Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14341 Del Skrevet 31. august 2021 cassio skrev (4 minutter siden): Mette - som ei voksen dame må du ha forstått at ved å bli blogger/influenser ville du få kommentarer, og ikke bare av den hyggelige sorten. Det er noe som følger med jobben, noe som har vært oppe i media gang på gang i årevis. Det er selvfølgelig ikke bra, men det er nå engang sånn verden er. Du hadde tydeligvis som mål å bli en toppblogger siden du i sin tid meldte deg på ABIP. I tillegg har du hatt flere avisoppslag, så det er ikke vanskelig å forstå at du søker oppmerksomhet og gjerne vil ha din plass i rampelyset. Og det er ikke noe galt i det! Det som blir så fryktelig feil nå som det er avslørt at du har herja rundt som Trude er ikke bare at det faktisk er du selv som gang på gang har dratt i gang bråk i denne tråden, men at du reagerer som et lite barn. I stedet for å bare si ok, jeg dreit meg skikkelig ut, og det beklager jeg, så står du der trassig og sier at dere var slemme så derfor måtte jeg gjøre det. Og det er derfor bråket fortsetter. Hvis du ikke klarer å la kommentarer passere uten å følge med og forsvare deg gang på gang så er gjerne ikke influenserjobben noe for deg. Jeg hadde aldri lest på blogger da jeg begynte å blogge. Så jeg var naiv, fryktelig naiv. I tillegg får en ikke så mye reaksjoner når bloggen er liten, så overgangen min ble veldig voldsom da den plutselig ble stor. Jeg lagde en tråd på brylluptråden på kvinneguiden for å finne andre som også skulle eller hadde truffet en tyrker og giftet seg. Samtidig ville jeg at andre i samme situasjon kanskje ville ønske å følge min reise. Jeg selv var på en rosa sky og gledet meg som en unge til bryllupet. Erfarte raskt at kvinneguiden kunne være hard i sin utale da jeg fikk mange harde ord om at jeg bare ble lurt, han var bare ute etter å komme til Norge, at han aldri ville valgt en som meg osv osv... Jeg gikk i forsvar i den tråden og ble utrolig lei meg og samtidig sint. Ikke bare på de som skrev, men også på meg selv. Så fikk jeg plutselig melding om at det var en tråd om meg på rampelyset. Jeg visste ikke engang hva det var og ble skikkelig forbanna da jeg gikk inn og leste. Jeg valgte å klaste meg inn i debatten i starten på denne tråden. Det gikk fint i begynnelsen og jeg følte at flesteparten på kvinneguiden var flotte mennesker. Men så utviklet det seg dårlig og jeg meldte meg ut. Men det å ikke lese, det klarte jeg ikke dessverre. Så jeg lagde til slutt trude for å rappotere kommentarer. Deretter ble fristen til å forsvare meg for stor og ballen var i gang. ABIP var en reklame som dukket opp og siden jeg kjente en som var med der, valgte jeg å melde meg på. Ville lære og bli flinkere på å gjøre ting riktig. Jeg har aldri kontaktet aviser eller blader. Det er alltid de som har kontaktet meg. Journalister følger med på bloggere for å se om det er noe de kan bruke, og om det ser noe tar de kontakt. Jeg har takket ja fordi jeg synes det har vært kjekt. Nei influenserjobben er ikke noe for meg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 31. august 2021 #14342 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (1 minutt siden): Jeg hadde aldri lest på blogger da jeg begynte å blogge. Så jeg var naiv, fryktelig naiv. I tillegg får en ikke så mye reaksjoner når bloggen er liten, så overgangen min ble veldig voldsom da den plutselig ble stor. Jeg lagde en tråd på brylluptråden på kvinneguiden for å finne andre som også skulle eller hadde truffet en tyrker og giftet seg. Samtidig ville jeg at andre i samme situasjon kanskje ville ønske å følge min reise. Jeg selv var på en rosa sky og gledet meg som en unge til bryllupet. Erfarte raskt at kvinneguiden kunne være hard i sin utale da jeg fikk mange harde ord om at jeg bare ble lurt, han var bare ute etter å komme til Norge, at han aldri ville valgt en som meg osv osv... Jeg gikk i forsvar i den tråden og ble utrolig lei meg og samtidig sint. Ikke bare på de som skrev, men også på meg selv. Så fikk jeg plutselig melding om at det var en