AnAngel Skrevet 24. november 2019 #4981 Skrevet 24. november 2019 Her er forresten agendaen med bloggen: https://metteask.blogg.no/min-opprinnelige-agenda.html#kommentarer Ja, jeg er enig i at vi har hakk i platen her inne, men så var det den symbiosen med bloggen. En ting jeg kom på også som bloggerne kanskje ikke tenker så mye på? Hvis jeg googler et eller annet f.eks. "tyrkisk kjæreste", så får jeg treff på bloggen til Mette. Jeg har aldri lest denne bloggen før, og leser det ene innlegget jeg fikk treff på. Da vet ikke jeg at hun dagen etter har forandret mening, for man må vel ikke følge en blogg slavisk? For det har vært mye vingling i meninger etter hvert som innleggene blir diskutert her, så kommer det et nytt innlegg med forklaringer, så blir noe slettet, det er ikke lett å henge med. 11
Lady T Skrevet 24. november 2019 #4982 Skrevet 24. november 2019 9 minutter siden, AnAngel skrev: Her er forresten agendaen med bloggen: https://metteask.blogg.no/min-opprinnelige-agenda.html#kommentarer Ja, jeg er enig i at vi har hakk i platen her inne, men så var det den symbiosen med bloggen. En ting jeg kom på også som bloggerne kanskje ikke tenker så mye på? Hvis jeg googler et eller annet f.eks. "tyrkisk kjæreste", så får jeg treff på bloggen til Mette. Jeg har aldri lest denne bloggen før, og leser det ene innlegget jeg fikk treff på. Da vet ikke jeg at hun dagen etter har forandret mening, for man må vel ikke følge en blogg slavisk? For det har vært mye vingling i meninger etter hvert som innleggene blir diskutert her, så kommer det et nytt innlegg med forklaringer, så blir noe slettet, det er ikke lett å henge med. Tror ikke hun vingler sånn, men hun har tatt selvkritikk på for mye deling av privat informasjon som hun nå sletter. 5
Skrottefar Skrevet 24. november 2019 #4983 Skrevet 24. november 2019 57 minutter siden, hufsaaaaa skrev: (Jeg klikket meg av nysgjerrighet inn på hennes gamle mentor ABs snap det siste døgnet, og fikk nesten bakoversveis av all eksponeringen, til sammenligning...) AB er et kapittel for seg selv, men den boblen hun lever i vil nok sprekke forter enn hun aner, og håper det skjer fort, jo før jo heller 11
Diamant Skrevet 25. november 2019 #4984 Skrevet 25. november 2019 4 timer siden, Trude4 skrev: Enig. Men eg har ikke lest noe om hans tanker i bloggen eller på snapchat Jeg har ihvertfall lest hva sønnen skriver i en privat melding til moren sin. Mette la meldingen ut på Snap. 11
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4985 Skrevet 25. november 2019 6 timer siden, Trude4 skrev: Eg har fulgt henne i nesten ett år og vet ikke hvordan han ser ut, hvilken rutiner han har eller noe annet enn alderen hans. Så om hun delte mer for over ett år siden og sluttet med det, så er det jo kjempe bra. Jeg har fulgte henne siden april/mai og vet veldig godt hvordan sønnen ser ut. Det er ikke ikke sååå lenge siden hun slutta å dele videoer og bilder av han. 5
Gjest Raggis Skrevet 25. november 2019 #4986 Skrevet 25. november 2019 (endret) Jeg er ikke i tilhengerskaren til Mette, men jeg klarer da å kreditere henne for det som er bra. At hun har sluttet å eksponere er fint. Mange andre bloggere, som Fru Johnsen ( eller hva hun heter) ,har fått ros for det samme, så hvorfor ikke henne? Endret 25. november 2019 av Raggis Feil
Gjest Trude4 Skrevet 25. november 2019 #4987 Skrevet 25. november 2019 5 timer siden, Visvas skrev: Jeg har fulgte henne siden april/mai og vet veldig godt hvordan sønnen ser ut. Det er ikke ikke sååå lenge siden hun slutta å dele videoer og bilder av han. Ok eg har kun sett barnets rygg da hun var i Tyrkia med barnet og har fulgt henne i ca 1 år. Uansett så er det jo bra at hun har sluttet men det ser ut til at du ikke klarer å gi henne ros for noen ting.
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4988 Skrevet 25. november 2019 (endret) 7 minutter siden, Trude4 skrev: Ok eg har kun sett barnets rygg da hun var i Tyrkia med barnet og har fulgt henne i ca 1 år. Uansett så er det jo bra at hun har sluttet men det ser ut til at du ikke klarer å gi henne ros for noen ting. Dette var bare en opplysning. Hvor i min kommentar er det kritikk??? Jeg har rost Mette flere ganger jeg, men jeg har ikke behov for å rose henne på noe som ikke er sant. Det er langt under ett år siden jeg så sønnen for jeg har ikke fulgt henne så lenge. Endret 25. november 2019 av Visvas La til en setning 11
Gjest Trude4 Skrevet 25. november 2019 #4989 Skrevet 25. november 2019 (endret) 6 minutter siden, Visvas skrev: Dette var bare en opplysning. Hvor i min kommentar er det KRITIKK??? Ikke kritikk men det var jo ikke sååååååå lenge siden så da legger du vekt på det negative istedenfor å faktisk være positivt til det som er positivt Visvas endret melding. At eg ikke har sett sønnen på et år er sant for meg og du har ikke sett han siden april/mai er sant for deg. Derfor har du ikke behov for å rose? Endret 25. november 2019 av Trude4 Endret etter Visvas endring
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4990 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Ikke kritikk men det var jo ikke sååååååå lenge siden så da legger du vekt på det negative istedenfor å faktisk være positivt til det som er positivt Nå legger du inn meninger som ikke er skrevet. 11
Gjest Trude4 Skrevet 25. november 2019 #4991 Skrevet 25. november 2019 2 minutter siden, Visvas skrev: Nå legger du inn meninger som ikke er skrevet. Slik oppfattet eg det og vil tro det er en normal oppfatning når du skriver ikke sååååå lenge siden. Men fint om du ikke mente det på den måten
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4992 Skrevet 25. november 2019 Det betyr så enkelt som at det ikke er veldig lenge siden. Man trenger ikke lese imellom noen linjer her, det betyr det som er skrevet. Man kan jo undres hvem som er den negative her når du klarte tolke dette negativt. 16
JaVel Skrevet 25. november 2019 #4993 Skrevet 25. november 2019 41 minutter siden, Trude4 skrev: Slik oppfattet eg det og vil tro det er en normal oppfatning når du skriver ikke sååååå lenge siden. Men fint om du ikke mente det på den måten Du kom med en påstand, og Visvas korrigerte deg. Det må jo være lov? 11
Gjest Trude4 Skrevet 25. november 2019 #4994 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, JaVel skrev: Du kom med en påstand, og Visvas korrigerte deg. Det må jo være lov? Det er lov men eg opplevde det som negativ og hun sa at hun ikke ville rose noe som er sant. Det er sant for meg hva eg skrev men hun har en annen oppfatning og det er greit. Men hvorfor rette på min sannhet når det er sant for meg det er det eg ikke forstår og blir litt oppgitt over. Uansett så har det da ikke vært bilder fra april/mai etter hva hun skrev så hvorfor lage stort nummer av det?
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4995 Skrevet 25. november 2019 1 time siden, Trude4 skrev: Ikke kritikk men det var jo ikke sååååååå lenge siden så da legger du vekt på det negative istedenfor å faktisk være positivt til det som er positivt Visvas endret melding. At eg ikke har sett sønnen på et år er sant for meg og du har ikke sett han siden april/mai er sant for deg. Derfor har du ikke behov for å rose? Jeg forstår ikke helt din redigering her. Nå roter du litt? Jeg har altså sett gutten flere ganger ETTER april/mai. For jeg begynte å følge Mette i den tiden. Jeg skriver ikke at det ikke er sant for deg, jeg skriver bare hva jeg har sett at hun har delt. Det må jeg jo få lov til? 15
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4996 Skrevet 25. november 2019 (endret) 9 minutter siden, Trude4 skrev: Det er lov men eg opplevde det som negativ og hun sa at hun ikke ville rose noe som er sant. Det er sant for meg hva eg skrev men hun har en annen oppfatning og det er greit. Men hvorfor rette på min sannhet når det er sant for meg det er det eg ikke forstår og blir litt oppgitt over. Uansett så har det da ikke vært bilder fra april/mai etter hva hun skrev så hvorfor lage stort nummer av det? Jeg forstår ikke hva du ønsker her. Jeg ønsker ikke å rose noe som IKKE er sant. Og jeg har sett ungen mange ganger ETTER april/mai. Alt er jo skriftlig her så alle ser jo at du skriver motsatt av det jeg skriver. Endret 25. november 2019 av Visvas Rettet skrivefeil 13
Gjest Trude4 Skrevet 25. november 2019 #4997 Skrevet 25. november 2019 2 minutter siden, Visvas skrev: Jeg forstår ikke helt din redigering her. Nå roter du litt? Jeg har altså sett gutten flere ganger ETTER april/mai. For jeg begynte å følge Mette i den tiden. Jeg skriver ikke at det ikke er sant for deg, jeg skriver bare hva jeg har sett at hun har delt. Det må jeg jo få lov til? På bloggen? For det kan ikke eg forstå
Visvas Skrevet 25. november 2019 #4998 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Trude4 skrev: På bloggen? For det kan ikke eg forstå Jeg leser nesten ikke bloggen så det var nok på Snap og Instagram. 3
Gjest Trude4 Skrevet 25. november 2019 #4999 Skrevet 25. november 2019 (endret) 17 minutter siden, Visvas skrev: Jeg leser nesten ikke bloggen så det var nok på Snap og Instagram. Ok. Eg begynte å følge henne i juli på snapchat og da hviste hun ikke ansiktet til sønnen eller barnebarna. Instagram har eg lagt til nylig og finner ingen bilder av barnene der. Så eg vet ikke hvordan de ser ut og synes det er veldig positivt. På blogg har eg ikke sett sønnen og eg begynte å følge for ca et år siden. Endret 25. november 2019 av Trude4 Forandret et ord til og
Ewe Skrevet 25. november 2019 #5000 Skrevet 25. november 2019 (endret) Jeg har også lyst til å lese "jeg er sjalu på min tenårings datter"-innlegget. Mette burde også skjerpe rettskrivingen på bloggen. "Min tenårings datter" og "min tenåringsdatter" betyr to forskjellige ting. Tenåringen hennes har to sønner, ingen døtre. Det hadde uansett vært snodig å være sjalu på babyer. Endret 25. november 2019 av Ewe Edit: la til siste setning. 29
Fremhevede innlegg