Dollyen Skrevet 2. oktober 2020 #9621 Del Skrevet 2. oktober 2020 8 timer siden, lilletyrkia skrev: Enig, tror han vil ha det bedre uten henne. Selvsagt synd med datteren Det må være ekstremt vanskelig å være i et forhold med henne, hun klarer ikke å tenke andres behov, hun klarer ikke ha venner, og hun vil ha ting på sin måte. Det kommer ikke til å gå. Han er ung, det vil alltid komme en ny blondine til Tyrkia.... ikke til forkleinelse for Mette altså. Mange barn som vokser opp uten sine biologiske fedre - det kan gå helt fint med dem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyen Skrevet 2. oktober 2020 #9622 Del Skrevet 2. oktober 2020 9 timer siden, Turkis Sau skrev: Dette har skjedd: har Mette postet dette? Hvor kommer det fra? Ser ut som noe klipp og lim som noen har laget? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9623 Del Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, Dollyen skrev: har Mette postet dette? Hvor kommer det fra? Ser ut som noe klipp og lim som noen har laget? Mannen hennes postet dette på sin snap, og mette postet det også på sin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyen Skrevet 2. oktober 2020 #9624 Del Skrevet 2. oktober 2020 14 timer siden, ClusterOfGrapes skrev: Synes det er etisk betenkelig, ekstremt utleverende og respektløst overfor mannen hennes å publisere dette innlegget. Vel, skriver hun at hun har spurt H om dette først, men vi vet jo hun har stor påvirkningskraft overfor ham. Dette burde de vel tatt på kammerset. Bra er det jo at hun ikke alltid flagger livet som rosenrødt, men der bør finnes grenser. Hun vil ikke utdype alt, i respekt for de involverte, men det argumentet veier ikke opp for spekulasjonene som da nettopp vil berøre dem. Hun vil fremstå som en god mor. Forteller oss hele tiden om hvor mye barna hennes går foran alt. Å skape grunnlaget for å være en bra forsørger/ forelder har hun hoppet over. Det å kjenne barnefar og ha økonomisk trygghet har vært mindre viktig enn å få barn. Slik kan det i alle fall virke her. Hun er influencer/ påvirker. Tenker hun noen gang på det? Hun vil stille det store eksponeringsbehovet sitt ved å legge ut på nett i stedet for å ha venner. Her får hun bekreftelse og støtte ved å brette ut de mest intime deler av livet sitt der mann, barn og familie blir mer eller mindre involvert, for involvert blir de, dette for penger og fame. Å bruke noe så ufattelig trist som en mulig skilsmisse som underholdning på bloggen er bare leit. Jeg ville i beste fall kalt henne blogger - hun blogger om livet sitt, tildels. Ikke influencer. Det må jo være 2 forskjellige ting. Før blogget de som er influencere mer om hva de drev med - nå influencer de med å selge produkter via alt de driver med. Management som planlegger alt som skjer ned til minste detalj.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9625 Del Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Dollyen skrev: Han er ung, det vil alltid komme en ny blondine til Tyrkia.... ikke til forkleinelse for Mette altså. Mange barn som vokser opp uten sine biologiske fedre - det kan gå helt fint med dem. Virker som han er oppriktig glad i henne da og har jo fått en datter med henne. Ja det kan selvsagt gå helt fint uten sin far, men alikevel det hadde ikke trengt å være sånn. Tror kansje det hadde vært sunt å få inn en far der, man ser jo eldste datter går i mors fotspor. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyen Skrevet 2. oktober 2020 #9626 Del Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, lilletyrkia skrev: Virker som han er oppriktig glad i henne da og har jo fått en datter med henne. Ja det kan selvsagt gå helt fint uten sin far, men alikevel det hadde ikke trengt å være sånn. Tror kansje det hadde vært sunt å få inn en far der, man ser jo eldste datter går i mors fotspor. Velg dine kamper - sa en klok person en gang til meg. Noen kamper er nok ikke verdt å ta. Her kan det virke som at H ville kommet til kort uansett hvordan man vrir og vender på det. I et ekteskap bør man jo være likeverdige som partnere. Mulig han har trodd at det ikke skulle bli så "trangt" på alle måter når han kom til Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 2. oktober 2020 #9627 Del Skrevet 2. oktober 2020 Mette har nå ikke bare slettet det hun la ut på snap men også snappen sin. Mannen har fjernet det han la ut på snap. Barnslig. Tenk igjennom FØR man poster eller stå for det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 2. oktober 2020 #9628 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hun har slettet alt untatt en oppskrift på bloggen, og slettet snap og instagram 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 2. oktober 2020 #9629 Del Skrevet 2. oktober 2020 Virker som hun nå har slettet bloggen slik den var også. Nå rr det kuun to innlegg på bloggen (som jeg kan se pr nå). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. oktober 2020 #9630 Del Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, Regine. skrev: Virker som hun nå har slettet bloggen slik den var også. Nå rr det kuun to innlegg på bloggen (som jeg kan se pr nå). Enn å være så vinglete og ubesluttsom når man er 40. Skremmende at man ikke en gang har baller til å stå for det man skriver. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 2. oktober 2020 #9631 Del Skrevet 2. oktober 2020 Nytt innlegg på bloggen nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 2. oktober 2020 #9632 Del Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, Nussepus skrev: Enn å være så vinglete og ubesluttsom når man er 40. Skremmende at man ikke en gang har baller til å stå for det man skriver. Det kan dessverre også ha vært veldig impulsivt lagt ut (evt vært litt ment som clickbait) og realiteten for hvor ødeleggende dette vil være ift UDI hvis de ender med å holde sammen, sank inn. Og da er det kanskje lurt å slette alt. Ønsker deg lykke til Mette uansett om det blir skilsmisse eller ikke, og håper du nå velger å leve livet ditt utenfor sosiale medier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyen Skrevet 2. oktober 2020 #9633 Del Skrevet 2. oktober 2020 51 minutter siden, lilletyrkia skrev: Mannen hennes postet dette på sin snap, og mette postet det også på sin. åh, kanskje jeg ikke har de på snap. jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 2. oktober 2020 #9634 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hjelpes meg det er så barnslig. Ja ja - noe lærte hun på kurs hos mor Godhjerta tydeligvis 😖. Poste kontroversielt innhold, få trafikk, slette, oppstå som ny. Når det er sagt - flytta ikke datteren rimelig hastig ut også nå siste gang? Kanskje noen må se i speilet? Fellesnevner er kun en her... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 2. oktober 2020 #9635 Del Skrevet 2. oktober 2020 Ja, ja atter en gang handler før hun tenker. Skriver og legger ut et innlegg for så å angre og slette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 2. oktober 2020 #9636 Del Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, Visvas skrev: Han hadde kuttet kyllingen feil og hun ble sur og han hadde kjefta og pakka kofferten. Dette vil hun ikke la barna vokse opp med. I korte trekk. Du store allverden! Jeg har ikke snap så har ikke fått med meg det som skjer der, men han kuttet kyllingen feil?? Kjære vene! I den situasjonen hvor det måtte meldes ned til første etg osv, nybakte foreldre, ukjente med hverandre (ja for jeg mener fortsatt at man ikke blir særlig kjent gjennom FaceTime). Men for å si det sånn, jeg synes ikke det er helt ok å bli veldig oppfarende og pakke kofferten foran barna, men såååå krise kan det da ikke være ? (uten at jeg ikkevar med i situasjonen og ikke vet hvordan det var selvsagt), men dette hadde vært noe jeg hadde ledd godt over i mange år etterpå - husker du den gangen vi var så slitne at jeg tiltet fordi du kuttet kyllingen