Visvas Skrevet 14. april 2020 #7761 Skrevet 14. april 2020 Da ser det ut for at H er på ei og jeg er veldig glad for dem om dette går slik det er tenkt. Tankens kraft skal man jaggu ikke kimse av altså 🙌 9
Gjest Kritt Skrevet 14. april 2020 #7762 Skrevet 14. april 2020 49 minutter siden, Visvas skrev: Da ser det ut for at H er på ei og jeg er veldig glad for dem om dette går slik det er tenkt. Tankens kraft skal man jaggu ikke kimse av altså 🙌 Ja, veldig glad på deres vegne
Isild Skrevet 14. april 2020 #7763 Skrevet 14. april 2020 Så flott at han får bli med på fødselen og være der den første tiden. Det er viktig for de alle sammen. Jeg leste siste blogginnlegget etter at jeg leste de siste innleggene her, og det er nok mye jeg har gått glipp av på bloggen skjønner jeg. Kjøpe hybelkomfyr ? Jeg fikk med meg at datteren og tvillingene hennes skulle flytte hjem igjen for å spare penger, men har hun gitt fra seg kjøkken og stue? Det hadde jeg nok aldri gjort selv. Hybelkomfyren er det nok i tilfelle datteren min som måtte klart seg med. Jeg tror MA er en veldig snill person. 16
Gjest Heartgirl Skrevet 14. april 2020 #7764 Skrevet 14. april 2020 2 timer siden, Visvas skrev: Da ser det ut for at H er på ei og jeg er veldig glad for dem om dette går slik det er tenkt. Tankens kraft skal man jaggu ikke kimse av altså 🙌 Så herlig ❤️ Nå ble jeg glad på Mettes vegne
Lady T Skrevet 14. april 2020 #7765 Skrevet 14. april 2020 2 timer siden, Isild skrev: Så flott at han får bli med på fødselen og være der den første tiden. Det er viktig for de alle sammen. Jeg leste siste blogginnlegget etter at jeg leste de siste innleggene her, og det er nok mye jeg har gått glipp av på bloggen skjønner jeg. Kjøpe hybelkomfyr ? Jeg fikk med meg at datteren og tvillingene hennes skulle flytte hjem igjen for å spare penger, men har hun gitt fra seg kjøkken og stue? Det hadde jeg nok aldri gjort selv. Hybelkomfyren er det nok i tilfelle datteren min som måtte klart seg med. Jeg tror MA er en veldig snill person. Ja, hun synes det var best å ha 2.etg og at Amalie og tvillingene har 1.etg. De har vel en loftstue, så lager hun et provisorisk kjøkken virker det som. 2
Surikatt Skrevet 14. april 2020 #7766 Skrevet 14. april 2020 Kong Hussein kommer til Norge i dag. Høres nesten sånn ut når hun sier hun personlig har klarert han med politi og grensekontroll. 13
Visla Skrevet 14. april 2020 #7767 Skrevet 14. april 2020 4 timer siden, Lady T skrev: Ja, hun synes det var best å ha 2.etg og at Amalie og tvillingene har 1.etg. De har vel en loftstue, så lager hun et provisorisk kjøkken virker det som. Men er ikke det dumt uten kjøkkenvifte? 5
Lady T Skrevet 14. april 2020 #7768 Skrevet 14. april 2020 54 minutter siden, Visla skrev: Men er ikke det dumt uten kjøkkenvifte? Haha, sikkert, du får høre med Mette 😅 7
Inzila Skrevet 15. april 2020 #7769 Skrevet 15. april 2020 Bra at de skal holde 14 dagers karantene. Da er sikkert løsningen med hybelkomfyr lur, så er de ikke avhengig av at andre lager mat til de. 5
Visla Skrevet 15. april 2020 #7770 Skrevet 15. april 2020 Skjønner ikke hvorfor de ikke bor i leiligheten til datteren de 2 ukene med karantene. Når datteren uansett har tatt over hoveddelen i mettes hus? 6
CMarie Skrevet 15. april 2020 #7771 Skrevet 15. april 2020 35 minutter siden, Visla skrev: Skjønner ikke hvorfor de ikke bor i leiligheten til datteren de 2 ukene med karantene. Når datteren uansett har tatt over hoveddelen i mettes hus? Jeg skjønte aldri hva som skjer med datterens leilighet, det ble skrevet i et innlegg, men jeg forsto ikke helt? Hun må beholde og betale leie for leiligheten ut den kontraktfestede leieperioden? Skulle den selges? Eller var det problemer med å få nye leietakere? 1
Tildittbeste Skrevet 15. april 2020 #7772 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, Visla skrev: Skjønner ikke hvorfor de ikke bor i leiligheten til datteren de 2 ukene med karantene. Når datteren uansett har tatt over hoveddelen i mettes hus? Ser iallefall sykt trangt ut på loftet På 13.4.2020 den 13.52, Gasellen skrev: Som barnebarn ville jeg syntes det var rart og ha en tante som var yngre enn meg. 3
Guidet Kvinne Skrevet 15. april 2020 #7773 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, Visla skrev: Skjønner ikke hvorfor de ikke bor i leiligheten til datteren de 2 ukene med karantene. Når datteren uansett har tatt over hoveddelen i mettes hus? Det mest logiske hadde vel vært at datteren bodde et annet sted mens H var der, i det minste i karantenetiden. Det var jo ikke så enkelt sist han var på besøk i følge bloggen, og nå skal de attpåtil holde seg i karantene uten tilgang på ordentlig kjøkken. Det høres ufattelig slitsomt ut. 10
