AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Menn kan og ha mensen. https://www.knixteen.com/blogs/the-rag/trans-male-menstruation https://www.thedailybeast.com/men-may-not-bleed-but-heres-why-they-have-periods Anonymkode: 51daf...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 De har ikke mensen som i menstruasjon altså blødningen. Men at de har en syklus er riktig ja. Det er bare ikke så store svingninger som hos kvinner. Anonymkode: e5a0e...5ff
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har ikke mensen som i menstruasjon altså blødningen. Men at de har en syklus er riktig ja. Det er bare ikke så store svingninger som hos kvinner. Anonymkode: e5a0e...5ff Hvorfor har aldri noen gutter blitt fortalt dette? Det kan jo forklare mye. Anonymkode: 51daf...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Menn har naturlige svingninger i testosteronet i mnd, ikke mensen Anonymkode: aed39...9cc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn har naturlige svingninger i testosteronet i mnd, ikke mensen Anonymkode: aed39...9cc Jo, det er mensen. Anonymkode: 51daf...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 Ville ikke kalt et direkte mensen, men at de og kan ha hormonsvingninger som påvirker kroppen og gir typiske «pms» plager. Ja det vet jeg eksisterer. Men det «store» med mensen er jo blødning. En livmor som ikke har et egg som har et fertilisert egg som fester seg, og derfor slipper ut blodet som er samlet opp i veggen i livmoren. Det er mensen, ikke bare hormonsvingninger Anonymkode: 7d015...319 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 Ja, de blør like mye og like lenge fra prikken en gang i mnd. Akkurat som oss jenter har de også mens smerter. Anonymkode: ec626...87f
Pianomann Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 Nei det er ikke det. Mensen er kvinnenes greie. Tror du mener mansen.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, Pianomann skrev: Nei det er ikke det. Mensen er kvinnenes greie. Tror du mener mansen.. Kvinsen er kvinners, mensen er menns. Anonymkode: 51daf...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinsen er kvinners, mensen er menns. Anonymkode: 51daf...9eb Nei. Man sier mensen for menstruasjonsblødning. En menstruasjonsblødning er en del av kvinnens syklus og er til for å blø ut et egg som ikke er blitt befruktet. Har du ikke lært noe som helst på skolen om du tror menn har egg? Anonymkode: 5bfa0...e1e 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, de blør like mye og like lenge fra prikken en gang i mnd. Akkurat som oss jenter har de også mens smerter. Anonymkode: ec626...87f Nei. De gjør ikke det. Anonymkode: 0189d...1b7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. De gjør ikke det. Anonymkode: 0189d...1b7 Jo, smerter så. Anonymkode: 51daf...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, smerter så. Anonymkode: 51daf...9eb Nå må du gi deg! Menn har ikke mensen i det hele tatt! De har naturlige svingninger i hormoner akkurat som kvinner har, men mensen og menssmerter har de ikke! Finn på noe hyggelig å gjøre ute mens du har vinterferie istedenfor å sitte her inne på KG og trolle!!! Anonymkode: 14825...110 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 Kjære vene.... 🤦🏼♀️ Anonymkode: c5955...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg! Menn har ikke mensen i det hele tatt! De har naturlige svingninger i hormoner akkurat som kvinner har, men mensen og menssmerter har de ikke! Finn på noe hyggelig å gjøre ute mens du har vinterferie istedenfor å sitte her inne på KG og trolle!!! Anonymkode: 14825...110 Troller da ikke, jeg har lagt ved linker. Hvorfor womansplaine hvordan vi menn opplever vår egen kropp? Anonymkode: 51daf...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Troller da ikke, jeg har lagt ved linker. Hvorfor womansplaine hvordan vi menn opplever vår egen kropp? Anonymkode: 51daf...9eb Ok, hvor i kroppen sitter dine menssmerter da? I livmoren din? Og hva skjer når du har menssmerter og mensen? Blør du? Anonymkode: e5a0e...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, hvor i kroppen sitter dine menssmerter da? I livmoren din? Og hva skjer når du har menssmerter og mensen? Blør du? Anonymkode: e5a0e...5ff Sitter i tesktiklene. Anonymkode: 51daf...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 Hormonsyklus ja, men om menn faktisk opplevde menstrasjon, at livmorslimhinner ble avstøtt fra penis ved at blod kommer ut, ja da tror jeg dette hadde vært en realitet —> Anonymkode: 7d015...319 1
fullførsetningen Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinsen er kvinners, mensen er menns. Anonymkode: 51daf...9eb Haha. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinsen er kvinners, mensen er menns. Anonymkode: 51daf...9eb 😂😂😂 Anonymkode: 05f86...f22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå