Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Og det med at hun bare har hatt den og den brukeren her inne stiller jeg meg også tvilende til :)

Jeg også! Er veldig sikker på at det er/har vært flere  brukere. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, latterliggjøring, krenkelser, avsporing og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mettea skrev (1 time siden):

Hei dere. 

Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. 

Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. 

Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre.

Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) .

Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. 

Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. 

Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? 

I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!?

Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. 

Bloggen er slettet og snapchat er slettet.

Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. 

Dette er ikke å legge seg flat, dette er stadig overforklaringer, uten å forklare det folk faktisk undres over. Du har gjentatte ganger fått spørsmål hvilke løgner og overdrivelser du mente Trude4 skulle forsvare deg mot. Ikke en eneste gang har jeg sett deg svare på det. 

Og, etter to år med "falsk" bruker, Trude4, må du jo ha sett at det ikke virket. Hvorfor fortsatte du da ? 

Du er også blitt konfrontert med at Trude4 "bumpet" tråden til tross for at du som Mette ønsker at tråden skal stenges. Dette gir ikke mening vel ?

Til sist vil jeg si: Har du bare lest den usaklige kritikken og hoppet over den gode konstruktive kritikken ? Jeg er enig at noe kan virke unødvendig, plumpt og noen ganger ufint, men jeg har også lest gode, innsiktsfulle kommentarer. Du har også fått mye skryt for hvor handy og energisk du  virker, hvor mye du får til og hva du er god på. Leser du ikke de kommentarene ?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvorfor går du inn her og leser når du vet det kommer kritikk som du sier du ikke takler? Hvorfor fortsetter du selv etter å ha blitt avslørt? 

Det er utrolig vanskelig å ikke gå inn å lese det som skrives om seg selv. Jeg vet jeg ikke burde, men nysgjerrigheten tar meg. Hva fortsetter jeg med etter å ha blitt avslørt? å være her inne? Jeg kom inn igjen nå for å skrive det jeg skrev.

2. Det har blitt nevnt flere ganger med jevne mellomrom, også helt i starten da fulgte med under tenkerformye at folk likte innleggene dine om Tyrkia osv. også sier du nå at du hadde flere klare. Hvorfor postet du ikke de i stedet for innlegg på innlegg med vaksine, som du burde visst provoserte. Det hadde holdt med et innlegg om at du ikke diskuterer dette videre, også delt helt andre ting. Men aller helst burde du aldri sagt noe om det, når det lett blir en stor sak av noen ting. Da hadde fokuset flyttet seg. Men du har fyrt opp under kritikken med å snakke masse på snap, skrive innlegg på blogg og skrive innlegg i bt. 

Kritikken om vaksinen har ikke vært den verste for meg og jeg angrer ikke på at jeg skrev om det. Har fått mange som takker meg fordi de følte seg mindre alene og det var det jeg ønsket å oppnå.

3. Hvis du vil at debatten her skal forsvinne, så hjelper det ikke at du fyrer opp på snap, ei heller at bloggvenninnen din skriver innlegg om oss og legger oss for hat. Hadde du latt kritikken passere, spesielt når du har ikke noe veldig fornuftig å si hadde ting aldri blitt så stort. Men det har kanskje vært litt gøy med mye oppmerksomhet?

Jeg har ikke kontroll på hva andre bloggere skriver, verken den ene eller andre veien. Så det kan jeg ikke gjøre noe med. Når fyrte jeg opp på snapp for å få mer kritikk? Og nei, jeg liker egentlig ikke oppmerksomhet på den måten at jeg jager etter det. Jeg liker å dele og jeg liker å skrive, men liker ikke baksiden. Derfor slutter jeg å blogge om meg selv, fordi jeg ikke taklet baksiden av det.

4. Grunnen til at folk blir irritert på deg her på KG, er fordi du hele tiden må legge litt skyld på oss her. Vi er kanskje en del av en strukturforklaring på hvorfor du begynte å fosvare deg osv. Men du som individ valgte selv å skrive og fortsette å dele, fyre opp osv. 

Jeg mener helt ærlig at mange her inne har gått langt over streken mange ganger og har både vært ufin, stygg og i noen tilfeller slem. Hva du mener med å legge skyld på dere er jeg litt usikker på hva du mener! tenker du på at jeg sier at jeg ikke ønsker å blogge mer på grunn av den massive kritikken? For ja, der mener jeg at noen her inne er skyldig i. Jeg skrev og delte blogg fordi jeg trivdes med det. Jeg skrev om det som var i mitt liv, det som betydde noe for meg, mine meninger og mine tanker. Jeg har jo ikke gjort det for å fyre opp....

Jeg bladde gjennom begynnelsen av tråden her, og du fikk mange kommentarer på å stoppe eksponeringen av barn, der har du blitt mye flinkere! Jeg synes likevel du ikke trenger å vise at lillejenta plukker bær, at lillejenta leker osv. vi har null interesse for det egentlig. Men du tok til deg noe av kritikken, selvom du var uenig i starten! 👏🏽👏🏽👏🏽 For det! Og i starten var jeg heller ikke så kritisk til deg, men så gjør du det samme om og om igjen. Husk at vi er mange som begynte å følge deg for de gode, gamle innleggene dine. Kan du ikke fortsette med det? Dele om H sine opplevelser av Norge, matoppskrifter, kultur i Tyrkia osv. Men veldig personlige ting og valg, familie osv kan du holde deg unna! 

I starten så jeg ikke på bilder og film som utlevering. Jeg hadde samme syn som mange andre bloggere, snappere og instagrammere har. Men jeg erfarte baksiden ved å dele så mye og innså at jeg tok feil. Derfor forandret jeg på det og har ikke angret på det valget en eneste gang. Det jeg har vist i ettertiden er bilder bakenifra innimellom og aldri noe jeg så på som utleverende. Men jeg lærer hele tiden og ble mer og mer oppmerksom på hva utlevering egentlig er. Hva fortsetter jeg mer opp igjen og opp igjen? Jo, jeg kunne sikkert vært flinkere på å dele den delen og ikke av det personlige. Men nå ønsker jeg ikke å fortsette lengre, så det blir ingenting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hør på dette. 

Du fikk massiv støtte herfra i «kampen» mot ABD, du viste deg tøff og handlekraftig. Det du har drevet med i det siste, inkludert kommentarer hos andre bloggere etter at du ble fersket her, har kun gjort saken verre. 

Hva var feil i mine kommentarer på andre blogginnlegg om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette - som ei voksen dame må du ha forstått at ved å bli blogger/influenser ville du få kommentarer, og ikke bare av den hyggelige sorten. Det er noe som følger med jobben, noe som har vært oppe i media gang på gang i årevis. Det er selvfølgelig ikke bra, men det er nå engang sånn verden er. Du hadde tydeligvis som mål å bli en toppblogger siden du i sin tid meldte deg på ABIP. I tillegg har du hatt flere avisoppslag, så det er ikke vanskelig å forstå at du søker oppmerksomhet og gjerne vil ha din plass i rampelyset. Og det er ikke noe galt i det!

Det som blir så fryktelig feil nå som det er avslørt at du har herja rundt som Trude er ikke bare at det faktisk er du selv som gang på gang har dratt i gang bråk i denne tråden, men at du reagerer som et lite barn. I stedet for å bare si ok, jeg dreit meg skikkelig ut, og det beklager jeg, så står du der trassig og sier at dere var slemme så derfor måtte jeg gjøre det. Og det er derfor bråket fortsetter. 

Hvis du ikke klarer å la kommentarer passere uten å følge med og forsvare deg gang på gang så er gjerne ikke influenserjobben noe for deg. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mettea skrev (9 minutter siden):

Hva var feil i mine kommentarer på andre blogginnlegg om meg?

Prøver igjen.

Men Mette, mener du virkelig at å kommentere for eksempel at ulven har tatt et byttedyr (deg, uskyldig offer) og at når ulver gjør sånn må de skytes, ikke er å helle bensin på bålet? Skjønner at du vil takke Kokkejævel (og andre) for støtten, det er helt greit og forståelig det. Skjønner også at de siste dagene har vært tunge for deg. Men slike kommentarer i andres kommentarfelt gjør vel ikke akkurat situasjonen noe bedre? 

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (22 minutter siden):

Dette er ikke å legge seg flat, dette er stadig overforklaringer, uten å forklare det folk faktisk undres over. Du har gjentatte ganger fått spørsmål hvilke løgner og overdrivelser du mente Trude4 skulle forsvare deg mot. Ikke en eneste gang har jeg sett deg svare på det. 

Og, etter to år med "falsk" bruker, Trude4, må du jo ha sett at det ikke virket. Hvorfor fortsatte du da ? 

Du er også blitt konfrontert med at Trude4 "bumpet" tråden til tross for at du som Mette ønsker at tråden skal stenges. Dette gir ikke mening vel ?

Til sist vil jeg si: Har du bare lest den usaklige kritikken og hoppet over den gode konstruktive kritikken ? Jeg er enig at noe kan virke unødvendig, plumpt og noen ganger ufint, men jeg har også lest gode, innsiktsfulle kommentarer. Du har også fått mye skryt for hvor handy og energisk du  virker, hvor mye du får til og hva du er god på. Leser du ikke de kommentarene ?

Jo selvfølgelig leser jeg de også. Men det er dessverre slik at det alltid er de negative kommentarene som tar størst plass og spesielt når det er et hav av de...er slik vi mennesker fungerer.

Jeg overforklarer ikke, jeg forklarer :)

Det har vært en del løgn som jeg heldigvis har fått slettet og det er ikke alt jeg ønsker å ta opp igjen. Det er heller ikke alt jeg husker. Men for ikke så lenge siden ble det blant annet skrevet at jeg hadde skrevet om å ha sex i huler og om utløsning (eller noe sånt). Reaksjonen på det ble selvsagt "æsj", noe jeg også ville tenkt. Først og fremst... har aldri skrevet om utløsninger. Og for det andre så var ikke bogginnlegget om hulene om sex, slik det blir fremstilt. Overskriften var "lage baby i huler" eller noe sånt. En ufattelig dårlig overskrift som jeg angrer veldig på. Den var laget for å vekke interesse til blogginnlegget. Helt idiotisk av meg. Men innlegget var ikke om sex.. Jeg skrev om at vi ikke fikk tid sammen i Tyrkia på grunn av at vi bodde med familien. Så vi gikk ut i naturen for å få tid sammen alene. Et ufattelig unødvendig blogginnlegg som jeg angret på og slettet. Har aldri skrevet noe tilsvarende igjen, men det blir alltid tatt opp selv nå et par etter det skjedde.

Overdrivelser har vært så mangt. Mye jeg har skrevet på har blitt spinnet videre på til å bli noe større og annet enn det opprinnelig var.

Jeg har hatt brukeren lenge, så det er ikke alt jeg husker. Men jeg vet at da jeg ble mistenkt for å være Trude, så valgte jeg å skrive ting for å minske den mistanken. Så selv om jeg ønsket tråden dø, har jeg vært med på å holde liv i den.. Som igjen var helt idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mettea skrev (3 minutter siden):

1. Hvorfor går du inn her og leser når du vet det kommer kritikk som du sier du ikke takler? Hvorfor fortsetter du selv etter å ha blitt avslørt? 

Det er utrolig vanskelig å ikke gå inn å lese det som skrives om seg selv. Jeg vet jeg ikke burde, men nysgjerrigheten tar meg. Hva fortsetter jeg med etter å ha blitt avslørt? å være her inne? Jeg kom inn igjen nå for å skrive det jeg skrev.
Jeg er ganske sikker på du kan blokkere nettsider? Har du vurdert det? Og ikke minst slette logg?

2. Det har blitt nevnt flere ganger med jevne mellomrom, også helt i starten da fulgte med under tenkerformye at folk likte innleggene dine om Tyrkia osv. også sier du nå at du hadde flere klare. Hvorfor postet du ikke de i stedet for innlegg på innlegg med vaksine, som du burde visst provoserte. Det hadde holdt med et innlegg om at du ikke diskuterer dette videre, også delt helt andre ting. Men aller helst burde du aldri sagt noe om det, når det lett blir en stor sak av noen ting. Da hadde fokuset flyttet seg. Men du har fyrt opp under kritikken med å snakke masse på snap, skrive innlegg på blogg og skrive innlegg i bt. 

Kritikken om vaksinen har ikke vært den verste for meg og jeg angrer ikke på at jeg skrev om det. Har fått mange som takker meg fordi de følte seg mindre alene og det var det jeg ønsket å oppnå.

Men hva har vært den verste kritikken? Hva er det du ikke tåler? Du tåler kanskje å høre at noen ikke liker blomstene dine? Da gjør det ikke noe å skrive om det. Men det gjør sikkert vondt å høre at du styrer over mannen din? Da skriver du ikke om det. Og hvorfor skrev du ikke flere av de innleggene som du fikk tilbakemelding på mange ganger at folk likte, i stedet for å skrive om andre ting?

3. Hvis du vil at debatten her skal forsvinne, så hjelper det ikke at du fyrer opp på snap, ei heller at bloggvenninnen din skriver innlegg om oss og legger oss for hat. Hadde du latt kritikken passere, spesielt når du har ikke noe veldig fornuftig å si hadde ting aldri blitt så stort. Men det har kanskje vært litt gøy med mye oppmerksomhet?

Jeg har ikke kontroll på hva andre bloggere skriver, verken den ene eller andre veien. Så det kan jeg ikke gjøre noe med. Når fyrte jeg opp på snapp for å få mer kritikk? Og nei, jeg liker egentlig ikke oppmerksomhet på den måten at jeg jager etter det. Jeg liker å dele og jeg liker å skrive, men liker ikke baksiden. Derfor slutter jeg å blogge om meg selv, fordi jeg ikke taklet baksiden av det.

Du fyrer opp på snap når du skal forklare, fortsette, snakke osv. du bør ignorere. Jeg hadde heller ikke delt mye personlig om meg, men har en strikkekonto på instagram. Da driter jeg i om jeg skulle få en tilbakemelding på at noen synes jeg strikker for mye av en designer, for mye kjedelige farger eller lignende. Men jeg orker ikke å styre med vaksinemotstandere, derfor deler jeg ikke noe av det. (Igjen ment som de som ikke tror på vaksiner, ikke de som er skeptiske, det er og var jeg også, tar den likevel)

4. Grunnen til at folk blir irritert på deg her på KG, er fordi du hele tiden må legge litt skyld på oss her. Vi er kanskje en del av en strukturforklaring på hvorfor du begynte å fosvare deg osv. Men du som individ valgte selv å skrive og fortsette å dele, fyre opp osv. 

Jeg mener helt ærlig at mange her inne har gått langt over streken mange ganger og har både vært ufin, stygg og i noen tilfeller slem. Hva du mener med å legge skyld på dere er jeg litt usikker på hva du mener! tenker du på at jeg sier at jeg ikke ønsker å blogge mer på grunn av den massive kritikken? For ja, der mener jeg at noen her inne er skyldig i. Jeg skrev og delte blogg fordi jeg trivdes med det. Jeg skrev om det som var i mitt liv, det som betydde noe for meg, mine meninger og mine tanker. Jeg har jo ikke gjort det for å fyre opp....
Når det snakkes om at vi er ulver så vil jeg si det er å skylde på oss altså. Det har helt klart vært ting her som jeg ikke har vært enig i, men også mye saklig kritikk som du og andre bør ta til dere. 

Jeg bladde gjennom begynnelsen av tråden her, og du fikk mange kommentarer på å stoppe eksponeringen av barn, der har du blitt mye flinkere! Jeg synes likevel du ikke trenger å vise at lillejenta plukker bær, at lillejenta leker osv. vi har null interesse for det egentlig. Men du tok til deg noe av kritikken, selvom du var uenig i starten! 👏🏽👏🏽👏🏽 For det! Og i starten var jeg heller ikke så kritisk til deg, men så gjør du det samme om og om igjen. Husk at vi er mange som begynte å følge deg for de gode, gamle innleggene dine. Kan du ikke fortsette med det? Dele om H sine opplevelser av Norge, matoppskrifter, kultur i Tyrkia osv. Men veldig personlige ting og valg, familie osv kan du holde deg unna! 

I starten så jeg ikke på bilder og film som utlevering. Jeg hadde samme syn som mange andre bloggere, snappere og instagrammere har. Men jeg erfarte baksiden ved å dele så mye og innså at jeg tok feil. Derfor forandret jeg på det og har ikke angret på det valget en eneste gang. Det jeg har vist i ettertiden er bilder bakenifra innimellom og aldri noe jeg så på som utleverende. Men jeg lærer hele tiden og ble mer og mer oppmerksom på hva utlevering egentlig er. Hva fortsetter jeg mer opp igjen og opp igjen? Jo, jeg kunne sikkert vært flinkere på å dele den delen og ikke av det personlige. Men nå ønsker jeg ikke å fortsette lengre, så det blir ingenting nå.

Du bestemmer til syvende og sist selv, men jeg synes det er synd du har innlegg liggende som mange av oss antagelig hadde likt å lese. Det er ikke så lenge siden du fikk skryt for et innlegg, men det drukner litt når du gjør det som for mange av oss er feil igjen og igjen. Man kan ha en blogg der man bare deler når man har lyst, og ikke bry seg om det går 3 månder mellom hvert innlegg også. Der er jeg streng med meg selv på instagram, deler kun når jeg har lyst og overskudd, og ikke fordi jeg må. 

Les og svar gjerne på svarene mine inni det sitererte innlegget😊 Jeg prøver å finne litt ut av hva du tenker og kanskje du endrer litt tankesett?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vil du har tillit kommer du lengst på ærlighet, kan du ikke bare innrømme det som er sant, sånn som flere av oss har innrømmet at noe av kritikken her har vært feil, og at man kunne sagt i fra litt bedre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Sassya skrev (1 minutt siden):

Her har det kommet mange innrømmelser i det siste. Jeg har lenge hatt en mistanke om at @Heartgirlogså er MA. Er det bare meg?

Igjen nok en gang. Jeg er ikke MA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (1 minutt siden):

Her har det kommet mange innrømmelser i det siste. Jeg har lenge hatt en mistanke om at @Heartgirlogså er MA. Er det bare meg?

Nei det er nok ikke bare du som mistenker det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mettea skrev (2 timer siden):

Nei

Ok så du er faktisk seriøs. Det var det jeg fryktet. Jeg lurer også på, slik mange andre gjør, om du konkret kan svare på hva som har blitt løyet om her? Videre hva det er du har følt som så hetsende at du måtte inn med både falske og ekte brukere for å forsvare deg? Jeg skal være ærlig på at jeg har kommet med noen stikkende kommentarer som hinter om proformaekteskap. Er det slike ting du har tatt så tungt? For jeg skjønner virkelig ikke at det som har blitt skrevet her har vært så ille. Og de gangene du har bedrevet sosialpornografi så må du nesten ha forstått at du ville få negative synspunkter på det.

Endret av Xmasclovn
Trykkleif
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DramaTheLama

Det jeg savner fra Mette er en forklaring på bumping av denne tråden når den har dødd ut. Hvorfor når hatet var så vanskelig å takle? Og hvor er selvkritikken i forhold til dette? Når man kaster ved på bålet OG tenner på…

Endret av DramaTheLama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksen dame og oppføre seg sånn.  Trekk deg ut av hele dette styret du har satt igang MA.  Bruk tiden til å lese deg opp på vaksinering.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mettea skrev (7 minutter siden):

Jo selvfølgelig leser jeg de også. Men det er dessverre slik at det alltid er de negative kommentarene som tar størst plass og spesielt når det er et hav av de...er slik vi mennesker fungerer.

Jeg overforklarer ikke, jeg forklarer :)

Det har vært en del løgn som jeg heldigvis har fått slettet og det er ikke alt jeg ønsker å ta opp igjen. Det er heller ikke alt jeg husker. Men for ikke så lenge siden ble det blant annet skrevet at jeg hadde skrevet om å ha sex i huler og om utløsning (eller noe sånt). Reaksjonen på det ble selvsagt "æsj", noe jeg også ville tenkt. Først og fremst... har aldri skrevet om utløsninger. Og for det andre så var ikke bogginnlegget om hulene om sex, slik det blir fremstilt. Overskriften var "lage baby i huler" eller noe sånt. En ufattelig dårlig overskrift som jeg angrer veldig på. Den var laget for å vekke interesse til blogginnlegget. Helt idiotisk av meg. Men innlegget var ikke om sex.. Jeg skrev om at vi ikke fikk tid sammen i Tyrkia på grunn av at vi bodde med familien. Så vi gikk ut i naturen for å få tid sammen alene. Et ufattelig unødvendig blogginnlegg som jeg angret på og slettet. Har aldri skrevet noe tilsvarende igjen, men det blir alltid tatt opp selv nå et par etter det skjedde.

Overdrivelser har vært så mangt. Mye jeg har skrevet på har blitt spinnet videre på til å bli noe større og annet enn det opprinnelig var.

Jeg har hatt brukeren lenge, så det er ikke alt jeg husker. Men jeg vet at da jeg ble mistenkt for å være Trude, så valgte jeg å skrive ting for å minske den mistanken. Så selv om jeg ønsket tråden dø, har jeg vært med på å holde liv i den.. Som igjen var helt idiotisk.

Jo, du skrev faktisk om utløsninger. Da dere prøvde å bli gravid skrev du at han bare skulle ha en utløsning om dagen.  

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...