Gjest Heartgirl Skrevet 15. april 2020 #7774 Skrevet 15. april 2020 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Det mest logiske hadde vel vært at datteren bodde et annet sted mens H var der, i det minste i karantenetiden. Det var jo ikke så enkelt sist han var på besøk i følge bloggen, og nå skal de attpåtil holde seg i karantene uten tilgang på ordentlig kjøkken. Det høres ufattelig slitsomt ut. Er det et diskusjonstema hvor det beste for datteren til Mette bor mens H er der. Ja, ja
Guidet Kvinne Skrevet 15. april 2020 #7775 Skrevet 15. april 2020 2 minutter siden, Heartgirl skrev: Er det et diskusjonstema hvor det beste for datteren til Mette bor mens H er der. Ja, ja Det bloggen beskriver er vel det denne tråden/vi som deltar i den er ment å diskutere? Det bloggen beskriver om forholdene de skal leve under høres for meg både klønete og slitsomt ut. For bloggeieren, som altså selv har full regi og kontroll på alt hun legger ut; hun velger selv sin framstilling. Hvis vi ikke skal diskutere bloggen «Mette Ask» i tråden om bloggen til Mette Ask, hva foreslår du at vi skal diskutere her? 17
Voyager Skrevet 15. april 2020 #7776 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, Guidet Kvinne skrev: Det bloggen beskriver er vel det denne tråden/vi som deltar i den er ment å diskutere? Det bloggen beskriver om forholdene de skal leve under høres for meg både klønete og slitsomt ut. For bloggeieren, som altså selv har full regi og kontroll på alt hun legger ut; hun velger selv sin framstilling. Hvis vi ikke skal diskutere bloggen «Mette Ask» i tråden om bloggen til Mette Ask, hva foreslår du at vi skal diskutere her? Det er vel bare det at det blir litt teit å kritisere for alt. Kan vi ikke regne med at Mette gjør det som føles best for henne og hennes familie, så kan vi andre gjøre det som er best for oss? joda, diskuter bloggen, men trenger ikke å diskutere normale voksne avgjørelser etc. Er jo absolutt ingenting å ta henne på her...? 14
Visla Skrevet 16. april 2020 #7777 Skrevet 16. april 2020 4 timer siden, Voyager skrev: Det er vel bare det at det blir litt teit å kritisere for alt. Kan vi ikke regne med at Mette gjør det som føles best for henne og hennes familie, så kan vi andre gjøre det som er best for oss? joda, diskuter bloggen, men trenger ikke å diskutere normale voksne avgjørelser etc. Er jo absolutt ingenting å ta henne på her...? Det er ikke normale voksne avgjørelser å la sitt voksne barn med egne barn flytte inn å ta over hovedetasjen! Mens en selv med mann, sønn og nyfødt må bo på loftet med hybelkomfyr, samtidig som man legger ut om hvor synd det er på datter! Hun er så sliten og stakkar som må lage mat til et par ekstra og rydde etter seg selv og sine egne barn mens mor sitter høygravid på loftet. håper virkelig det er gjennomtenkt, for det virket ikke som det gikk bra sist han var her, og nå er situasjonen en HELT annen! 27
Nana Skrevet 16. april 2020 #7778 Skrevet 16. april 2020 Var det ikke noe med at sønnen hadde soverom i andre etg og skulle slippe å gi opp det? Pluss at det var flere soverom oppe enn nede så hvis de hadde bodd nede så måtte alle ha delt soverom? Mener å huske at det var forklaringen sånn ca 3
Alex_rude Skrevet 16. april 2020 #7779 Skrevet 16. april 2020 Unnskyld meg. Men jeg tviler egentlig litt på at datteren og barna hennes ikke kan bli smittet av at han er i etasjen over i samme hus🤔. DERSOM han drar corona smitte med seg. Kanskje jeg tar feil men.. skjønner jo at det sikkert er bedre enn at de oppi hverandre men🤷🏻♀️ 4
Lady T Skrevet 16. april 2020 #7780 Skrevet 16. april 2020 4 timer siden, Visla skrev: Det er ikke normale voksne avgjørelser å la sitt voksne barn med egne barn flytte inn å ta over hovedetasjen! Mens en selv med mann, sønn og nyfødt må bo på loftet med hybelkomfyr, samtidig som man legger ut om hvor synd det er på datter! Hun er så sliten og stakkar som må lage mat til et par ekstra og rydde etter seg selv og sine egne barn mens mor sitter høygravid på loftet. håper virkelig det er gjennomtenkt, for det virket ikke som det gikk bra sist han var her, og nå er situasjonen en HELT annen! Datteren er da også voksen og kan ta egne avgjørelser. Hadde mamma bedt meg flytte hjem med barna for en periode skulle jeg virkelig hatt gode grunner for å gjøre det... mamma kunne ikke bare bestemt det over meg. For Amalie er det vel for å spare penger, eller? 2.etg er jo like stor som hovedetg i gulvflate, så det blir vel som å bo i en leilighet. Ser ikke helt problemet med å bo trangt om det er av eget ønske. 8
Fremhevede innlegg