Gå til innhold

Har jeg enorme krav til en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt, enten holde på å ta en grei utdanning eller ha en grei jobb (noe han brenner for), han trenger ikke å tjene så ekstremt bra. Må dog være fornuftig med penger. Han må ha gode verdier og kun ville være med meg hele livet. Han skal helst ikke feste noe særlig, har ikke lyst på en som er på fylla hver helg. Jeg må finne han attraktiv, så noen veldig generelle krav ift utseende er at han ikke skal være overvektig (men ikke for tynn heller), og at han helst skal ha et veldig fint og tjukt hår. Han bør også ha mye hårvekst ellers. Og at han ellers er normal attraktiv.

Han bør altså være jomfru. Han må være oppegående, sosialt flink og ha litt selvtillit. Grunnen til at han har vært alene frem til nå, er ikke fordi han er a-seksuell eller rar, men fordi han selv har ventet på akkurat meg. Han bør ha en litt vill side, og være seksuell av seg. Penisstr bør være gjennomsnittlig. Han har ingen alvorlige sykdommer og har god moral, opptatt av ærlighet, han kan snakke om følelser og vise hva han føler for meg. Det siste kravet er at han skal være hodestups forelsket i meg hele veien, uten noe tvil. At han skal vite at jeg er den rette. Så det kan bli gjensidig. Han skal helst være litt eiesyk på meg samtidig som han stoler på meg slik jeg stoler på han, men jeg vil ha en som har mye meninger, og som vet å sette meg på plass.

Er dette høye krav?

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 1aab0...ae3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et urimelig krav at han skal være jomfru. 

Anonymkode: ccc48...c10

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ha en mann som har ventet på deg (av en eller annen merkelig grunn) helt frem til dere møtes og så skal dere ha sex og så har han for liten penis og så dumper du han? 

Lykke til sier jeg bare. 

Anonymkode: 50c6b...0c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er urimelige krav. Med mindre du leiter i konservative, kristne miljøer da. Da kan det jo hende du finner en jomfru mellom 20 og 30 år.

Noen ikke-kristne menn kan vel være i begynnelsen av tjueårene før de har sex, men det skyldes vel at de ikke har våget å prøve seg før, ikke fordi de "sparer seg til den rette".

Endret av Million
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er et urimelig krav at han skal være jomfru. 

Anonymkode: ccc48...c10

Jeg blir uvel av tanken på at han skal ha hatt sex med en annen, altså enten at han har vært forelsket i en annen som det ikke ble noe mer med, da tviler jeg på dømmekraften hans i forhold til meg også, eller eventuelt et meningsløst ligg, noe som er enda verre, fordi det sier noe om hans verdier. Jeg har jo tross alt ventet selv.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du vil ha en mann som har ventet på deg (av en eller annen merkelig grunn) helt frem til dere møtes og så skal dere ha sex og så har han for liten penis og så dumper du han? 

Lykke til sier jeg bare. 

Anonymkode: 50c6b...0c1

Så klart ikke. Jeg skrev at ideelt sett burde han være gjennomsnittlig der, ikke for stor eller at han har feks 3 cm eller noe. Det er noe jeg ville snakket om først. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Ja, det er urimelige krav. Med mindre du leiter i konservative, kristne miljøer da. Da kan det jo hende du finner en jomfru mellom 20 og 30 år.

Noen menn kan vel være i begynnelsen av tjueårene før de har sex, men det skyldes vel at de ikke har våget å prøve seg før, ikke fordi de "sparer seg til den rette".

Nei, ønsker ikke en religiøs 

Tror absolutt det finnes menn som sparer seg til den rette, uavhengig av religion. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han må være 20-30 år, være smart og praktisk anlagt, enten holde på å ta en grei utdanning eller ha en grei jobb (noe han brenner for), han trenger ikke å tjene så ekstremt bra. Må dog være fornuftig med penger. Han må ha gode verdier og kun ville være med meg hele livet. Han skal helst ikke feste noe særlig, har ikke lyst på en som er på fylla hver helg. Jeg må finne han attraktiv, så noen veldig generelle krav ift utseende er at han ikke skal være overvektig (men ikke for tynn heller), og at han helst skal ha et veldig fint og tjukt hår. Han bør også ha mye hårvekst ellers. Og at han ellers er normal attraktiv.

