Gå til innhold

Belle trener


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Etter forrige ukes trening ble jeg syk, så all trening utgikk med glans. Men jeg kom meg på trening på tirsdag igjen. :hoppe: 

Det var samme timen som sist, bare med en vikar for hun som vanligvis har den - eieren av treningssenteret. Og han er seriøst helt gal. :daane: Jeg regner meg selv som relativt godt trent, og har aldri problemer med å henge med i gruppetimer. Jeg trenger aldri å ta en pause midt i en øvelse, for eksempel. Men med han her, så sa bare kroppen og musklene stopp. :fnise: Nope, vil ikke mer. Så ja, i dag, to dager etter, gjør alt vondt. Til og med håret. :hoho: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Etter forrige ukes trening ble jeg syk, så all trening utgikk med glans. Men jeg kom meg på trening på tirsdag igjen. :hoppe: 

Det var samme timen som sist, bare med en vikar for hun som vanligvis har den - eieren av treningssenteret. Og han er seriøst helt gal. :daane: Jeg regner meg selv som relativt godt trent, og har aldri problemer med å henge med i gruppetimer. Jeg trenger aldri å ta en pause midt i en øvelse, for eksempel. Men med han her, så sa bare kroppen og musklene stopp. :fnise: Nope, vil ikke mer. Så ja, i dag, to dager etter, gjør alt vondt. Til og med håret. :hoho: 

 

Å hjelp! For en fyr :hakeslepp: Men tenker at en sånn skulle jeg hatt på senteret mitt. Etter en hard økt kommer han som jobber der bort å niprater om hvile, restitusjon og viktigheten av nok mat, fikk et inntrykk av at de ansatte la merke til at jeg brukte tunge vekter den dagen og at det var en "greie... Han burde jo heller skryte litt av meg synes jeg da :nigo:Det er jo ikke sikkert at det er jenter der som løfter noe særlig tungt, vi får se. 

Godt jobba av deg ihvertfall!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Raggy skrev:

Å hjelp! For en fyr :hakeslepp: Men tenker at en sånn skulle jeg hatt på senteret mitt. Etter en hard økt kommer han som jobber der bort å niprater om hvile, restitusjon og viktigheten av nok mat, fikk et inntrykk av at de ansatte la merke til at jeg brukte tunge vekter den dagen og at det var en "greie... Han burde jo heller skryte litt av meg synes jeg da :nigo:Det er jo ikke sikkert at det er jenter der som løfter noe særlig tungt, vi får se. 

Godt jobba av deg ihvertfall!!!!!!

Han er helt rå altså. Jeg sleit som en padde på de siste øvelsene med catslide, da vi (liksom) skulle ta stjernen, men hele kroppen min bare skalv. Da jumpet han bortover til meg og bare ''KOM IGJEN NÅ! DETTE KLARER DU!'' :pisk: Aaah, sånne instruktører trenger jeg i livet mitt. :hjerte: 

Så rart. Dvs, det ER jo viktig med hvile, restitusjon og mat, men det er rart at det er det de fokuserte på. Man må jo anta an en som løfter tunge vekter vet det, og heller komme med oppmuntrende ord som ''så at du løftet tungt i dag. Godt jobba!''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Travle dager, og jeg sliter med å sjonglere jobb, familie og trening på en god måte. Føler av og til at jeg ikke strekker til noe sted, samtidig som at jeg vet at jeg må trene for ikke å bli en kjip mamma og kone. Sukk. Vanskelig balanse av og til altså! 

Siden sist har det bare blitt én trening, og det ble til gjengjeld en maratontrening. :fnise: I helgen var jeg på tur med jobben, og kona til en ny kollega inviterte meg på yoga. Hun er instruktør på byens beste (og eneste?) yogastudio for en gratis prøvetime, og jeg var ikke vond å be. Dette var i går, og i dag er jeg deilig godsliten i kroppen. Det var vinyasa-yoga, og det var relativt tungt! Svetta som en gris der jeg holdt på, men følte jeg fikk til det meste. Jeg klarte til og med å stå på hodet! :sjokk: Det klarte jeg ikke da jeg var liten engang, da alle kunne det liksom. :fnise: Og så stod jeg i bro litt. :5: 

Etter timen spurte hun meg om jeg ville være med på aerial-yoga, siden hun hadde fått en kansellasjon, og jeg bare ''trenger du å spør? Klart jeg er med! :nordvesta:'' Det var en rolig time som passet godt etter vinyasa'en, og det var intet annet enn dødsdeilig. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...