Gå til innhold

Min bror er så fæl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, HalldirV2 skrev:

Tjah, jeg er vel ingen engel akkurat. Men de jeg svarer "slemt" får som regel det svaret de fortjener.

Hadde Ts holdt seg til at hun ikke liker broren fordi han ikke oppfører seg bra, så er det en ærlig sak. Men når Ts lister opp "stygg" som et argument for hvorfor hun ikke kan fordra broren sin, da gidder ikke jeg gå rundt grøten. Da fremstår hun like ille som den broren hun beskriver. 

Riktig. 

Stygg betyr i en del dialekter ikke nødvendigvis noe med utseendet å gjøre men at en oppfører seg "stygt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, AnonymBruker said:

Han er bare vemmelig, aldri sett en så stygg person før.

Anonymkode: 23a09...382

Er vel usannsynlig at du har sett så mange personer "før" din bror, i og med at dere er født med kort mellomrom.

Anonymkode: 994d6...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Illuminatum skrev:

Stygg betyr i en del dialekter ikke nødvendigvis noe med utseendet å gjøre men at en oppfører seg "stygt".

Hedmark?

Anonymkode: b2751...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare vemmelig, aldri sett en så stygg person før.

Anonymkode: 23a09...382

Wow.... Spesielt å si om noen i det hele tatt😳 Men av  erfaring blir mennesker stygge, når innsiden er stygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du alltid så slem mot folk når du svarer? Har du issues av noe slag..? Du var utrolig frekk mot meg og, for noen mnd siden. Syns du kan ta deg sammen. 

Anonymkode: dc82e...9aa

Alle vet at @HalldirV2 sliter, allmen viten her på KG. Men synes heller ikke innlegget ditt og svarene dine på denne tråden er særlig sjarmerende. Snakk med broren din istede.

Anonymkode: a120d...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Alle vet at @HalldirV2 sliter, allmen viten her på KG. Men synes heller ikke innlegget ditt og svarene dine på denne tråden er særlig sjarmerende. Snakk med broren din istede.

Anonymkode: a120d...1d6

Den du svarer her er ikke ts.

Anonymkode: e1a18...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, HalldirV2 skrev:

Og dersom du mener jeg har behandlet deg urettferdig, så er du hjertelig velkommen til å henvise meg til den posten jeg gjorde det i, eventuelt sende meg en pm, så kan vi ta det der. 

Haha, der kommer han med invitasjon til PM igjen. Creepy🤤 TS , ikke gjør det!

Anonymkode: a120d...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den du svarer her er ikke ts.

Anonymkode: e1a18...b0b

Ups , my bad. 😁

Anonymkode: a120d...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HalldirV2 skrev:

Det blir for meg helt meningsløst å diskutere med en ab som beskylder meg for noe i en post vedkommende ikke kan huske. Men du skal ha skrevet noe rimelig korka dersom jeg svarte deg på en måte som fikk deg til å gråte. Da har du enten fortjent svaret, eller du er for hårsår til å delta i diskusjoner. 

Du får heller sende meg en pm dersom du vil fortsette samtalen, kanskje jeg husker avataren din fra tråden du har i tankene. Jeg biter ikke 😊

Må du skjerpe deg lillegutt. Hvem gjorde deg til dommer på KVINNE guiden. Du dreper jo tråden før den har startet. Kanskje du kan tillegge deg litt pedagogiske evner, lytte å spørre normale spm til en som tydeligvis sliter. Du dreper tråder konstant , bare fordi du tror du sitter med fasiten. Triste vesen....🤤🤤🤤🤤

Anonymkode: a120d...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Må du skjerpe deg lillegutt. Hvem gjorde deg til dommer på KVINNE guiden. Du dreper jo tråden før den har startet. Kanskje du kan tillegge deg litt pedagogiske evner, lytte å spørre normale spm til en som tydeligvis sliter. Du dreper tråder konstant , bare fordi du tror du sitter med fasiten. Triste vesen....🤤🤤🤤🤤

Anonymkode: a120d...1d6

Syns du at du er så mye bedre nå?

