Gå til innhold

Menn kan også ha mensen.


Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, fullførsetningen skrev:

Haha. 😄

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

Anonymkode: 05f86...f22

Fact is a Fact. Men jupp, kvinsen er nok mer plagsomt enn mensen. Akuratt det nekter jeg ikke på. Vi slipper alt blodet heldigvis. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinsen er kvinners, mensen er menns. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Bre for å ha ting helt klart opphavet til selve ordet: mensen er en forkortelse brukt på ordet menstrausjon, og det ordet er av det latinske ordet menstruum som betyr «noe som skjer månedlig». Dvs. det har ingenting med en «mann» å gjøre :) 

https://sml.snl.no/menstruasjon

Anonymkode: 7d015...319

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bre for å ha ting helt klart opphavet til selve ordet: mensen er en forkortelse brukt på ordet menstrausjon, og det ordet er av det latinske ordet menstruum som betyr «noe som skjer månedlig». Dvs. det har ingenting med en «mann» å gjøre :) 

https://sml.snl.no/menstruasjon

Anonymkode: 7d015...319

Oki

Anonymkode: 51daf...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...