Gå til innhold

Den tyngste børa å bære..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg prøvde å late som det ikke var sånn, men så hadde det seg sånn at vi stort sett likte de samme tingene allikevel, men ingen av oss ville egentlig innrømme akkurat det :fnise:

Søskenkjærlighet. Den er fin. Bråk og krangler. Stahet og å være egen. Ohyes. Og så ligger kjærligheten under. Søsken er søsken. Vondt å miste ❤️ Men jeg tenker sånn. At vi må være takknemlige for å ha hatt dem i live. Søsken er inspirasjon ❤️ Men så oplever en å miste hn for alltid

Det er vondt! Og en tenker på foreldre. Men husk også at broren din levde et liv 🙂 han var bra, han var irriterende og han hadde nok lys i øynene

Husk det. For han han var. Ikke fortreng savnet, men lev med det. Ta vare på de gode og viktige minnene. ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, SoWhat? said:

Søskenkjærlighet. Den er fin. Bråk og krangler. Stahet og å være egen. Ohyes. Og så ligger kjærligheten under. Søsken er søsken. Vondt å miste ❤️ Men jeg tenker sånn. At vi må være takknemlige for å ha hatt dem i live. Søsken er inspirasjon ❤️ Men så oplever en å miste hn for alltid

Det er vondt! Og en tenker på foreldre. Men husk også at broren din levde et liv 🙂 han var bra, han var irriterende og han hadde nok lys i øynene

Husk det. For han han var. Ikke fortreng savnet, men lev med det. Ta vare på de gode og viktige minnene. ❤️

Jeg trodde jeg var tom for tårer for i dag.. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var tom for tårer for i dag.. ❤️

Nei nei. Du kommer til å gråte mer. Det er ikke noe dumt akkurat. Bare gråt akkurat når du føler for det du. Du er i din fulle rett før å si det sånn. En dag er minnene med uten for mange tårer. Blir flere smil. Det tar den tiden det tar Ts. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SoWhat? said:

Nei nei. Du kommer til å gråte mer. Det er ikke noe dumt akkurat. Bare gråt akkurat når du føler for det du. Du er i din fulle rett før å si det sånn. En dag er minnene med uten for mange tårer. Blir flere smil. Det tar den tiden det tar Ts. 

Jeg har egentlig aldri følt på det folk kaller søskenkjærlighet, før det ble veldig, veldig aktuelt..

Endret av 282_NaughtySpark
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg har egntlig aldri følt på det folk kaller søskenkjærlighet, før det ble veldig, veldig aktuelt..

Ja,ikke sant? Dagene kommer alltid >3  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? said:

Ja,ikke sant? Dagene kommer alltid >3  🙂

Og biter deg i ræva.

Story of my life...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Og biter deg i ræva.

Story of my life...

Ikke alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg savner broren min

Klart du gjør. Å leve med savn er vondt. Men en kan heale det ved å ta med seg. Ikke som en bør, men som inspirasjon. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, SoWhat? said:

Hvordan går det Ts? 

Det går.. :-)

Ble litt overemosjonell i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går.. 🙂

Ble litt overemosjonell i går..

Alt går. Vi må jo leve videre  ..Og verden går som normalt. Er det ikke rart? Du har  grunn til å reagere

Du  har mistet broren din 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker  på at du opplever meg  sånn pain in the ass . Hva vet jeg og vi? Vel Ts, vi  vet. Det ene og det andre. Mennesker dør fra oss. Vi vet det flere av oss. Dessverre. Vi føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, SoWhat? said:

Ganske sikker  på at du opplever meg  sånn pain in the ass . Hva vet jeg og vi? Vel Ts, vi  vet. Det ene og det andre. Mennesker dør fra oss. Vi vet det flere av oss. Dessverre. Vi føler med deg.

He he, ikke pain in the ass, det er bare greit å kunne få "tyte" litt her inne.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.3.2019 den 3.32, AnonymBruker skrev:

Er å bære sitt eget barn til graven..

Takk til faren min, og onklene og fetterne mine, for å bære min bror til graven i dag..

Jeg er imponert over at dere klarte det, spesielt du, pappa..

Anonymkode: f4c84...f6d

Kondolerer :dagens-rose:

Den børen er så tung at vi ikke orket selv. Måtte få andre til å bære barnet vårt til graven.

Det er nå gått noe tid og sorgen har vi enda, men er blitt noe lettere å leve med. Vi holder kjært de gode minnene.

Husk at det finnes hjelp til å håndtere sorgen. Vi hadde god hjelp i å gå i sorggruppe. Også våre barn gikk i egne sorggrupper for sine aldergrupper. Det kan være et godt sted å få treffe andre i noenlunde samme situasjon.

Anonymkode: 1ff87...d10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...