Tildittbeste Skrevet 12. april 2020 #7721 Skrevet 12. april 2020 Tror nok rådene her inne er velmente. Alle som har hatt med udi å gjøre vet hva det innebærer og at alt må følges til punkt og prikke. Og tro bare ikke at de kan snu det til udi sin fordel for det er de gode på. Det er eier av visumet som er ansvarlig for å komme seg hjem som planlagt når man søkte om visumet. 4
Visvas Skrevet 12. april 2020 #7722 Skrevet 12. april 2020 Ja håper jo det for deres del, men jeg frykter det ikke er så enkelt. 2
JaVel Skrevet 12. april 2020 #7723 Skrevet 12. april 2020 33 minutter siden, Gisse skrev: Norske myndigheter har sagt ja til at han får komme nå, til tross for dagens situasjon og en usikker fremtid... Om han ikke får forlate landet eller komme inn igjen i Tyrkia vil det gå inn under hendelser de ikke kan klandres for vil jeg tro... Så lenge Mette og H fortsetter å ha tett dialog med rette myndigheter så har de sitt på det rene. Udi er et gigantisk byråkratisk system, og byråkratiske systemer er ikke runde i kantene, for å si det mildt. 6
Gjest Kritt Skrevet 12. april 2020 #7724 Skrevet 12. april 2020 1 time siden, Visvas skrev: Som sagt så kan det hende det ikke blir noe problem. Men siden Mette har hørt med UDI selv så har hun tydeligvis vært inne på tanken om at det kanskje kunne være hindringer for reise. Spesielt siden det ikke går fly med passasjerer til Tyrkia igjen på ei god stund. Så tenker JEG det kunne være noe å sjekke opp. Det var en helt annen verden sist han reiste, det er unntakstilstand nå. Jeg tenker at de har lite å tape og mye å vinne ved å prøve.
Visvas Skrevet 12. april 2020 #7725 Skrevet 12. april 2020 12 minutter siden, Kritt skrev: Jeg tenker at de har lite å tape og mye å vinne ved å prøve. Tja der ser vi det veldig forskjellig tydeligvis. Jeg tenker de kan ha mye å tape OM det går skeis. 4
Gjest Heartgirl Skrevet 12. april 2020 #7726 Skrevet 12. april 2020 Jeg håper H får kommet til Norge slik at han får oppleve fødselen når han skal bli pappa.
Justlooking Skrevet 12. april 2020 #7727 Skrevet 12. april 2020 Så bra at det orket seg for dem, det virket helt utrolig bare for kort tid siden. Håper også hun har stort hus siden 6-7 stykker skal bo der et par måneder fremover. 4
ankkk Skrevet 13. april 2020 #7728 Skrevet 13. april 2020 Synes det er sprøtt at hun skal kjøre Bergen-Oslo og tilbake på samme dag som høygravid. I tillegg er det svært dårlige værforhold på fjellet, Hardangervidda er stengt og kolonnekjøring på Hemsedalsfjellet. Blir fort 9-10 timer en vei med slike forhold. 7
Surikatt Skrevet 13. april 2020 #7729 Skrevet 13. april 2020 Skjønner ikke hvorfor hun kjører til Oslo når det går fly han kunne tatt. Det er lov å fly videre til sin destinasjon i Norge og så karantene. 12
JaVel Skrevet 13. april 2020 #7730 Skrevet 13. april 2020 17 minutter siden, Surikatt skrev: Skjønner ikke hvorfor hun kjører til Oslo når det går fly han kunne tatt. Det er lov å fly videre til sin destinasjon i Norge og så karantene. Vet ikke hvor hun sjekker for ledige flybilletter? På Finn reise går det mange fly. 3
Gjest Kritt Skrevet 13. april 2020 #7731 Skrevet 13. april 2020 (endret) Ja, tenkte faktisk på henne da jeg hørte om uvær i fjellet og stengte veier i nyhetene i morges. Det virker ganske uforsvarlig å legge ut på en slik tur som høygravid. Endret 13. april 2020 av Kritt
Hei2016-2 Skrevet 13. april 2020 #7732 Skrevet 13. april 2020 I hennes kommentarsfält fick hon fick tips (i kommentarsfältet, men möjligen andra ställen också) om ett SAS—flygplan han kan åka med från Oslo till Bergen så nu är det bokat. Inte förste gången hon får hjälp därifrån. Hur hon klarar kommunicera med UD och få sin man hit från Turkiet och avslöjar ABiP, men inte klarar hitta et innrikesflygplan Oslo-Bergen står för mig som lite ofattbart. Tror hon får hjälp från nån og bra är det! 25
