i dag. Vil ikke tro at han jeg lå med for første gang var så begeistret heller.. 

Synes det er et ekkelt syn å ha på sex, egentlig. Jeg vet at alle sier at sex er elendig i starten, men da jobber man med det? Så lenge man er veldig tiltrukket til hverandre går det nok fint. Merkelig å tenke at sex er som en sport man må trene på med mange forskjellige. Man kan jo bare trene sammen. Jeg forventer ikke at sexlivet er bra i starten, men at han har bra apetitt på sex (og meg) og kan være litt vågal der. Det er et fint utgangspunkt, og det er alt jeg kan be om.

Anonymkode: d0fe2...72e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men har du preferanser om underlivet hans, bør jo han få ha det tilbake? Ikke for trang og ikke for vid vettu. Fiffig at du vil ha et "seksuelt vesen" når du selv er jomfru og han er det. 

Anonymkode: 929b8...027

Ok, jeg er veldig selvsikker på mitt underliv, men takk for bekymringen. Jeg er ikke det minste redd for at underlivet mitt ville vært en dealbreaker. Fokuser på noe annet nå, kanskje. 

Ja, det skal ikke ha vært lett å spare seg.

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt, enten holde på å ta en grei utdanning eller ha en grei jobb (noe han brenner for), han trenger ikke å tjene så ekstremt bra. Må dog være fornuftig med penger. Han må ha gode verdier og kun ville være med meg hele livet. Han skal helst ikke feste noe særlig, har ikke lyst på en som er på fylla hver helg. Jeg må finne han attraktiv, så noen veldig generelle krav ift utseende er at han ikke skal være overvektig (men ikke for tynn heller), og at han helst skal ha et veldig fint og tjukt hår. Han bør også ha mye hårvekst ellers. Og at han ellers er normal attraktiv.

Han bør altså være jomfru. Han må være oppegående, sosialt flink og ha litt selvtillit. Grunnen til at han har vært alene frem til nå, er ikke fordi han er a-seksuell eller rar, men fordi han selv har ventet på akkurat meg. Han bør ha en litt vill side, og være seksuell av seg. Penisstr bør være gjennomsnittlig. Han har ingen alvorlige sykdommer og har god moral, opptatt av ærlighet, han kan snakke om følelser og vise hva han føler for meg. Det siste kravet er at han skal være hodestups forelsket i meg hele veien, uten noe tvil. At han skal vite at jeg er den rette. Så det kan bli gjensidig. Han skal helst være litt eiesyk på meg samtidig som han stoler på meg slik jeg stoler på han, men jeg vil ha en som har mye meninger, og som vet å sette meg på plass.

Er dette høye krav?

Anonymkode: d0fe2...72e

Kan du stille med deg samme selv, bare omgjort til mannlige krav?

Anonymkode: d7b65...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du stille med deg samme selv, bare omgjort til mannlige krav?

Anonymkode: d7b65...19a

Jeg har allerede svart ja

Man kan ikke stille krav man ikke kan oppfylle selv. Det er dobbeltmoralsk, og helt feil. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte at han også må kunne gå på vannet, mate 5000 mennesker med en kurv fisk og brød. Helbrede de syke og stå opp fra de døde.

Anonymkode: 64a9d...c6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte at han også må kunne gå på vannet, mate 5000 mennesker med en kurv fisk og brød. Helbrede de syke og stå opp fra de døde.

Anonymkode: 64a9d...c6d

Ville nok ikke prøvd meg på Jesus

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å aldri finne lykken!🙌

Anonymkode: 3f03c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt

.......................

 

Er dette høye krav?

Anonymkode: d0fe2...72e

De er ikke så høye hver for seg, men når du hiver de sammen blir de vanskelige.

Da jeg var 21 vil jeg si at jeg oppfylte alle disse, bortsett fra at jeg ikke var "sosialt flink" (nok av venner osv. men keitete, spesielt nervøs rundt jenter jeg likte) og at jeg ikke hadde allverden selvtillit (igjen rundt jenter).

Da jeg kom over kneiken og ble godt kjent med det som nå er min kone ordnet disse tingene seg overfor henne, men jeg var langt utenfor komfortsonen min der en stund.

Jeg kan dog ikke påstå at jeg satt og  "ventet" på henne. Det var flere jenter før jeg var forelsket i, men det var ikke før henne anledningen ble slik at jeg faktisk gikk for det.

Sannsynligheten er vel stor for at ettersom jeg ble eldre ville jeg uansett truffet noen, så jo eldre jo vanskeligere å oppfylle kravene dine.

Du kan selvsagt være heldig, men jeg tror ikke du skal sitte og vente på ham, du må nok aktivt finne ham. Og selv om han oppfyller alle disse kravene kan det jo være han ikke er en match for deg på andre ting. Jeg tror du må se etter en "uslipt diamant".

Anonymkode: 29b55...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, du er den første som mener det, ser det ut til. Jeg er heller alene enn å gjøre det halvveis og være i et intimt forhold med en jeg ikke kan tenke meg et helt liv med. Og jeg er veldig ung, og har god tid. Jeg har heller ikke noe imot at han er litt sjenert eller klein med jenter eller noe, det fikser jeg, det er ikke fastsatt. Selvtilliten kan jo komme etterhvert, må da bygge han opp. Men hadde vært fint om han hadde tro på seg selv, åpenbart. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Hvor ung er du da? Du virker...naiv. Som om det er gjort i en fei å finne denne ene unike personen som ikke bare har spart seg til den rette, men den rette skal attpåtil være deg, og han skal være den rette for deg.

Oddsene dine er fryktelig dårlige, er jeg redd. Dere er i mindretall, dere som "venter på den rette" i dagens samfunn i Norge.

Kan jeg få spørre hvor gammel du er? Noe sier meg at du ikke har ventet særlig lenge ennå... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg meg meg meg

Anonymkode: 90e75...dd2

Det er vel den eneste personen en bør tenke på når man skal finne seg en partner.

Endret av Husholdning1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...