Frøken_fjong1 Skrevet 16. januar 2020 #6241 Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, Influenseren skrev: Nei, @Lady T eg er ikkje redd for å bli gjenkjent Hvis du går tilbake å leser mitt først innlegg så står det ganske tydelig der at eg hadde planer å bruke mitt eget navn om og hvis eg laget meg en kontor her inne, men mitt navn var opptatt så da ble det som det ble. En annen rettelse; Eg har heller aldri vært Topp10, men ja eg ligger på Topplista så det er riktig. @Visvas - Du har rett Mailen Mette la ut er ikkje riktig, men det er heller ikkje den eneste kommunikasjonen eg har hatt med henne. Hva det hele går i er egentlig det at Mette har følt seg veldig truffet de gangen eg enten har nevnt aktuelle tema eller for den slags skyld Kvinneguiden i min blogg. Eg har ALDRI nevnt Mette i min blogg, om det har vært noe hun har skrevet eg har ref til så har hun vært anonym - ALLTID, også i forhold til kjønn. Eg har ingen grunn til å henge henne ut, men eg har lov å skrive hva eg syns om noe av det hun slenger ut på nett. Dette har vel skjedd ca 2-3 ganger at eg har tatt tak i noen av hennes innlegg. Eg har også lagt igjen kommentarer på bloggen hennes hvis eg har en mening om noe. F.eks når hun flere ganger har kopiert oppskrifter og lagt de på egen blogg uten å verken ha linket til den opprinnelige oppskriften eller kreditert den som eier den. Kommentarene mine ang dette er ikkje blitt publisert (forståelig nok-har screenshot) Men etter på har hun da rettet opp i innlegget ang oppskriftene. Dette er en av grunnen til at hun kaller meg frekk. Mulig eg kan oppfattes som frekk hvis eg påpeker at noen gjør feil gang på gang og nekter for det(?). Eller kanskje eg blir oppfattet som frekk fordi personen vet at eg egetlig har rett? Vet ikkje. Før, for lenge siden (i starten av Mette og H sitt forhold) likte eg Mette og bloggen, men da en viss mentor kom inn i bildet ble eg mer og mer skuffet/skeptisk og eg så tydelige endringer i bloggingen. Husker eg la igjen en kommentar hos Mette hvor eg sa at hun kunne får en veldig bra blogg fordi hun hadde mer enn nok materiale til å bygge den god uten at hun kjørte i kjent AB-stil. Forklaringen som kom den gang var at hun visste ingenting om AB og kunne ikkje bare ta det andre sa for "god fisk", hun måtte finne ut av det selv. Vel vel.. Eg vil på ingen måte Mette noe vondt, men hun har hatt mange meninger om mangt, eg har ikkje hatt konto her inne, men eg har lest at det meste har blitt diskutert her inne. Noe av det hun har slengt ut på nett har eg hengt meg opp i fordi hun har ikkje tenkt på så mange andre enn seg selv. Eg skrev f.eks dette innlegget: https://vibbedille.blogg.no/a-tigge-etter-julegaver-pa-finn-no-er-bare-en-trend.html Dagen etter fikk en mail fra Mette hvor hun sa hun hadde blitt tipset om at eg slengte dritt om henne?? Hun avslutter mailen med: "Ønsker du virkelig å starte noe slik? Jeg kan også leke den leken om du ønsker det!" (Ja eg har screenshot) Et annet innlegg eg skrev er dette: https://vibbedille.blogg.no/nettroll-og-andre-hekser-i-some.html Her ble det også en del diskusjon i ettertid siden Mette følte seg truffet. Vel hun er jo ikkje alene om å blogge i dette landet, selv om hun mener at uavhengig av hva me blogger om så bør me bloggere støtte hverandre. Vel, der er eg ikkje helt enig. Det er MANGE blogger eg ikkje kan "støtte" nettopp pga dens innhold. (Det ligger flere kommentarer under dette innlegget) Fikk også en del tilbake etter dette innlegget: https://vibbedille.blogg.no/ekspresstoget-mot-suksess-gar-via-kvinneguiden.html Det var jo som forventet og det i seg selv "beviser" vel at det som har blitt sagt (skrevet) noen år her inne er at bloggere selv oppretter tråder her for å få økt trafikk. Tidligere skrev eg dette: https://vibbedille.blogg.no/kvinneguiden-et-unodvendig-onde.html Jadda, hodet på hogg kan du si. Så ja, eg har vel egentlig med viten og vilje lagt hodet på hoggestabben en gang i blant. Eg har min meninger om enkelte bloggere