Nussepus Skrevet 13. april 2020 #7734 Skrevet 13. april 2020 Hvordan går det an å være så hjelpesløs og tafatt? 15
reiseglad Skrevet 13. april 2020 #7735 Skrevet 13. april 2020 24 minutter siden, Nussepus skrev: Hvordan går det an å være så hjelpesløs og tafatt? Slutt å hakk på henne! I en stresset koronasituasjon hvor hun allerede har bestilt 13 billetter som ikke kunne brukes, så er det lett å miste oversikten, og hodet. Hun er høygravid og verden er snudd på hodet i løpet av bare noen uker. Vær nå heller glad på hennes vegne når hun nå forhåpentligvis får mannen på besøk så han får med seg fødsel og spedbarnstida. 27
Pust Skrevet 13. april 2020 #7736 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, reiseglad skrev: Slutt å hakk på henne! I en stresset koronasituasjon hvor hun allerede har bestilt 13 billetter som ikke kunne brukes, så er det lett å miste oversikten, og hodet. Hun er høygravid og verden er snudd på hodet i løpet av bare noen uker. Vær nå heller glad på hennes vegne når hun nå forhåpentligvis får mannen på besøk så han får med seg fødsel og spedbarnstida. Enig! Denne tråden flommer til tider over av smålige og ganske frekke kommentarer. Det er ganske avslørende for dem som skriver slikt og har ingen ting med Mettes bloggvirksomhet å gjøre. 17
Gjest Finlay Skrevet 13. april 2020 #7737 Skrevet 13. april 2020 15 minutter siden, reiseglad skrev: Slutt å hakk på henne! I en stresset koronasituasjon hvor hun allerede har bestilt 13 billetter som ikke kunne brukes, så er det lett å miste oversikten, og hodet. Hun er høygravid og verden er snudd på hodet i løpet av bare noen uker. Vær nå heller glad på hennes vegne når hun nå forhåpentligvis får mannen på besøk så han får med seg fødsel og spedbarnstida. Enig. Mange utidige og unødvendige kommentarer her. Krysser fingre og tær for Mette og mannen nå, håper dette går greit🤞🙏
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #7738 Skrevet 13. april 2020 28 minutter siden, reiseglad skrev: Slutt å hakk på henne! I en stresset koronasituasjon hvor hun allerede har bestilt 13 billetter som ikke kunne brukes, så er det lett å miste oversikten, og hodet. Hun er høygravid og verden er snudd på hodet i løpet av bare noen uker. Vær nå heller glad på hennes vegne når hun nå forhåpentligvis får mannen på besøk så han får med seg fødsel og spedbarnstida. Jeg er enig, og det er mye unødvendige kommentarer i denne tråden. Håper inderlig at hun får mannen sin hit til Norge slik at han får opppleve gleden ved å bli pappa.
Gjest Heartgirl Skrevet 13. april 2020 #7739 Skrevet 13. april 2020 26 minutter siden, Pust skrev: Enig! Denne tråden flommer til tider over av smålige og ganske frekke kommentarer. Det er ganske avslørende for dem som skriver slikt og har ingen ting med Mettes bloggvirksomhet å gjøre. Det er jeg enig i, men de som skriver frekke og smålige kommentarer unnskylder seg med at Mette har valgt å være i offentlighetens søkelys, og derfor må tåle å få negative kommentarer. Det å si dette er det største tullet jeg noen sinne har hørt, og en dårlig unnskyldning for å sitte på et forum å skrive frekke og smålige kommentarer om en de følger på blogg, instagram og evt. snap chat.
Gasellen Skrevet 13. april 2020 #7740 Skrevet 13. april 2020 Som barnebarn ville jeg syntes det var rart og ha en tante som var yngre enn meg. 1
Fremhevede innlegg