tråd om meg på rampelyset. Jeg visste ikke engang hva det var og ble skikkelig forbanna da jeg gikk inn og leste. Jeg valgte å klaste meg inn i debatten i starten på denne tråden. Det gikk fint i begynnelsen og jeg følte at flesteparten på kvinneguiden var flotte mennesker. Men så utviklet det seg dårlig og jeg meldte meg ut. Men det å ikke lese, det klarte jeg ikke dessverre. Så jeg lagde til slutt trude for å rappotere kommentarer. Deretter ble fristen til å forsvare meg for stor og ballen var i gang. ABIP var en reklame som dukket opp og siden jeg kjente en som var med der, valgte jeg å melde meg på. Ville lære og bli flinkere på å gjøre ting riktig. Jeg har aldri kontaktet aviser eller blader. Det er alltid de som har kontaktet meg. Journalister følger med på bloggere for å se om det er noe de kan bruke, og om det ser noe tar de kontakt. Jeg har takket ja fordi jeg synes det har vært kjekt. Nei influenserjobben er ikke noe for meg ❤️ Men likevel kommer du inn her igjen og igjen og igjen, for å bortforklare, nekte, forsøke å skyve skyld over på andre. Det er noe sykelig opphengt over det, ser du virkelig ikke det selv? Logg deg av, og bruk tida di på familie og jobb og hobbyprosjekter. Da tror jeg du vil få det enormt mye bedre! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 31. august 2021 #14343 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (2 minutter siden): Jeg hadde aldri lest på blogger da jeg begynte å blogge. Så jeg var naiv, fryktelig naiv. I tillegg får en ikke så mye reaksjoner når bloggen er liten, så overgangen min ble veldig voldsom da den plutselig ble stor. Jeg lagde en tråd på brylluptråden på kvinneguiden for å finne andre som også skulle eller hadde truffet en tyrker og giftet seg. Samtidig ville jeg at andre i samme situasjon kanskje ville ønske å følge min reise. Jeg selv var på en rosa sky og gledet meg som en unge til bryllupet. Erfarte raskt at kvinneguiden kunne være hard i sin utale da jeg fikk mange harde ord om at jeg bare ble lurt, han var bare ute etter å komme til Norge, at han aldri ville valgt en som meg osv osv... Jeg gikk i forsvar i den tråden og ble utrolig lei meg og samtidig sint. Ikke bare på de som skrev, men også på meg selv. Så fikk jeg plutselig melding om at det var en tråd om meg på rampelyset. Jeg visste ikke engang hva det var og ble skikkelig forbanna da jeg gikk inn og leste. Jeg valgte å klaste meg inn i debatten i starten på denne tråden. Det gikk fint i begynnelsen og jeg følte at flesteparten på kvinneguiden var flotte mennesker. Men så utviklet det seg dårlig og jeg meldte meg ut. Men det å ikke lese, det klarte jeg ikke dessverre. Så jeg lagde til slutt trude for å rappotere kommentarer. Deretter ble fristen til å forsvare meg for stor og ballen var i gang. ABIP var en reklame som dukket opp og siden jeg kjente en som var med der, valgte jeg å melde meg på. Ville lære og bli flinkere på å gjøre ting riktig. Jeg har aldri kontaktet aviser eller blader. Det er alltid de som har kontaktet meg. Journalister følger med på bloggere for å se om det er noe de kan bruke, og om det ser noe tar de kontakt. Jeg har takket ja fordi jeg synes det har vært kjekt. Nei influenserjobben er ikke noe for meg ❤️ Om du vil at dette skal stoppe, så må du slutte å svare, slutte helt (eller legge om) bloggen din og forsvinne fra "rampelyset". Da vil tråden og kritikken dø ut fort og du er glemt på et par uker. ELLER mistenker jeg at du egentlig vil at tråden skal leve, slik at du får flere følgere og en artikkel i en eller annen avis. Eller du kan følge din mentor å skrive bok om alt det (selvforskyldte) "hatet". Det er de to alternativene. Jeg holder en knapp på sistnevnte. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 31. august 2021 #14344 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (32 minutter siden): Hva var feil i mine kommentarer på andre blogginnlegg om meg? hufsaaaaa skrev (23 minutter siden): Prøver igjen. Men Mette, mener du virkelig at å kommentere for eksempel at ulven har tatt et byttedyr (deg, uskyldig offer) og at når ulver gjør sånn må de skytes, ikke er å helle bensin på bålet? Skjønner at du vil takke Kokkejævel (og andre) for støtten, det er helt greit og forståelig det. Skjønner også at de siste dagene har vært tunge for deg. Men slike kommentarer i andres kommentarfelt gjør vel ikke akkurat situasjonen noe bedre? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 31. august 2021 #14345 Del Skrevet 31. august 2021 Jodaneida skrev (1 minutt siden): Eller du kan følge din mentor å skrive bok om alt det (selvforskyldte) "hatet". Og det vil bli et "jordskjelv" når det kommer ut som AB sa i GMN 🤣 Et jordskjelv ingen kan sies å ha sett, ble ikke registrert på richters skala engang 😛 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 31. august 2021 #14346 Del Skrevet 31. august 2021 Hei2016 skrev (Akkurat nå): @Mettea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14347 Del Skrevet 31. august 2021 hufsaaaaa skrev (18 minutter siden): Prøver igjen. Men Mette, mener du virkelig at å kommentere for eksempel at ulven har tatt et byttedyr (deg, uskyldig offer) og at når ulver gjør sånn må de skytes, ikke er å helle bensin på bålet? Skjønner at du vil takke Kokkejævel (og andre) for støtten, det er helt greit og forståelig det. Skjønner også at de siste dagene har vært tunge for deg. Men slike kommentarer i andres kommentarfelt gjør vel ikke akkurat situasjonen noe bedre? Hvorfor var det så provoserende? bloggeren selv brukte "ulv", så da tok jeg også det i bruk på slutten av mitt innlegg. At noen her tror at jeg mente at jeg skulle skyte noen og at jeg kom med drapstrusler er jo helt på jordet. Dere må jo se betydningen av det. Jeg har sluttet å blogge på grunn av massiv kritikk over lengre tid, men jeg håper at han ikke gir opp på samme grunnlag. At det toppet seg med at jeg dummet meg ut, er helt klart. Men det er ikke derfor jeg slutter å blogge. Jeg slutter fordi jeg ikke takler kritikk godt nok og det har det vært massivt av i lang tid. Og ja, jeg ser at min tilstedeværelse i tråden har kunne økt både trådens synlighet og kritikken mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 31. august 2021 #14348 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (6 minutter siden): Jeg hadde aldri lest på blogger da jeg begynte å blogge. Så jeg var naiv, fryktelig naiv. I tillegg får en ikke så mye reaksjoner når bloggen er liten, så overgangen min ble veldig voldsom da den plutselig ble stor. Jeg lagde en tråd på brylluptråden på kvinneguiden for å finne andre som også skulle eller hadde truffet en tyrker og giftet seg. Samtidig ville jeg at andre i samme situasjon kanskje ville ønske å følge min reise. Jeg selv var på en rosa sky og gledet meg som en unge til bryllupet. Erfarte raskt at kvinneguiden kunne være hard i sin utale da jeg fikk mange harde ord om at jeg bare ble lurt, han var bare ute etter å komme til Norge, at han aldri ville valgt en som meg osv osv... Jeg gikk i forsvar i den tråden og ble utrolig lei meg og samtidig sint. Ikke bare på de som skrev, men også på meg selv. Så fikk jeg plutselig melding om at det var en tråd om meg på rampelyset. Jeg visste ikke engang hva det var og ble skikkelig forbanna da jeg gikk inn og leste. Jeg valgte å klaste meg inn i debatten i starten på denne tråden. Det gikk fint i begynnelsen og jeg følte at flesteparten på kvinneguiden var flotte mennesker. Men så utviklet det seg dårlig og jeg meldte meg ut. Men det å ikke lese, det klarte jeg ikke dessverre. Så jeg lagde til slutt trude for å rappotere kommentarer. Deretter ble fristen til å forsvare meg for stor og ballen var i gang. ABIP var en reklame som dukket opp og siden jeg kjente en som var med der, valgte jeg å melde meg på. Ville lære og bli flinkere på å gjøre ting riktig. Jeg har aldri kontaktet aviser eller blader. Det er alltid de som har kontaktet meg. Journalister følger med på bloggere for å se om det er noe de kan bruke, og om det ser noe tar de kontakt. Jeg har takket ja fordi jeg synes det har vært kjekt. Nei influenserjobben er ikke noe for meg ❤️ Du har selv kontaktet aviser, jo. Eller mener du at leserinnlegget du skrev i BT i 2016 om alenemødre som dater oppstod fordi avisen kontaktet deg? Du har også kontaktet aviser i ABIP-saken. Jeg har full forståelse for at du har ditt syn på saken og mange egne følelser rundt denne avsløringen. Den objektive sannheten står svart på hvitt, alle innleggene til Trude4 ligger her og kan leses. Mye usaklig dritt har blitt skrevet av den profilen, blant annet løgner om drittkjærringene på Kvinneguiden og negative innlegg om andre bloggere. I tillegg har det ikke kommet et eneste saklig innlegg fra denne profilen i en eneste bloggertråd, så vidt jeg har fått med meg. Hvis poenget med den profilen var å forsvare deg selv, kunne du gjort det med saklige innlegg istedenfor usakligheter. Du har gjort deg selv en bjørnetjeneste. I et diskusjonsforum finner man alle typer mennesker. Det er ikke spesielt vanskelig å se at det er mange utrolig smarte personer her som skriver gode, gjennomtenkte innlegg som på ingen måte er hverken hets eller hat. Det er ikke hets og hat å skrive sannheten selv om du ikke liker den. Det du skriver og gjør tolkes og oppfattes av mottaker. Du kan ikke si at mottakers oppfatning er hat og hets. I tillegg må du ha med deg i bakhodet at alt du gjør tolkes i en kontekst, altså basert på alt det du har gjort tidligere. Hva du mener er betydningsløst, det eneste som har en effekt er hvordan du blir oppfattet. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. august 2021 #14349 Del Skrevet 31. august 2021 Ok, da har du vist agendaen din: KG har skylda for at du slutter å blogge. Det blir narrativet ditt; «KG mobbet og hetset meg til å slutte med blogging». 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14350 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (4 minutter siden): Hvorfor var det så provoserende? bloggeren selv brukte "ulv", så da tok jeg også det i bruk på slutten av mitt innlegg. At noen her tror at jeg mente at jeg skulle skyte noen og at jeg kom med drapstrusler er jo helt på jordet. Dere må jo se betydningen av det. Jeg har sluttet å blogge på grunn av massiv kritikk over lengre tid, men jeg håper at han ikke gir opp på samme grunnlag. At det toppet seg med at jeg dummet meg ut, er helt klart. Men det er ikke derfor jeg slutter å blogge. Jeg slutter fordi jeg ikke takler kritikk godt nok og det har det vært massivt av i lang tid. Og ja, jeg ser at min tilstedeværelse i tråden har kunne økt både trådens synlighet og kritikken mot meg. Beklager å måtte si det, men Kokkejævel har ikke skrevet det innlegget som støtte til deg. Han har skrevet det for å bygge opp under sitt eget narrativ, nemlig at kloakken fra Kvinneguiden bare hetser og hater på ham. Han brukte deg som bekreftelse på sine tidligere uttalelser for å validere dem, fordi han har lagt det fram som om du nå opplever det samme. Dere tar begge feil. De mest usaklige i trådene deres er de innbitte forsvarerne deres, som ikke evner å diskutere saklig i det hele tatt. Og nå ser vi jo at en av debattantene var deg. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 31. august 2021 #14351 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (4 minutter siden): Hvorfor var det så provoserende? bloggeren selv brukte "ulv", så da tok jeg også det i bruk på slutten av mitt innlegg. At noen her tror at jeg mente at jeg skulle skyte noen og at jeg kom med drapstrusler er jo helt på jordet. Dere må jo se betydningen av det. Jeg har sluttet å blogge på grunn av massiv kritikk over lengre tid, men jeg håper at han ikke gir opp på samme grunnlag. Jeg tror da ingen her har oppfattet det som noen virkelig drapstrussel. Spørsmålet mitt var om du ikke ser at slike kommentarer er med på å helle bensin på bålet (altså opprettholde debatten/tråden her inne, etter at du har slettet blogg og tidligere kjente brukere). Det rimer i alle fall dårlig med å legge seg flat og unnskylde, når det i neste åndedrag framstilles som om du har vært et uskyldig byttedyr ulven har kastet seg over, og at den derfor bør skytes (hva du nå enn legger i det). 