og det er me mange som har. Ser ikkje på meg selv som frekk, men som sagt kan eg skjønne at eg blir oppfattet som det når eg påpeker feil eller noe eg syns er urett. Det er mange av dere som også blir oppfattet som frekke fordi dere påpeker feil og ting som ikkje er greie. Utover det ønsker eg både Mette og H alt godt og hvis hun kan klare å se verdien av det hun har har hun muligheten til å gi barnet hun bærer 2 verdener i et liv. Eg vil råde henne til å lese om kulturen hun har giftet seg inn i og heller sette pris på de godene denne innhar i steden for å fremheve og dramatisere problemer som nødvendigvis ikkje er der. Vibbedille Fantastisk ! 👏🏼👏🏼 5
Visvas Skrevet 16. januar 2020 #6242 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Trude4 skrev: Vi har sett gjentatte ganger at de som starter tråder på KG om seg sel. Egenreklame. Blir slettet. Fordi det ikke er lov med Egenreklame. Denne tråden er ikke slettet. Mange har rapportert denne som Egenreklame uten at den er blitt slettet. Eg tenker det viser at hun ikke har startet den selv! Ikke sett den er rapportert som egenreklame. Hvor står det? 1
Gjest Trude4 Skrevet 16. januar 2020 #6244 Skrevet 16. januar 2020 5 minutter siden, Visvas skrev: Ikke sett den er rapportert som egenreklame. Hvor står det? Eg har rapportert den første kommentaren som egenreklame flere ganger og er ikke den eneste
Visvas Skrevet 16. januar 2020 #6245 Skrevet 16. januar 2020 13 minutter siden, Trude4 skrev: Eg har rapportert den første kommentaren som egenreklame flere ganger og er ikke den eneste Ikke for å være vrang, men det beviser jo overhode ingen ting. Alt man må gjøre for å opprette profil her er vel å bekrefte mail. Ikke personnummer, legitimasjonskontroll eller noe som helst? 6
Gjest Trude4 Skrevet 16. januar 2020 #6246 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Visvas skrev: Ikke for å være vrang, men det beviser jo overhode ingen ting. Alt man må gjøre for å opprette profil her er vel å bekrefte mail. Ikke personnummer, legitimasjonskontroll eller noe som helst? Vi har sett flere tråder her inne bli slettet som egenreklame ved samme rapport
Lady T Skrevet 16. januar 2020 #6247 Skrevet 16. januar 2020 18 minutter siden, Visvas skrev: Ikke for å være vrang, men det beviser jo overhode ingen ting. Alt man må gjøre for å opprette profil her er vel å bekrefte mail. Ikke personnummer, legitimasjonskontroll eller noe som helst? De ser det på ip-adressen.. hvis bloggeren har gjort seg til kjenne gjennom nick her så ser de jo det. 2
Visvas Skrevet 16. januar 2020 #6248 Skrevet 16. januar 2020 14 minutter siden, Trude4 skrev: Vi har sett flere tråder her inne bli slettet som egenreklame ved samme rapport Ja det er mulig det, men at denne ikke er slettet er fortsatt ikke noe som helst bevis på at det ikke er egenreklame. 1
Visvas Skrevet 16. januar 2020 #6249 Skrevet 16. januar 2020 Akkurat nå, Lady T skrev: De ser det på ip-adressen.. hvis bloggeren har gjort seg til kjenne gjennom nick her så ser de jo det. Ja om de har brukt samme ipadresse ja, fryktelig enkelt å endre den. Gjør jo "alle" det. 2
Lady T Skrevet 16. januar 2020 #6250 Skrevet 16. januar 2020 44 minutter siden, Visvas skrev: Ja om de har brukt samme ipadresse ja, fryktelig enkelt å endre den. Gjør jo "alle" det. Mulig det 🤷🏻♀️🙈 Jeg aner ikke hvordan man gjør det eller at det er så «fryktelig enkelt» (ble svimmel bare av å lese om hvordan man gjør det😅) 2
Visvas Skrevet 16. januar 2020 #6251 Skrevet 16. januar 2020 Man kan installere en app på tlf og bruke søkemotoren inne på den på lik linke med Google. Det er selvfølgelig den enkleste varianten, men den endrer ipadresse 😊
Gjest Trude4 Skrevet 16. januar 2020 #6252 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Visvas skrev: Man kan installere en app på tlf og bruke søkemotoren inne på den på lik linke med Google. Det er selvfølgelig den enkleste varianten, men den endrer ipadresse 😊 Men det er kunn spekulasjon å si at bloggeren startet tråden selv..
