Gå til innhold

Når daten er bra men ikke "nok"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Heisann. 

Han daten din virket mer giret enn meg. Men faktum er at jeg også litt for giret. Hun prøvde alltid å kjøre en rolig tone. Jeg gutset mer. Jeg sendte henne meld samme dag etter begge datene.

Etter at jeg roet ned etter første date, og fikk "beklaget" min raske og ivrige førstemelding, responderte hun bra. Hun tok som sagt kontakt for date nr 2, etter at jeg hadde hold meg chill og svart i en avslappet tone.

Sendte som sagt raskt melding igjen med nytt møte etter date 2, og eskalerte tonen litt vel mye i forhold til hvordan hun skrev og oppførte seg. Eskalerte litt mye i forslaget mitt ogsp.

Samtidig er det skå utroolig vanskelig å holde seg i skinnet når man føler man har møtt en virkelig god kandidat.

Jeg føler med daten din. Han har rett, og det er ikke din feil. Det er han og min feil. Vi blir for glad i dere.

Hun her sier jo som sagt at hun vil møtes som venner igjen, og nevnte det to ganger i meldingen. Kan ha vært for å være snill. Møtte henne tilfeldigvis i helgen, fikk beklaget meldingen jeg sendte etter at hun avslo daten min. Hun var veldig hyggelig..fortalte henne at det er vanskelig når man plutselig finner noen man liker. For det skjer som sagt sjelden.

men jeg har skygget banen siden den gang. Det føles unaturlig å ta kontakt med henne nå. Uansett kan det godt være vi treffer på hverandre en dag siden vi er på samme treninger. Hun sier det er nesten opp til meg å ta kontakt igjen for å finne på noe siden hun ikke er "romantisk interessert" lenger, men interessert i å henge. 

Har også vært innom tanken om at hun egentlig letet etter FF. På de få snapene hun har sendt, var det bilde av både seng, yogapants og sånn stil.. men er ikke intr iFF.

 

 

Anonymkode: 21272...dea

Ja, min date var nok litt mer frampå enn deg 🙂 det virker jo som du ser selv hva som fungerer og ikke, så ville anbefalt deg å gjøre det framover. 

Noen av oss damer blir litt skremt bort om vi ikke får tenkt oss om før vi blir spurt på nytt. Og hvis man skal unnskylde eller forklare hvorfor man er litt «på». 

For min (og mange av mine venner) sin del funker det best feks slik:

- date dag 1, få melding dag 2 hvor det feks står «takk for en fin kveld i går! Jeg hadde det veldig gøy og kunne tenkt meg å møtes igjen. Hva tenker du om det?». Og ikke send mer før du får et svar. Da vet vi hva du vil samtidig som du gir oss rom til å ta ny date eller avvise ny date. 🙂 tror det kan ligge mye i å la oss kose oss litt med spenningen i mellom dater, for hvis ikke kan noen av oss bli litt stressa. Andre igjen vil avklare slikt tvert, så vi er alle forskjellige. Men gjengangeren i vår vennegjeng (ca 20 stk) er at vi fort får antenna opp på at dette ikke er interessant hvis daten er for ivrig etter å møtes. 

For å si det enkelt: etter en date vet vi veldig fort om vi vil møtes på nytt eller ikke. Dette forandrer seg ikke dersom du er veldig på eller veldig off etterpå, men sjansen er større for at vi blir litt skremt hvis daten er for «på». Flere av oss kan da få inntrykk av at det er det samme hvem han blir sammen med, bare at han får seg dame. Første og beste er bra nok. Mange av oss vil føle på at han vil ha «deg», og ikke hvem som helst 🙂 

Men som sagt, det er så individuelt, men slik tolker jeg mye av det mine venner sier.

 

Anonymkode: d5b64...630

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

snip

 

Anonymkode: d5b64...630

Det du sier her høres jo fint ut det. Stemmer overens med egen oppfatning. Klarer bare ikke å følge det helt. Blir helt "gal av lengsel" når jeg finner noen som passer.

Hun her har nok bare datet flere samtidig (minst én annen) og valgt vekk meg, basert på totalpakken. Mulig jeg var nr 2 i køen hele veien, og det kan virke slik. Så ble det bare verre når jeg ble pågående. helvete. takk for svaret ditt😘

Anonymkode: 21272...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du sier her høres jo fint ut det. Stemmer overens med egen oppfatning. Klarer bare ikke å følge det helt. Blir helt "gal av lengsel" når jeg finner noen som passer.

Hun her har nok bare datet flere samtidig (minst én annen) og valgt vekk meg, basert på totalpakken. Mulig jeg var nr 2 i køen hele veien, og det kan virke slik. Så ble det bare verre når jeg ble pågående. helvete. takk for svaret ditt😘

Anonymkode: 21272...dea

Ja, det skal ikke være lett 😬 håper det ordner seg for deg, og for meg 😄

Anonymkode: d5b64...630

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...