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. august 2021 #14352 Del Skrevet 31. august 2021 Lady T skrev (2 timer siden): This too shall pass! Det kommer til å gå fint, Mette. Alle gjør feil, så lærer vi av det og går videre. At du legger ned blogg og snap tror jeg er veldig klokt valg. Følger deg videre på Instagram 👋🏻😄 Har merket meg at du har vært en av de få som har forsvart Mette ♥️ Ja, this will pass. Det er ikke lett å gå imot alle de som kritiserer bloggere. Har nok selv vært i mot et par bloggere som jeg har funnet veldig uredelige. Mette har jeg hatt sansen for i motsetning til de som driver med kroppspress feks. (Tror jeg har vært mest innom Sophie Elise og Anne Brith i sin tid.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14353 Del Skrevet 31. august 2021 Jeg er ganske sikker på du kan blokkere nettsider? Har du vurdert det? Og ikke minst slette logg? Ja, jeg har leitet meg ihel etter hvordan jeg kunne blokkere kvinneguiden fra meg selv. Men hva har vært den verste kritikken? Hva er det du ikke tåler? Du tåler kanskje å høre at noen ikke liker blomstene dine? Da gjør det ikke noe å skrive om det. Men det gjør sikkert vondt å høre at du styrer over mannen din? Da skriver du ikke om det. Og hvorfor skrev du ikke flere av de innleggene som du fikk tilbakemelding på mange ganger at folk likte, i stedet for å skrive om andre ting? Jeg har aldri skrevet at jeg styrer over mannen min, at han er tøffelhelt, at jeg er kontrollerende, at jeg er forferdelig å leve med, at jeg har diagnoser, at jeg er dårlig mor, at jeg tvang min datter til å flytte hjem osv osv... dette har vært noen som har lest ting i mine ord som ikke stemmer og deretter kommet inn her og presenterer det som en sannhet. At en tekst kan tolkes på mange måter, det er helt klart. Men noen tolker ALT jeg skriver på mest mulig negativ måte hver eneste gang. Jeg visste sjeldent hva som folk ville reagere på eller ikke. Du fyrer opp på snap når du skal forklare, fortsette, snakke osv. du bør ignorere. Jeg hadde heller ikke delt mye personlig om meg, men har en strikkekonto på instagram. Da driter jeg i om jeg skulle få en tilbakemelding på at noen synes jeg strikker for mye av en designer, for mye kjedelige farger eller lignende. Men jeg orker ikke å styre med vaksinemotstandere, derfor deler jeg ikke noe av det. (Igjen ment som de som ikke tror på vaksiner, ikke de som er skeptiske, det er og var jeg også, tar den likevel) Om dette går på vaksinevalget mitt, så ønsket jeg å forklare. Kanskje jeg snakker litt mye rundt grøten før jeg kommer til poenget? men da er det i så fall slik jeg er. Når det snakkes om at vi er ulver så vil jeg si det er å skylde på oss altså. Det har helt klart vært ting her som jeg ikke har vært enig i, men også mye saklig kritikk som du og andre bør ta til dere. Ja noe innimellom har vært saklig, og mye har jeg tatt til meg. Men det er mest av det negative som kun går på å latterliggjøre meg eller min familie Du bestemmer til syvende og sist selv, men jeg synes det er synd du har innlegg liggende som mange av oss antagelig hadde likt å lese. Det er ikke så lenge siden du fikk skryt for et innlegg, men det drukner litt når du gjør det som for mange av oss er feil igjen og igjen. Man kan ha en blogg der man bare deler når man har lyst, og ikke bry seg om det går 3 månder mellom hvert innlegg også. Der er jeg streng med meg selv på instagram, deler kun når jeg har lyst og overskudd, og ikke fordi jeg må. Ja jeg også synes det er synd. Men har innsett at jeg ikke klarer dette mer. Blogging er ikke for meg og spesielt ikke å skrive om meg og mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14354 Del Skrevet 31. august 2021 AnAngel skrev (24 minutter siden): Jo, du skrev faktisk om utløsninger. Da dere prøvde å bli gravid skrev du at han bare skulle ha en utløsning om dagen. Seriøst? 