Han bør altså være jomfru. Han må være oppegående, sosialt flink og ha litt selvtillit. Grunnen til at han har vært alene frem til nå, er ikke fordi han er a-seksuell eller rar, men fordi han selv har ventet på akkurat meg. Han bør ha en litt vill side, og være seksuell av seg. Penisstr bør være gjennomsnittlig. Han har ingen alvorlige sykdommer og har god moral, opptatt av ærlighet, han kan snakke om følelser og vise hva han føler for meg. Det siste kravet er at han skal være hodestups forelsket i meg hele veien, uten noe tvil. At han skal vite at jeg er den rette. Så det kan bli gjensidig. Han skal helst være litt eiesyk på meg samtidig som han stoler på meg slik jeg stoler på han, men jeg vil ha en som har mye meninger, og som vet å sette meg på plass.

Er dette høye krav?

Anonymkode: d0fe2...72e

 

Hva er det du kan tilby siden du forventer at menn skal vente på akkurat deg? 

Anonymkode: f9339...534

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Hva er det du kan tilby siden du forventer at menn skal vente på akkurat deg? 

Anonymkode: f9339...534

Jeg ønsker kun en i mitt liv, og jeg ønsker evig kjærlighet

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ønsker ikke en religiøs 

Tror absolutt det finnes menn som sparer seg til den rette, uavhengig av religion. 

Anonymkode: d0fe2...72e

De er forsvinnende få i dagens samfunn. Veldig få. Jeg personlig har aldri hørt om noen eller møtt noen. Og jeg er over 50.

Tror du kommer til å slite lenge med å finne han. Du må nok avertere et eller annet sted for likesinnede. Kanskje starte en Facebook gruppe "Vi som sparer oss til Den Rette og vil møte han nå" :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at den som matcher desse krava/ynskja allereie er gift med ungdomskjærasten sin, gitt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Million skrev:

De er forsvinnende få i dagens samfunn. Veldig få. Jeg personlig har aldri hørt om noen eller møtt noen. Og jeg er over 50.

Tror du kommer til å slite lenge med å finne han. Du må nok avertere et eller annet sted for likesinnede. Kanskje starte en Facebook gruppe "Vi som sparer oss til Den Rette og vil møte han nå" :)

Kanskje det handler om den type menn du har blitt kjent med, for jeg vet at de finnes. Akkurat som at jeg finnes. 

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror absolutt det finnes menn som sparer seg til den rette, uavhengig av religion. 

Det stemmer. Jeg er hedning og har spart meg til den rette i alle år. Nå er jeg 73, men framleis er ingen i sikte.

Anonymkode: 03a40...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ønsker kun en i mitt liv, og jeg ønsker evig kjærlighet

Anonymkode: d0fe2...72e

 

Ja det er jo greit, men hva har DU å tilby? 

Anonymkode: f9339...534

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du tilby han da? Oppfyller du selv disse kravene som du setter til han?

Anonymkode: e77f3...329

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, DMS skrev:

Redd for at den som matcher desse krava/ynskja allereie er gift med ungdomskjærasten sin, gitt. 

Da oppfyller jo ikke vedkommende kravene, men ser poenget ditt.

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du jomfru selv?😂

Anonymkode: 68af1...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Ja det er jo greit, men hva har DU å tilby? 

Anonymkode: f9339...534

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva kan du tilby han da? Oppfyller du selv disse kravene som du setter til han?

Anonymkode: e77f3...329

Det ville vært veldig dobbeltmoralsk om jeg ikke oppfylte de samme kravene (bortsett fra blant annet mye hårvekst på kroppen og penis), selvsagt gjør jeg det, det er jo derfor jeg føler jeg i det hele tatt kan våge å tenke at jeg vil vente på det mennesket

Anonymkode: d0fe2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitene dine passer ikke sammen. Ikke religiøs + god selvtillit + sosialt flink + attraktiv + 20-40 år <> jomfru.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...