Gå til innhold

Ville du gitt sønnen din veksthormoner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig hadde jeg gitt min sønn veksthormoner hvis han ikke kom til å bli høyere enn 1.75. :) Synes dere også burde ha nok selvrespekt og for deres sønn til å gjøre det :)) Jeg er kvinne på 1.78. Krav til høyde på en mann 1.85 minst, men helst 1.90 :) 

 

Skjønner godt de jentene som vil ha en mann over 1.80. Lave mann er sååååå turn off 

 

Anonymkode: e25b5...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du røyka noe du ikke burde røyka i kveld? :sjokkbla:

Anonymkode: becb6...52f

Jeg hadde foretrukket at du hadde hatt baller nok til å kunnet ta stilling til å redegjøre for grunnlaget for din synsing, men ok.

Dette er faktisk ikke et diskusjonsforum, det er en kakle-binge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det samme kan du si om kvinner. Ei dame jeg kjenner er 187 og alle menn vil ha henne pga hennes pene ansikt og kropp. Skal jeg bli sur for det? Evt skal jeg velge en på 170 når jeg mener en person på 182 er kjekkere, bare for balance? Newsflas! Personlighet skaper mye sjarm.

Hva er det folk styrer med? Kan ikke folk velge det de vil ha? Vi kan ikke diktere hva folk godkjenner som partner uansett.

Anonymkode: 75251...58a

Jeg kunne ikke brydd meg en døyt om høyde i dette tilfellet. Skjønner ikke hvorfor folk tar en så overfladisk app som Tinder som blodig alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OhGawdNo skrev:

Som er problemet med et såkalt 'likestillings'-samfunn. Kvinner velger opp; er man da likestilt så forstår hjernen at det plutselig ikke er et valg mellom 50% av tilgjengelige menn, men den sikter seg inn mot 10% av menn.

Ikke bland likestilling inn. Personlige valg og lovbestemte retter er to ulike ting. Hvordan kan vi redusere likestillingen til din fordel mener du?

Anonymkode: 75251...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nicecar skrev:

Jeg kunne ikke brydd meg en døyt om høyde i dette tilfellet. Skjønner ikke hvorfor folk tar en så overfladisk app som Tinder som blodig alvorlig.

Fullstendig enig. Toskeskap hele greia spør du meg. Kjærlighet og forelskelse er ikke kjøp, salg og kvalifikasjoner i mine øyne.

Anonymkode: 75251...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hadde jeg gitt min sønn veksthormoner hvis han ikke kom til å bli høyere enn 1.75. :) Synes dere også burde ha nok selvrespekt og for deres sønn til å gjøre det :)) Jeg er kvinne på 1.78. Krav til høyde på en mann 1.85 minst, men helst 1.90 :) 

 

Skjønner godt de jentene som vil ha en mann over 1.80. Lave mann er sååååå turn off 

 

Anonymkode: e25b5...c63

Hva er så spesielt med 180 kontra 175? Er det en magisk grense som skiller de 5 jævla centimetrene fra hverandre?

Anonymkode: 2969c...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, OhGawdNo skrev:

Jeg hadde foretrukket at du hadde hatt baller nok til å kunnet ta stilling til å redegjøre for grunnlaget for din synsing, men ok.

Dette er faktisk ikke et diskusjonsforum, det er en kakle-binge.

Ingenting av det du sier gir mening eller henger på greip, og du har kommet med svært mange usakligheter mot meg og andre brukere. Det er neimen ikke rart at jeg tror du har røyka noe du ikke burde ha røyka.

Anonymkode: becb6...52f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fullstendig enig. Toskeskap hele greia spør du meg. Kjærlighet og forelskelse er ikke kjøp, salg og kvalifikasjoner i mine øyne.

Anonymkode: 75251...58a

Det neste blir vel at folk må kvotepule disse lave herrene som ingen vil ha🙄 #StayKrenka

Anonymkode: 2969c...f4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så spesielt med 180 kontra 175? Er det en magisk grense som skiller de 5 jævla centimetrene fra hverandre?

Anonymkode: 2969c...f4e

Jeg er 1.78 skrev jeg, så en mann på 175 eller 180 er for lavt. Må være minst 1.85 🙂 Aksepter det! :) 

Anonymkode: e25b5...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det neste blir vel at folk må kvotepule disse lave herrene som ingen vil ha🙄 #StayKrenka

Anonymkode: 2969c...f4e

Evt. kvotepule tykke damer, brunetter, grønnøyede, folk fra Nordland, høyrehendte, de med skjeve hornhinner osv...Lista har et potensiale til å bli lang uansett kjønn 😄

Anonymkode: 75251...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at så lenge menn der ute dumper kvinner som veier mer enn 60kg, og mange gjerne skriver det i profilen. Ja, da må vi kvinner og få lov å skrive vår preferanse til høyde i profilen. Mange menn synes jo feite kvinner er turn off, og kvinner synes lave menn er turn off!

Makan til hykleri 

Anonymkode: e25b5...c63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at så lenge menn der ute dumper kvinner som veier mer enn 60kg, og mange gjerne skriver det i profilen. Ja, da må vi kvinner og få lov å skrive vår preferanse til høyde i profilen. Mange menn synes jo feite kvinner er turn off, og kvinner synes lave menn er turn off!

Makan til hykleri 

Anonymkode: e25b5...c63

Bitter kvinne møter bitter mann. Følg kampen folkens!

Anonymkode: 75251...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitter kvinne møter bitter mann. Følg kampen folkens!

Anonymkode: 75251...58a

Er overhodet ikke bitter :) 

Anonymkode: e25b5...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er overhodet ikke bitter :) 

Anonymkode: e25b5...c63

Hørtes unektelig slik ut. Du blir ikke avvist av alle menn der ute pga vekten din. Noen menn vil naturligvis avvise deg, nettopp fordi folk har forskjellige preferanser. Ingen kan få alle :)

Anonymkode: 75251...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avkommet mitt er forresten så ung enda at det ikke kan bestemme hvilket kjønn det vil være, svigermor sliter noe voldsomt med dette. Hun tror jeg er helt koko siden jeg omtaler barnet som "hen" eller "det".

Men når ungen finner ut hvilket kjønn den er så skal jo jeg selvfølgelig være støttende å kjøre på med hormoner, håper bare ikke at "hen" bestemmer seg for å være en annen rase og samtidig bare spise kjøtt, eller enda verre bare grønnsaker.

Anonymkode: f2eb8...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes unektelig slik ut. Du blir ikke avvist av alle menn der ute pga vekten din. Noen menn vil naturligvis avvise deg, nettopp fordi folk har forskjellige preferanser. Ingen kan få alle :)

Anonymkode: 75251...58a

Hvor har jeg sagt jeg er feit?? Nå gjør du meg nysgjerrig. Slutt å anta noe her du 😂😂😂😂

Anonymkode: e25b5...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg sagt jeg er feit?? Nå gjør du meg nysgjerrig. Slutt å anta noe her du 😂😂😂😂

Anonymkode: e25b5...c63

Anta og anta. Er da nok av folk her inne som forsvarer overvekt hos kvinner :) 

Anonymkode: 75251...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anta og anta. Er da nok av folk her inne som forsvarer overvekt hos kvinner :) 

Anonymkode: 75251...58a

Flott :) God bedring :) 

Anonymkode: e25b5...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flott :) God bedring :) 

Anonymkode: e25b5...c63

 

Endret av Macro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott :) God bedring :) 

Anonymkode: e25b5...c63

Ok. takk for det. Sliter ikke med noe, men kanskje det virker forebyggende.

Anonymkode: 75251...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...