Gå til innhold

Hvor god er du på å se bilmerker? Dritt dårlig bilde...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke dette er crv eller X5. Ta utgangspunkt i fasongen på det bakre sidevind og c-stolpen. Et annet kjennetegn er den firkantede hjulbuen bake. Jeg tenker at dette er en bil beregnet for det amerikanske markedet. Synes også at hekken eller overheng bak bakhjulet er kort i forhold til overhenget foran.

Endret av Mannisinbestealder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Da JUKSER du jo ved å spørre her vel? 

Anonymkode: de090...de7

Jupp. Jeg jukser 😇 

Gidder ikke stresse med nytt bilde og er ikke på sosiale medier. Jeg får bare tippe en av de dere har sagt. Syns Honda crv er sannsynlig. Takk for alle innspill. 👍

Anonymkode: ba031...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jupp. Jeg jukser 😇 

Gidder ikke stresse med nytt bilde og er ikke på sosiale medier. Jeg får bare tippe en av de dere har sagt. Syns Honda crv er sannsynlig. Takk for alle innspill. 👍

Anonymkode: ba031...c2f

Hva vedder dere om? Altså hva er gevinsten? :) Hvilke regler hadde dere for å finne svaret på gåten?

Anonymkode: de090...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten mistenkelig lik ut på en Kia sportage. Googlet nettopp og syns bakparten ligner veldig, også i profil. Hm..

BMW er det ikke. Det ville jeg kjent igjen. Har det selv. 

Vedder med en kollega om å finne ut hva slags nr2 bil vi har. Ingen av oss har forutsetning for å vite det. Det hele begynte med en diskusjon på jobb om at alle med BMW, tesla og Audi er "fartsgale" og dustete. Jeg ble trekt og sa "gjett hva slags bil mannen min kjører " og dermed var vi i gang. Jeg har sneket meg innpå og tatt bilde av hennes bil men det føltes fryktelig sleipt. 

Tipper nå der er en kia. Er det logisk at 50-60 åringer velger slikt?

Anonymkode: ba031...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på Subaru Forrester når jeg så bildet, men jeg aner ikke :)

Anonymkode: 2f421...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på Subaru Forrester når jeg så bildet, men jeg aner ikke :)

Anonymkode: 2f421...f6c

Googlet. Takk. Kan ligne godt. Hm. Men ikke før vi er på 2018 modell. Litt for kjedelig før det. Denne bilen så litt halv-sporty ut. 

Shit. Står mellom kia, crv og forester nå... 

Anonymkode: ba031...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er en nyere Volvo XC90? 

Anonymkode: 04c62...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke er en nyere Volvo XC90? 

Anonymkode: 04c62...ca8

Ja, det er det ikke, for den har mine foreldre, så jeg hadde kjent den igjen. Mulig Toyota Rav ...Jeg er usikker. Har frist til mandag på å finne dette ut ;)

Anonymkode: ba031...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det ikke, for den har mine foreldre, så jeg hadde kjent den igjen. Mulig Toyota Rav ...Jeg er usikker. Har frist til mandag på å finne dette ut ;)

Anonymkode: ba031...c2f

Gir du oss fasiten når du vet svaret? :)  Lykke til med veddemålet! :dagens-rose: Håper at du vinner :) 

Anonymkode: de090...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gir du oss fasiten når du vet svaret? :)  Lykke til med veddemålet! :dagens-rose: Håper at du vinner :) 

Anonymkode: de090...de7

Helt klart, jeg skal holde dere oppdatert. Håper også jeg vinner, og håper ikke min kollega klarer finne ut hva slags bil vi har. Det er i bunn og grunn ren tipping utfra personlighet, familiesituasjon osv, men jeg har jo jukset litt med å snike meg innpå bilen hennes, da....men på avstand. Passerte den så jeg så bakpart og litt av front også, men altfor langt unna...sukk...

Takker for alt gøy engasjement! :)

Anonymkode: ba031...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, da er det avgjort...! Dammtaddadam....! (trommevirvel....) Det er en Kia Sportage, 2017 modell! Og hva tippet jeg? Tullete meg tippet Mitsubishi Outlander fordi jeg syns den også lignet.

Hun kollegaen min derimot klarte å tippe at vår bli nr 2 er en bmw x5....søren og! 

Da må jeg ut med 100 bananer og et gavekort på en flyreise til Gdansk...(Ikke spør om bananene....men det var det hun ville ha...selv skulle jeg fått 10 freia sjokoladeplater og samme gavekort....) Tusen takk for alle forslag - jeg skulle hørt på dere Kia-supportere!! (Men morro har jeg hatt det, selv om jeg jukset ;))

ts

Anonymkode: ba031...c2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...