annerledes enn jeg ville, og du ble forbanna og pakket kofferten?? Haha - ja sånn er jeg. Er samlivet bare sånne episoder blir det selvsagt annerledes. Men de har ikke bodd sammen enda! Nå skriver hun at hun ikke vil søke familiegjenforening før hun er sikker, vil ikke at barna skal bli utsatt for ustabilitet. Ha! Men forlove seg etter å ha truffet ham noen dager på ferie for så å reise ned en måneds tid etterpå å forlove seg det er greit og stabilt for barna som ikke engang fikk vite om at hun skulle gifte seg. Og bli gravid med en hun så vidt kjenner? Nei jeg oppfatter ikke at det er av hensyn til barna hun ikke vil søke nå, kun sitt eget hensyn. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 2. oktober 2020 #9637 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 30.9.2020 den 14.07, Kritt skrev: Lasagnen så god ut, men jeg må innrømme at jeg ikke følger Mette for mat og babykos. Andre kan selvfølgelig være interessert i dette. Derimot er jeg nysgjerrig på hvordan det er å være gift med en tyrker man aldri har bodd sammen med annet enn på ferie og prosessen for å få ham hit. Det står det ikke så mye om, så jeg tviler på at jeg henger med særlig lenger. Så fikk jeg valuta for innlegget jeg skrev for to dager siden 😅😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 2. oktober 2020 #9638 Del Skrevet 2. oktober 2020 Nok en gang et bevis på at når man tar en privat "oppvasken" på bloggen gir det resultater på Blogglisten. Greit å gi den et puff før man sletter, kaster ut det gamle og får inn det nye! Hva blir konseptet nå? *Venter i spenning* - NOT! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9639 Del Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, Dollyen skrev: Velg dine kamper - sa en klok person en gang til meg. Noen kamper er nok ikke verdt å ta. Her kan det virke som at H ville kommet til kort uansett hvordan man vrir og vender på det. I et ekteskap bør man jo være likeverdige som partnere. Mulig han har trodd at det ikke skulle bli så "trangt" på alle måter når han kom til Norge. Det er helt sant, jeg tror nok ikke hun er klar for et forhold. Men når det likevel ble sånn så kunne hun ha hjulpet han til Norge for så og tatt skilmisse. Da kunne han ha valgt selv om han ville blitt igjen eller dratt til tyrkia. Nå får han liksom ingen valg. Alt må gå etter ho. Jeg vet iallfall jeg ville ha gjort det for ungene sin skyld. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9640 Del Skrevet 2. oktober 2020 25 minutter siden, AnAngel skrev: Nå skriver hun at hun ikke vil søke familiegjenforening før hun er sikker, vil ikke at barna skal bli utsatt for ustabilitet. Ha! Men forlove seg etter å ha truffet ham noen dager på ferie for så å reise ned en måneds tid etterpå å forlove seg det er greit og stabilt for barna som ikke engang fikk vite om at hun skulle gifte seg. Og bli gravid med en hun så vidt kjenner? Nei jeg oppfatter ikke at det er av hensyn til barna hun ikke vil søke nå, kun sitt eget hensyn. Ja det er litt sent å tenke på barnas beste nå og det med stabilitet. Man gifter seg ikke med en person ungene ikke har møtt. Men nå er jo det allerede gjort så da får ho gjøre det beste ut av det. Og faktisk tenke på de personene det rammer. Det er jo Huseyin og dattera det går utover nå. Og hva med sønnen som mistet den fantastisk stefaren sin. Om hennes følelser har fader litt så Javel ikke bare tenk på deg selv Mette, man trenger ikke være nyforelsket hele tiden. Nei det gir absolutt ingen annen mening enn det å være utrolig egoistisk. Med en gang noe går imot så nei dette gidder jeg ikke. Jeg er faktisk sjokkert over alt det her. Hadde ikke trodd hun var så ille. Og nei det er ikke greit å klikke sånn foran alle, men han har bedt om unnskyldning og sagt han aldri skal gjøre det igjen, folk fortjener jo flere sjanser, alle kan gjøre feil, og det var nok ikke lett å være der å gjøre 'alt feil" 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg