Gå til innhold

Den tyngste børa å bære..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er å bære sitt eget barn til graven..

Takk til faren min, og onklene og fetterne mine, for å bære min bror til graven i dag..

Jeg er imponert over at dere klarte det, spesielt du, pappa..

Anonymkode: f4c84...f6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg har stor sympati med deg og dere. Jeg forstår hva du skriver vedr pappaen deres. Ja, det er den verste bæra. Uten å vite når jeg ikke har opplevd selv. Men forestillingsevne er tilstede. Kondolerer ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal høre på "Nocturne" av Chopin? Finner den nok på You Tube. Så kan du minnes broren din og bare gi deg over. Du beundrer pappaen din og de andre. Du trenger det du også. Lytt og heal deg selv litt også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble spilt "Morning has broken", og "Tir'na noir", og kusinen vår sang "Gje meg handa di, ven", og det ble avsluttet med "Air" av Bach

"Morning has broken" har lenge vært en av mine absolutte favoritter, så jeg syns det var både rart og fint at noen valgte den..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri trodd jeg måtte være med på å begrave storebroren min...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg hadde aldri trodd jeg måtte være med på å begrave storebroren min...

Det er ikke noe en tenker på normalt sett. Ble sittende å tenke på deg nå. Hvordan var broren din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Det ble spilt "Morning has broken", og "Tir'na noir", og kusinen vår sang "Gje meg handa di, ven", og det ble avsluttet med "Air" av Bach

"Morning has broken" har lenge vært en av mine absolutte favoritter, så jeg syns det var både rart og fint at noen valgte den..

Vakre sanger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? said:

Det er ikke noe en tenker på normalt sett. Ble sittende å tenke på deg nå. Hvordan var broren din? 

Han var noe for seg selv, og hadde mye å tenke på og snakke om, og snakket ofte fort og mye, og som oftest klarte jeg å følge han, og jeg kunne som oftest også lufte alt jeg tenkte på for han, og få en fornuftig, men livlig og heftig, samtale ut av det.

Hvis jeg var engasjert i noe, kunne jeg snakke med han om det, vi skjønte hverandre stort sett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lov til å låne datamaskinen hans og spille spill på disketter, av den typen hvor man måtte stappe inn 15 disketter etter hverandre for å spille et spill, Duck Tales, Doom, Commander Keen. Spesielt Commander Keen husker jeg..

En gang satt jeg så lenge og spilte at bena mine sovnet, og når jeg skulle reise meg så ramlet jeg over tastaturet, og han ble så forbanna, men det skjedde jo ikke noe, hverken med meg eller utsyret.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg fikk lov til å låne datamaskinen hans og spille spill på disketter, av den typen hvor man måtte stappe inn 15 disketter etter hverandre for å spille et spill, Duck Tales, Doom, Commander Keen. Spesielt Commander Keen husker jeg..

En gang satt jeg så lenge og spilte at bena mine sovnet, og når jeg skulle reise meg så ramlet jeg over tastaturet, og han ble så forbanna, men det skjedde jo ikke noe, hverken med meg eller utsyret.

 

Var han litt sånn nerd ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Var han litt sånn nerd ? 

Han var ganske interessert i teknologi, og var tidlig ute med det meste, det var han som lærte meg om internet og data generelt, og det at han var det gjorde nok at jeg ble eksponert for det tidligere enn mange andre på min alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Han var ganske interessert i teknologi, og var tidlig ute med det meste, det var han som lærte meg om internet og data generelt, og det at han var det gjorde nok at jeg ble eksponert for det tidligere enn mange andre på min alder.

Teknisk anlagt da. Noen har det. Ditt beste barndomsminne med ham? Unnskyld hvis jeg spør før mye. Vil være koselig å se da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mye av filmsmaken min av han, jeg liker mange 80-talls filmer, selv om jeg selv ikke er født før '83.

Jeg pleide å rappe vhs-filmene hans, fra 80- og tidlig 90-tallet, Road House, Die Hard, Blade Runner, Back to the future, Gremlins, Ghost Busters..

Det er vel egentlig de beste minnene mine, hva jeg opplevde på grunn av han, hva jeg ble eksponert for, alt som var "wow" når jeg var liten...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🌹♥️🙏🏻

Anonymkode: 4ffda...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg har også fått mye av filmsmaken min av han, jeg liker mange 80-talls filmer, selv om jeg selv ikke er født før '83.

Jeg pleide å rappe vhs-filmene hans, fra 80- og tidlig 90-tallet, Road House, Die Hard, Blade Runner, Back to the future, Gremlins, Ghost Busters..

Det er vel egentlig de beste minnene mine, hva jeg opplevde på grunn av han, hva jeg ble eksponert for, alt som var "wow" når jeg var liten...

Han var jo et ideal for deg. En storebror som påvirket 🙂 sånn at du "Jeg ser opp til deg". Så bra vet du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SoWhat? said:

Han var jo et ideal for deg. En storebror som påvirket 🙂 sånn at du "Jeg ser opp til deg". Så bra vet du. 

Jeg prøvde å late som det ikke var sånn, men så hadde det seg sånn at vi stort sett likte de samme tingene allikevel, men ingen av oss ville egentlig innrømme akkurat det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...