Veslefrikk Skrevet 16. januar 2020 #6253 Skrevet 16. januar 2020 2 minutter siden, Trude4 skrev: Men det er kunn spekulasjon å si at bloggeren startet tråden selv.. Da tror jeg du får rapportere deg selv for spekulasjoner. For det er bare du som spekulerer om det nå egentlig. 😅😂 Det var du som tok opp temaet. 14
Honey Dew Skrevet 16. januar 2020 #6254 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Visvas skrev: Respekt Vibbedille👏👏👏 Hvem?
Gjest Trude4 Skrevet 16. januar 2020 #6255 Skrevet 16. januar 2020 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Da tror jeg du får rapportere deg selv for spekulasjoner. For det er bare du som spekulerer om det nå egentlig. 😅😂 Det var du som tok opp temaet. Nei det var det ikke. Det ble skrevet i kommentarar før min. Eg bare forteller at eg tidligere har rapportert uten at den er blitt slettet slik andre tråder er blitt ved samme rapport. Har aldri skrevet at eg tror bloggeren har startet tråden.
Visvas Skrevet 16. januar 2020 #6256 Skrevet 16. januar 2020 40 minutter siden, Honey Dew skrev: Hvem? Se innlegg litt lengere opp.
JaVel Skrevet 16. januar 2020 #6257 Skrevet 16. januar 2020 3 timer siden, Trude4 skrev: Denne tråden er ikke slettet. Mange har rapportert denne som Egenreklame uten at den er blitt slettet. Hvordan vet du at mange har rapportert denne for egenreklame? 5
Gjest Trude4 Skrevet 16. januar 2020 #6258 Skrevet 16. januar 2020 7 minutter siden, JaVel skrev: Hvordan vet du at mange har rapportert denne for egenreklame? Har kontakt med 3 andre forum brukere.
Gjest Kritt Skrevet 16. januar 2020 #6259 Skrevet 16. januar 2020 Litt av noen middager Mette disker opp med på nærmest daglig basis, her får både kronene og kaloriene ben å gå på. Kjøtt og ost og fløte omtrent daglig. Kommer vel snart et innlegg om økonomisk krise etter at mannen har reist.
Influenseren Skrevet 16. januar 2020 #6260 Skrevet 16. januar 2020 5 hours ago, Trude4 said: Vi har sett gjentatte ganger at de som starter tråder på KG om seg sel. Egenreklame. Blir slettet. Fordi det ikke er lov med Egenreklame. Denne tråden er ikke slettet. Mange har rapportert denne som Egenreklame uten at den er blitt slettet. Eg tenker det viser at hun ikke har startet den selv! Nå har vel ikkje eg sagt noe sted at denne tråden er selvstartet? Men at ganske mange har startet sine egne tråder er ingen løgn. Om de fysisk har gjort det selv, eller om de har fått f.eks en bloggvenninne til å gjøre det vites jo ikkje, men at det er bevisst? Jepp, det er det 5
Fremhevede innlegg