Halldir har helt rett han, ts fremstår ikke en tøddel mer sympatisk i denne tråden enn sin påståtte forferdelige bror.

Anonymkode: 994d6...fd1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror er også fæl. Og jeg forstår bruken din av ordet "stygg", at det er subjektivt uavhengig av om du mener stygg av utseende eller innvendig. 

Anonymkode: c52e8...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du skjerpe deg lillegutt. Hvem gjorde deg til dommer på KVINNE guiden. Du dreper jo tråden før den har startet. Kanskje du kan tillegge deg litt pedagogiske evner, lytte å spørre normale spm til en som tydeligvis sliter. Du dreper tråder konstant , bare fordi du tror du sitter med fasiten. Triste vesen....🤤🤤🤤🤤

Anonymkode: a120d...1d6

Halldir Tråddreper, skal bære navnet med stolthet, "Nemi" 😂

Endret av HalldirV2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet at @HalldirV2 sliter, allmen viten her på KG. Men synes heller ikke innlegget ditt og svarene dine på denne tråden er særlig sjarmerende. Snakk med broren din istede.

Anonymkode: a120d...1d6

Chihuahuaen er løs igjen 😂 Voff, voff Modi...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, HalldirV2 skrev:

Halldir Tråddreper, skal bære navnet med stolthet, "Nemi" 😂

Modify mener du? 🤘😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, HalldirV2 skrev:

Chihuahuaen er løs igjen 😂 Voff, voff Modi...!

Bedre å være en søt chihuahua enn å lokke småjenter til å taste priv på KG, noe som skjer litt for ofte med deg her inne👎🤤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du at du er så mye bedre nå?

Halldir har helt rett han, ts fremstår ikke en tøddel mer sympatisk i denne tråden enn sin påståtte forferdelige bror.

Anonymkode: 994d6...fd1

Oh my gawd🤤😆

Halldir har helt rett han, jaddijaddijaddi, nettvenner på KG lissm🤓

Fikk TS i det hele tatt ytret hvorfor forholdet var dysfunksjonelt før hylekoret deg og @HalldirV2 spyr over hele tråden ? 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Modify skrev:

Modify mener du? 🤘😉

 

1 time siden, Modify skrev:

Bedre å være en søt chihuahua enn å lokke småjenter til å taste priv på KG, noe som skjer litt for ofte med deg her inne👎🤤

 

1 time siden, Modify skrev:

Oh my gawd🤤😆

Halldir har helt rett han, jaddijaddijaddi, nettvenner på KG lissm🤓

Fikk TS i det hele tatt ytret hvorfor forholdet var dysfunksjonelt før hylekoret deg og @HalldirV2 spyr over hele tråden ? 😁

Der er du jo, flinke bisken. Trodde et øyeblikk du hadde løpt deg vill etter pinnen jeg kastet 😂 Det hadde vært trist, du er jo liksom blitt hoffnarren jeg ikke klarer å bli kvitt, men som jeg på en merkelig måte har lært å savne når du ikke stalker meg på forumet. 

 - Listen! The court jester's cap and bells. The King is coming! - 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

 

 

Der er du jo, flinke bisken. Trodde et øyeblikk du hadde løpt deg vill etter pinnen jeg kastet 😂 Det hadde vært trist, du er jo liksom blitt hoffnarren jeg ikke klarer å bli kvitt, men som jeg på en merkelig måte har lært å savne når du ikke stalker meg på forumet. 

 - Listen! The court jester's cap and bells. The King is coming! - 

Jeg skal 👀👁 med deg , og 👣 deg i evigheten. God natt!👌🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Modify skrev:

Jeg skal 👀👁 med deg , og 👣 deg i evigheten. God natt!👌🤓

Høres slitsomt ut, men kudos for engasjementet du viser 🤩. Vi får skaffe deg en hatt med bjeller på, så alle kan høre at jeg er på vei med narren i hælene. God natt @Modify, hyggelig som alltid 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...