Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Øh... tror ikke det stemmer. Vet om flere med små neser og store pikker.

Anonymkode: 2ab7e...3e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høyden har hvertfall ikke noe å si! Har hatt sex med flere på rundt 190-195 hvor utstyret har vært under middels. 

Anonymkode: 232ec...ccf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyden har hvertfall ikke noe å si! Har hatt sex med flere på rundt 190-195 hvor utstyret har vært under middels. 

Anonymkode: 232ec...ccf

Det kan ikke stemme med mindre de har brukt krympemiddel som dusjsåpe 

Anonymkode: d6136...7bb

• Liker 1
Skrevet
På 3.3.2019 den 5.33, AnonymBruker skrev:

Av de jeg har ligget med som har store neser, så har de alle sammen hatt til felles at pikken også er stor. Er det noen sammenheng mellom disse faktorene? Stor nese = stor pikk?

Taushet er gull!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også erfart at lave menn med små hender og fingre har mikropenis. Så liten at det er bortkastet å bli penetrert, føler meg skamfull etterpå. Jeg vil aller helst være sikker på at pikken er stor nok før jeg harver over noen. 

Dette med stor nese og høyde over 1.88 er faktisk veldig interessant, for det har ikke slått feil noen gang at dette betyr stor pikk. Er det kanskje derfor jeg har en greie for høye menn, fordi det avslører utstyret?

Den største penisen i vennekretsen min sitter på en mann på 170 som har ganske små hender og føtter. Og jonah falcon som har rekorden for verdens største penis er såvidt over 170 høy og små hender. Så det finnes ingen sammenheng mellom stor/liten nese, føtter, hender og høyde og penisstørrelse. 

Anonymkode: 7a501...1dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den største penisen i vennekretsen min sitter på en mann på 170 som har ganske små hender og føtter. Og jonah falcon som har rekorden for verdens største penis er såvidt over 170 høy og små hender. Så det finnes ingen sammenheng mellom stor/liten nese, føtter, hender og høyde og penisstørrelse. 

Jonah Falcon har også normal nese.

Jeg har to exer med digre peniser, begge var rundt 174, normale neser, små hender. 

Anonymkode: e8363...6a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, carmen81 said:

Taushet er gull!

?

Anonymkode: 17987...401

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: a0b27...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

jonah falcon som har rekorden for verdens største penis er såvidt over 170 høy og små hender. Så det finnes ingen sammenheng mellom stor/liten nese, føtter, hender og høyde og penisstørrelse. 

Hvordan vet du at den personen faktisk har en "monsterpikk"? Har du sjekket den personlig? Det er sannsynlig at han bløffer, når høyden er så lav og hendene i tillegg feilproporsjonert samsvarer ikke dette på noen måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: a0b27...fdb

Fordi vi har sett han stiv og alle kompisene tuller med at han har så stor pikk, siden han er den spinkleste og minste av alle gutta. 

AnonymBruker
Skrevet

kjæresten min har liten nese, men stor pikk 

Anonymkode: 73ee9...760

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at den personen faktisk har en "monsterpikk"? Har du sjekket den personlig? Det er sannsynlig at han bløffer, når høyden er så lav og hendene i tillegg feilproporsjonert samsvarer ikke dette på noen måte.

Anbefaler deg å søke på Jonah Falcon. Utrent slask på 170 med pikk på 34 cm😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kjæresten min har liten nese, men stor pikk 

Anonymkode: 73ee9...760

Selvfølgelig kan han ha det. Dette blir samme tullballet som at damer med store hofter er vid som ei låvedør. Finnes ingen forskning som viser at størrelse på ditt og datt har noe å si på størrelsen på kjønnsorganer.

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har stor nese og er ganske høy. Hans penis er 14-15 cm, altså ganske gjennomsnittlig. Den gjør jobben sin da❤️

Anonymkode: 34a27...9d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes litt synd i denne Ex on the beach generasjonen..

Anonymkode: d8be9...cf6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste har stor nese og er ganske høy. Hans penis er 14-15 cm, altså ganske gjennomsnittlig. Den gjør jobben sin da❤️

Hvordan holder du ut med en så liten pikk??

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det tykkelsen det kommer an på, ikke lengden.

Jeg var sammen med en lav gutt for mange år siden, med små hender og vanslig nese. Han var godt utstyrt ift tykkelse.

Min mann er høy, har store hender og nese - og har lengre pikk, men ikke like tykk som han lille. He he..må le mens jeg skriver dette. Ja, ja...

Anonymkode: d5337...bf7

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan holder du ut med en så liten pikk??

Jeg er ikke vid som en låvedør imotsetning til visse andre så den pikken er mer enn stor nok for meg😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lav mann med litt stor nese = suksess :hoppendeglad:

Anonymkode: a4410...84c

Gjest loveli
Skrevet

Har ingen sammenheng er min erfaring.

Det var sammenheng da jeg bare hadde hatt sex med 3-4stk, men etter at jeg doblet antallet partnere gruset jeg den teorien. 

Du må nesten bare vente og se hva du får når du åpner pakka. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...