AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Av de jeg har ligget med som har store neser, så har de alle sammen hatt til felles at pikken også er stor. Er det noen sammenheng mellom disse faktorene? Stor nese = stor pikk? Anonymkode: d6136...7bb 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 Veldig vanskelig å si. Min mann har ganske stor nese, mindre hender men godt over gjennomsnittet både lengde og omkrets (19 +17). Mange sier også at høyde har mye å si. Min erfaring er at høyde ikke har veldig mye å si. Men ja nesen kan ha noe å si. Men det som jeg har notert meg er at hår på brystkasse oftest er kombinert med stor der nede. Anonymkode: 9fa39...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Min erfaring med mine 30+ så stemmer dette med nesen! Høyde, føtter, hender - har absolutt ingenting å si, men med nesen så har det stemt 100% av gangene. Jeg tror nok ikke at det er noe vitenskapelig belegg for det, men det er allikevel litt morsomt. Anonymkode: 232ec...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med mine 30+ så stemmer dette med nesen! Høyde, føtter, hender - har absolutt ingenting å si, men med nesen så har det stemt 100% av gangene. Jeg tror nok ikke at det er noe vitenskapelig belegg for det, men det er allikevel litt morsomt. Anonymkode: 232ec...ccf Wow , seriøst. Du må jo være singel. Anonymkode: 89fba...14f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 Nei, jeg er ikke singel nå. Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 232ec...ccf 2
Sphere Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 Nei, vitenskapen sier at det ikke er noen sammenheng mellom størrelse og andre kroppsdeler. Det blir forklart med at penis ikke er bein, og vokser derfor uavhengig av resten. En undersøkelse viste en svak korrelasjon til høyde, men ikke nok til å betrakte det som et funn. Det handler nok mest av alt om gener. 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 Mannen min har en helt normal nese, men har et stykke over gjennomsnittet stor penis. Anonymkode: 4421f...913
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #9 Skrevet 3. mars 2019 4 minutter siden, Sphere skrev: Nei, vitenskapen sier at det ikke er noen sammenheng mellom størrelse og andre kroppsdeler. Nå vel, "vitenskapen" sier også at gjennomsnittspenisen er langt mindre enn det vi har erfart at den er. Anonymkode: 1533a...59c 1
Sphere Skrevet 3. mars 2019 #10 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå vel, "vitenskapen" sier også at gjennomsnittspenisen er langt mindre enn det vi har erfart at den er. Anonymkode: 1533a...59c Selvfølgelig går vitenskapen foran individuelle erfaringer. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 Usikker på om det er noe samenheng med dette for min del, men samboer har ikke stor nese og han er i godt stand og samme med eks mann😜☺️ Ang høyde har jeg møtt på menn med små peniser. Store hender har iallefall både eksmann og nåværende samboer☺️ Anonymkode: b2a3d...8cd
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #13 Skrevet 3. mars 2019 Nei. Det henger ikke sammen. Anonymkode: 2d2b9...5eb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #14 Skrevet 3. mars 2019 Har notert meg at veldig mange med små ører har stor pikk, ingen regel altså. Bare vanlig blant mange mine venninner kjenner til Anonymkode: d3358...a09
Mr. Kilmister Skrevet 3. mars 2019 #15 Skrevet 3. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Av de jeg har ligget med som har store neser, så har de alle sammen hatt til felles at pikken også er stor. Er det noen sammenheng mellom disse faktorene? Stor nese = stor pikk? Anonymkode: d6136...7bb Nei 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #16 Skrevet 3. mars 2019 7 hours ago, Dimples said: ____ Anonymkode: a0b27...fdb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #17 Skrevet 3. mars 2019 😂😂Utrolig hva folk tenker over altså! Dette har jeg ikke stort grunnlag for å vurdere, siden jeg kun har ligget med to. Min eksmann har små ører, liten nese, under gjennomsnittshøyde for norske menn, store hender, ikke særlig brystkassehår og en ordinær pikk. Min nåværende har store ører, stor nese, små hender, akkurat på gjennomsnittshøyde, myyyee brystkassehår, og har stor pikk. Mitt bidrag til forskningen her 😂😂 Anonymkode: a0f35...af2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #18 Skrevet 3. mars 2019 De to jeg har vært med som har hatt de største penisene, hadde begge helt normale neser. Ingenting utenom det vanlige i trynet. Anonymkode: a8908...8ec
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #19 Skrevet 3. mars 2019 Gud så opptatt dere jenter er av kuk😂 Anonymkode: 7a501...1dc 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #20 Skrevet 3. mars 2019 Jeg har også erfart at lave menn med små hender og fingre har mikropenis. Så liten at det er bortkastet å bli penetrert, føler meg skamfull etterpå. Jeg vil aller helst være sikker på at pikken er stor nok før jeg harver over noen. Dette med stor nese og høyde over 1.88 er faktisk veldig interessant, for det har ikke slått feil noen gang at dette betyr stor pikk. Er det kanskje derfor jeg har en greie for høye menn, fordi det avslører utstyret? Anonymkode: d6136...7bb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå