Gå til innhold

Menn kan også ha mensen.


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke mensen som i menstruasjon altså blødningen. Men at de har en syklus er riktig ja. Det er bare ikke så store svingninger som hos kvinner. 

Anonymkode: e5a0e...5ff

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har ikke mensen som i menstruasjon altså blødningen. Men at de har en syklus er riktig ja. Det er bare ikke så store svingninger som hos kvinner. 

Anonymkode: e5a0e...5ff

Hvorfor har aldri noen gutter blitt fortalt dette? Det kan jo forklare mye. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Skrevet

Menn har naturlige svingninger i testosteronet i mnd, ikke mensen

Anonymkode: aed39...9cc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn har naturlige svingninger i testosteronet i mnd, ikke mensen

Anonymkode: aed39...9cc

Jo, det er mensen. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Skrevet

Ville ikke kalt et direkte mensen, men at de og kan ha hormonsvingninger som påvirker kroppen og gir typiske «pms» plager. Ja det vet jeg eksisterer.

Men det «store» med mensen er jo blødning. En livmor som ikke har et egg som har et fertilisert egg som fester seg, og derfor slipper ut blodet som er samlet opp i veggen i livmoren. Det er mensen, ikke bare hormonsvingninger :vetikke:

Anonymkode: 7d015...319

  • Liker 2
Skrevet

Ja, de blør like mye og like lenge fra prikken en gang i mnd. Akkurat som oss jenter har de også mens smerter. 

Anonymkode: ec626...87f

Skrevet

Nei det er ikke det. Mensen er kvinnenes greie. Tror du mener mansen..

 

  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Pianomann skrev:

Nei det er ikke det. Mensen er kvinnenes greie. Tror du mener mansen..

 

Kvinsen er kvinners, mensen er menns. 

Anonymkode: 51daf...9eb

  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinsen er kvinners, mensen er menns. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Nei. Man sier mensen for menstruasjonsblødning. En menstruasjonsblødning er en del av kvinnens syklus og er til for å blø ut et egg som ikke er blitt befruktet. Har du ikke lært noe som helst på skolen om du tror menn har egg?

Anonymkode: 5bfa0...e1e

  • Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de blør like mye og like lenge fra prikken en gang i mnd. Akkurat som oss jenter har de også mens smerter. 

Anonymkode: ec626...87f

Nei. De gjør ikke det. 

Anonymkode: 0189d...1b7

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. De gjør ikke det. 

Anonymkode: 0189d...1b7

Jo, smerter så. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, smerter så. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Nå må du gi deg! Menn har ikke mensen i det hele tatt! De har naturlige svingninger i hormoner akkurat som kvinner har, men mensen og menssmerter har de ikke! Finn på noe hyggelig å gjøre ute mens du har vinterferie istedenfor å sitte her inne på KG og trolle!!!

Anonymkode: 14825...110

  • Liker 2
Skrevet

Kjære vene.... 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: c5955...3e1

  • Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg! Menn har ikke mensen i det hele tatt! De har naturlige svingninger i hormoner akkurat som kvinner har, men mensen og menssmerter har de ikke! Finn på noe hyggelig å gjøre ute mens du har vinterferie istedenfor å sitte her inne på KG og trolle!!!

Anonymkode: 14825...110

Troller da ikke, jeg har lagt ved linker. Hvorfor womansplaine hvordan vi menn opplever vår egen kropp? 

Anonymkode: 51daf...9eb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Troller da ikke, jeg har lagt ved linker. Hvorfor womansplaine hvordan vi menn opplever vår egen kropp? 

Anonymkode: 51daf...9eb

Ok, hvor i kroppen sitter dine menssmerter da? I livmoren din? Og hva skjer når du har menssmerter og mensen? Blør du?

Anonymkode: e5a0e...5ff

  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hvor i kroppen sitter dine menssmerter da? I livmoren din? Og hva skjer når du har menssmerter og mensen? Blør du?

Anonymkode: e5a0e...5ff

Sitter i tesktiklene. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Skrevet

Hormonsyklus ja, men om menn faktisk opplevde menstrasjon, at livmorslimhinner ble avstøtt fra penis ved at blod kommer ut, ja da tror jeg dette hadde vært en realitet :fnise: —>

55710D97-92DD-42C4-A2FC-CD6ABE93BDFE.jpeg

Anonymkode: 7d015...319

  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinsen er kvinners, mensen er menns. 

Anonymkode: 51daf...9eb

Haha. 😄

  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinsen er kvinners, mensen er menns. 

Anonymkode: 51daf...9eb

😂😂😂

Anonymkode: 05f86...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...