😮 gjorde jeg det? Det kan jeg ikke huske.. Men om det er sant så er det virkelig æsj ja 😮 hjelpes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. august 2021 #14355 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (7 minutter siden): Hvorfor var det så provoserende? bloggeren selv brukte "ulv", så da tok jeg også det i bruk på slutten av mitt innlegg. At noen her tror at jeg mente at jeg skulle skyte noen og at jeg kom med drapstrusler er jo helt på jordet. Dere må jo se betydningen av det. Jeg har sluttet å blogge på grunn av massiv kritikk over lengre tid, men jeg håper at han ikke gir opp på samme grunnlag. At det toppet seg med at jeg dummet meg ut, er helt klart. Men det er ikke derfor jeg slutter å blogge. Jeg slutter fordi jeg ikke takler kritikk godt nok og det har det vært massivt av i lang tid. Og ja, jeg ser at min tilstedeværelse i tråden har kunne økt både trådens synlighet og kritikken mot meg. Men det er jo her det er så vanskelig å ta det du sier på alvor. For hvis man får så mye kritikk at man ikke orker å blogge mer, hvorfor bruker man en falsk bruker til å dra opp oppmerksomheten igjen når tråden ligger stille? Hvorfor starter man en kritisk tråd om en annen blogger? Og er man ikke da med på å forsterke kritikken som man ikke liker? For meg henger ikke dette sammen, beklager. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 31. august 2021 #14356 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Mettea skrev (43 minutter siden): Jo selvfølgelig leser jeg de også. Men det er dessverre slik at det alltid er de negative kommentarene som tar størst plass og spesielt når det er et hav av de...er slik vi mennesker fungerer. Jeg overforklarer ikke, jeg forklarer Det har vært en del løgn som jeg heldigvis har fått slettet og det er ikke alt jeg ønsker å ta opp igjen. Det er heller ikke alt jeg husker. Men for ikke så lenge siden ble det blant annet skrevet at jeg hadde skrevet om å ha sex i huler og om utløsning (eller noe sånt). Reaksjonen på det ble selvsagt "æsj", noe jeg også ville tenkt. Først og fremst... har aldri skrevet om utløsninger. Og for det andre så var ikke bogginnlegget om hulene om sex, slik det blir fremstilt. Overskriften var "lage baby i huler" eller noe sånt. En ufattelig dårlig overskrift som jeg angrer veldig på. Den var laget for å vekke interesse til blogginnlegget. Helt idiotisk av meg. Men innlegget var ikke om sex.. Jeg skrev om at vi ikke fikk tid sammen i Tyrkia på grunn av at vi bodde med familien. Så vi gikk ut i naturen for å få tid sammen alene. Et ufattelig unødvendig blogginnlegg som jeg angret på og slettet. Har aldri skrevet noe tilsvarende igjen, men det blir alltid tatt opp selv nå et par etter det skjedde. Overdrivelser har vært så mangt. Mye jeg har skrevet på har blitt spinnet videre på til å bli noe større og annet enn det opprinnelig var. Jeg har hatt brukeren lenge, så det er ikke alt jeg husker. Men jeg vet at da jeg ble mistenkt for å være Trude, så valgte jeg å skrive ting for å minske den mistanken. Så selv om jeg ønsket tråden dø, har jeg vært med på å holde liv i den.. Som igjen var helt idiotisk. Jo, Mette du overforklarer, jeg mener du forklarer og forklarer uten at du egentlig svarer på det jeg spør om. Som nå da du hoppet bukk over noen av spørsmålene mine. Ved å skrive her og i andre bloggers kommentarfelt at du ville forsvare deg mot løgn og overdrivelser uten å eksemplifisere det, blir det umulig for meg å vite om du snakker sant. Du kom med et eksempel på overdrivelser som det nok kan være noe i, men det ligger flere år tilbake i tid, og du sier selv det var dumt å publisere. Å lage barn i en hule, innebærer nødvendigvis både sex og utløsning, ikke sant. Jeg ville skrevet det på kontoen for "too much infirmation" og gått videre. En viktig ting du bør ta med deg, er at KG er ikke en masse, det er et menneske bak hvert brukernavn og det nytter ikke å sette alle i en bås. Jeg tror du gjør rett i å legge ned bloggen, når hver negative kommentar går så hardt innpå deg, er du ikke rustet til denne jobben. For å stå i det, må man la mesteparten prelle av, og best av alt, velge å ta til seg den konstruktive kritikken. En ting til; Ikke prøv å kontrollere andre på nett, det virker totalt mot sin hensikt. Endret 31. august 2021 av spirå12 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 31. august 2021 #14357 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (7 minutter siden): Og ja, jeg ser at min tilstedeværelse i tråden har kunne økt både trådens synlighet og kritikken mot meg. Da har du en måte å håndtere det på; Dropp tilstedeværelsen i tråden, trekk deg ut, stopp, slutt å les, gå aldri mer inn på kg. Jeg sier det for å beskytte deg, for du er ikke i stand til å gjøre det selv. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 31. august 2021 #14358 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (1 minutt siden): Ja jeg også synes det er synd. Men har innsett at jeg ikke klarer dette mer. Blogging er ikke for meg og spesielt ikke å skrive om meg og mitt liv Ser du glatt valgte å overse det jeg skrev tidligere. Men det er lurt å slutte, Mette. Da vil alt roe seg. Begyn med å trekke deg ut av tråden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14359 Del Skrevet 31. august 2021 Jodaneida skrev (17 minutter siden): Om du vil at dette skal stoppe, så må du slutte å svare, slutte helt (eller legge om) bloggen din og forsvinne fra "rampelyset". Da vil tråden og kritikken dø ut fort og du er glemt på et par uker. ELLER mistenker jeg at du egentlig vil at tråden skal leve, slik at du får flere følgere og en artikkel i en eller annen avis. Eller du kan følge din mentor å skrive bok om alt det (selvforskyldte) "hatet". Det er de to alternativene. Jeg holder en knapp på sistnevnte. Jeg har ingen blogg lengre og jeg har ingen grunn til å komme i en avis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 31. august 2021 #14360 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Har lese litt gjennom tråden frå starten av, og det som slår meg er jo at alt dette går på repeat. Mette kjem inn i tråden for å rydda opp og svara fordi ho ikkje klarer å la vera å lesa og må forsvara seg. Omatt og omatt seier ho at ho skal forlata tråden, omatt og omatt kjem ho tilbake. Og atter igjen skal ballas leggas døde og trådar stengas når ho bestemmer det, og dette er jo og særdeles spesielt når ein no har Trude-historikken å måla opp mot. Eg forstår sjølvsagt den iboende trangen til å forsvara seg sjølv når ein føler seg urettmessig behandla, og at det kan vera frustrerande, men igjen, etter Trude vert dette litt vanskelegare å ha forståing for. Sjølvsagt skal me alle vera bevisste på at dette trykket Mette får mot seg kan vera veldig vanskeleg for ein person, og at det no rett etter avsløringar vil opplevast massivt. Men hadde ikkje ulike responsar frå nokon som heile tida vil legga ballen død, men likevel ikkje klarar å halda seg vekke, bidratt med stadig nye forsvarstalar og åtferd rundt i ulike kommentarfelt så hadde dette døydd ut ganske fort. Eg bidreg jo og med å halda dette i live med å skriva kommentar, men når eg til dømes les posten eg skreiv for to år sidan så er det jo eigentleg ikkje mykje som har endra seg. Legg og med eit par andre screenshots frå tidlegare i tråden nederst for å bygga opp om det eg skreiv i begynnelsen (orsak viss dei har vore posta før, klarer ikkje å ha heilt oversikt over alt). Og til slutt, heilt oppriktig, eg ønsker Mette ingenting vondt. Sjølv om eg ofte har brukt orda at ho har valgt sjølv å dela og delta så betyr det ikkje at ein skal tola alt ein får tilbake heller. Det vert berre så tydeleg når ein ser på dette historisk at dette har alltid påført Mette veldig mykje stress, og er det liksom verdt det til sjuande og sist då? Ser at ho no seier ho skal slutta å blogga og dela, noko som kanskje er lurt nett no, men viss ho verkeleg brenn for å blogga går det an å reflektera litt over kva ein vil dela, kva ein vil oppnå med å dela, og ikkje minst tenka nøye gjennom det ein skriv før ein delar, og kanskje koma tilbake igjen på eit seinare tidspunkt. Du har mykje godt å koma med og Mette, ikkje gløym det! Endret 31. august 2021 av decker Skrivefeil 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg