Lunabelle Skrevet 31. august 2021 #14281 Del Skrevet 31. august 2021 nomore82 skrev (2 minutter siden): Men du legger deg ikke flat. Du kommer med bortforklaringer. Dropp det. Slutt. Det enorme behovet du har for å forklare det du gjorde, samtidig som du sier du er ferdig, går ikke overens. Enten så innser du at det du gjorde var galt, punktum, og da trenger du ikke å forklare noe som helst til oss. Eller så må du bare forklare det til du blir blå, men da har du ikke innsett hva du gjorde galt. Enten er du ferdig, eller så fortsetter du. Du klarer ikke å gjøre begge deler. Det er nå bortforklaringene dine i kommentarfeltene til ANDRE blogger som holder liv i kritikken på det du har gjort. Slutt med det. Det er mitt råd. Et veldig godt råd! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. august 2021 #14282 Del Skrevet 31. august 2021 nomore82 skrev (1 minutt siden): Men du legger deg ikke flat. Du kommer med bortforklaringer. Dropp det. Slutt. Det enorme behovet du har for å forklare det du gjorde, samtidig som du sier du er ferdig, går ikke overens. Enten så innser du at det du gjorde var galt, punktum, og da trenger du ikke å forklare noe som helst til oss. Eller så må du bare forklare det til du blir blå, men da har du ikke innsett hva du gjorde galt. Enten er du ferdig, eller så fortsetter du. Du klarer ikke å gjøre begge deler. Det er nå bortforklaringene dine i kommentarfeltene til ANDRE blogger som holder liv i kritikken på det du har gjort. Slutt med det. Det er mitt råd. Hør på dette. Du fikk massiv støtte herfra i «kampen» mot ABD, du viste deg tøff og handlekraftig. Det du har drevet med i det siste, inkludert kommentarer hos andre bloggere etter at du ble fersket her, har kun gjort saken verre. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 31. august 2021 #14283 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (8 minutter siden): Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. This too shall pass! Det kommer til å gå fint, Mette. Alle gjør feil, så lærer vi av det og går videre. At du legger ned blogg og snap tror jeg er veldig klokt valg. Følger deg videre på Instagram 👋🏻😄 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14284 Del Skrevet 31. august 2021 Lunabelle skrev (1 minutt siden): Et veldig godt råd! Det går ann å ha flere tanker I hodet samtidig.. Jeg beklager på det høyeste, men dere må også innse at kritikken her inne har til tider vært massive og at det å få så mye mot seg hver eneste dag i lang tid gjør noe med en..!? Jeg sier ikke at alt er kvinneguiden sin feil, men det er heller ikke kun min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. august 2021 #14285 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (15 minutter siden): Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. Tuller du? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14286 Del Skrevet 31. august 2021 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Tuller du? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14287 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Mettea skrev (23 minutter siden): Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. Det vi ønsker er at du er ærlig og står for egne handlinger. Det du derimot har gjort er å pynte på sannheten ved å påstå at du bare ville forsvare deg selv. det er bullshit. Jeg avslørte deg ganske tidlig -og du vet det. Du har definitivt brukt Trude 4 brukeren til langt mer enn å kun forsvare deg selv. Du har vært ganske kritisk og ufin i andre tråder som omhandler andre bloggere. Du har vært ganske ufin mot andre KG brukere. Du drar KG ned i søpla som et forum full av idioter som bare ville hetse deg/mobbe deg - og stakkers lille deg ville jo bare forsvare deg selv. Så kommer andre bloggere på banen og skriver dritt om KG som hetset deg så mye at du ga opp. Hva faen er det? DU ga opp fordi du var avslørt for å lyve og bruke falsk bruker på KG for å fremme egen blogg og rakke ned på andre.. Det er grunnen til at du slettet den.. Du har absolutt fått mye usaklig dritt - det er prisen for å dele og provosere i offentligheten. Men du har jammen fått mye støtte også. Men nå har du virkelig mistet mye respekt og troverdighet. Det minste du kan gjøre er som sagt å være ærlig. Og anerkjenne at KG har mange saklige innlegg og oppegående mennesker som gir saklig kritikk. Dette er langt fra et mobbeforum. Så ikke stakkarsliggjør deg selv på den måten. Men bra for deg at du trekker deg -tenker det er best for både deg og din familie. Så håper jeg du står støtt og ærlig i en velfortjent shitstorm - lærer av det og går videre. I en verden hvor du ikke deler ting/meninger/private ting i det offentlige når du ikke kan takle baksiden av medaljen. Endret 31. august 2021 av Cessa74 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14288 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (4 minutter siden): Jeg forstår helt ærlig ikke hva du egentlig mener. Skal jeg kun si beklager men ingenting mer? Men Mette, mener du virkelig at å kommentere for eksempel at ulven har tatt et byttedyr (deg, offer) og at når ulver gjør sånn må de skytes, ikke er å helle bensin på bålet? Skjønner at du vil takke Kokkejævel (og andre) for støtten, og at de siste dagene har vært tunge. Men slike kommentarer i andres kommentarfelt gjør vel ikke akkurat situasjonen noe bedre? 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. august 2021 #14289 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (1 minutt siden): Det går ann å ha flere tanker I hodet samtidig.. Jeg beklager på det høyeste, men dere må også innse at kritikken her inne har til tider vært massive og at det å få så mye mot seg hver eneste dag i lang tid gjør noe med en..!? Jeg sier ikke at alt er kvinneguiden sin feil, men det er heller ikke kun min feil. Nå fraskriver du deg jo ansvar og skyld igjen. Du ødelegger for deg selv ved å holde på sånn. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. august 2021 #14290 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (2 minutter siden): Det går ann å ha flere tanker I hodet samtidig.. Jeg beklager på det høyeste, men dere må også innse at kritikken her inne har til tider vært massive og at det å få så mye mot seg hver eneste dag i lang tid gjør noe med en..!? Jeg sier ikke at alt er kvinneguiden sin feil, men det er heller ikke kun min feil. Klart det er din feil å opprette en falsk bruker for å både «forsvare» og promotere dine kommersielle interesser. Det er ganske så shady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 31. august 2021 #14291 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (9 minutter siden): Nei den stopper. Denne tråden vil bli stengt ettersom jeg har trukket meg ut av det offentlige. Nei den stenges ikke enda. AB sin tråd var åpen i lang tid. Du kan ikke bestemme at den skal stenges bare fordi du vil det. Fortsatt går debatten, og konsekvensene av at du blant annet svartmaler KG som forum i div andre bloggere sine kommentarfelt gjør at VI er ikke ferdig. Selv om du føler du er det.. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg nomore82 Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14292 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Mettea skrev (9 minutter siden): Jeg forstår helt ærlig ikke hva du egentlig mener. Skal jeg kun si beklager men ingenting mer? NETTOPP! Når du prøver å begrunne hvorfor du gjorde det du gjorde, så forstår du ikke hva det er du har gjort galt. Jeg forstår ønsket ditt om å kommentere her i tråden med en bruker. Jeg forstår det 110%. Og det tror jeg ALLE her gjør i større eller mindre grad. Så det har du overhode ikke noe behov for å forklare. Det samme gjelder ofte alle andre situasjoner hvor man gjør noe galt og feiler/går på trynet. De fleste forstår hvorfor det var fristende å slå noen i friminuttet (gitt kontekst), de fleste forstår hvorfor det frister å stjele millioner av kroner om en har tjangs til det, de fleste forstår hvorfor noen sniker på bussen og de fleste forstår hvorfor det er fristende å lyve når man vet man gjør noe galt. Men samtidig så forstår de aller fleste HVORFOR det ikke er lurt å gjøre som du gjør. Alle vet at det ikke er OK å slå noen, stjele eller snike på bussen. Eller lyve. Og derfor gjør en det heller ikke. Når du da sier "Beklager, MEN..." så blir hele unnskyldningen verdiløs. Alle vet hvorfor du gjorde det. Eneste grunnen til at du vil komme med en forklaring etter "MEN" er fordi du vil normalisere og bagatellisere det du gjorde. Eller plassere ansvar på andre. Og da er det helt verdiløst som du sikker ser at de fleste mener. Du tar ikke ansvar om du skyver ansvaret på andre, eller prøver å dele ansvaret på flere. Du gjorde feilen. Du tar ansvaret. Om ikke er det verdiløst. Endret 31. august 2021 av nomore82 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14293 Del Skrevet 31. august 2021 Lunabelle skrev (Akkurat nå): Nå fraskriver du deg jo ansvar og skyld igjen. Du ødelegger for deg selv ved å holde på sånn. Nei... Det er faktisk ikke kun jeg som har gjort noe gale her. Jeg tar min feil på mine skuldre, innrømmer det og beklager. Men det har vært massivt kritikk mot meg her over lang tid, og det må dere ta på dere. Jeg skal ikke sitte med all skyld, men jeg tar min skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. august 2021 #14294 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (2 minutter siden): Det går ann å ha flere tanker I hodet samtidig.. Jeg beklager på det høyeste, men dere må også innse at kritikken her inne har til tider vært massive og at det å få så mye mot seg hver eneste dag i lang tid gjør noe med en..!? Jeg sier ikke at alt er kvinneguiden sin feil, men det er heller ikke kun min feil. Jo. Du bretter ut livet ditt. Du velger å lese og delta her - om livet ditt. Du velger å omskrive hva som har skjedd i andres kommentarfelt. Ditt valg. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14295 Del Skrevet 31. august 2021 Lill skrev (1 minutt siden): Klart det er din feil å opprette en falsk bruker for å både «forsvare» og promotere dine kommersielle interesser. Det er ganske så shady. Selvfølgelig... Det er jo ikke dere som lagde profilen Trude. Det var kun meg, og kun meg alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. august 2021 #14296 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (1 minutt siden): Nei... Det er faktisk ikke kun jeg som har gjort noe gale her. Jeg tar min feil på mine skuldre, innrømmer det og beklager. Men det har vært massivt kritikk mot meg her over lang tid, og det må dere ta på dere. Jeg skal ikke sitte med all skyld, men jeg tar min skyld. Massiv kritikk av ting du har delt på din offentlig konto? I tillegg går du til BT for å fronte antivax holdninger? Klart det blir reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 31. august 2021 #14297 Del Skrevet 31. august 2021 Det enkleste hadde faktisk vært å la være å ha den trangen til å oppsøke kritikken mot en selv og la det som skrives gå inn på en for så å gå til det skrittet med å lage en fiktiv "forsvarer" som ble avslørt ganske så tidlig. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lilletyrkia Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14298 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig... Det er jo ikke dere som lagde profilen Trude. Det var kun meg, og kun meg alene... Hvorfor bumpet du tråden om du ville den skulle dø ut? Hvorfor spurte Trude her inne om mette hadde sluttet å blogge? Hvorfor bidro du med spørsmål som du egentlig ikke tålte å høre svaret til?? Du kan ikke si at du kun lagde Trude for å forsvare deg, vi vet jo at det ikke stemmer. Hadde det stemt så hadde jo saken vært en HELT annen, men du forstår jo ikke. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 31. august 2021 #14299 Del Skrevet 31. august 2021 😳 Du må nok regne med mer enn en dag og to før folk slutter å diskutere dette altså... La det ligge. Det går over. Men til mer du kommenterer og prøver å forklare, til mer blir det å kommentere..... Du sier du forstår at det har kommet reaksjoner. Men da må du altså la folk få komme med disse reaksjonene! Let it go! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. august 2021 #14300 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Mettea skrev (11 minutter siden): Nei... Det er faktisk ikke kun jeg som har gjort noe gale her. Jeg tar min feil på mine skuldre, innrømmer det og beklager. Men det har vært massivt kritikk mot meg her over lang tid, og det må dere ta på dere. Jeg skal ikke sitte med all skyld, men jeg tar min skyld. Du hevder at du kun gjorde dette for å forsvare deg mot kritikken - samtidig som alle her inne faktisk kan lese hva du har skrevet i kommentarfeltet til Kokkejævel, for eksempel. Folk er ikke stokk dumme, og de aller fleste som skriver her inne, kan lese også. Ta ansvar. Stå for det du har gjort. Trude4 gjorde langt mer enn å forsvare bloggen din/deg. det blir fullstendig patetisk å forsvare det du har gjort, du har lurt folk, ført dem bak lyset, brukt Trude4 til å gjenoppta aktiviteten i tråden din her inne, samtidig som du har hevdet at du ønsker fred. Det er jo bare trist. Du burde bare be om unnskyldning for å ha lurt folk - bare fordi du ville ha det siste ordet. Minner meg veldig om mannen til fotballfrue, som hevdet han måtte opptre under falsk navn med falsk titler i koans kommentarfelt fordi folk var så fæle. Og så var det kommentarer om krydderurter i en oppskrift og en kommentar om hvordan en treningsøvelser ble utført og sånn som utløste det. Folk blir skikkelig sinte av andre som lyver - du har jo hevdet at det skriver en masse lån om deg her inne, uten å spesifisere hva som er løgn. Og folk blir skikkelig sinte når de utsettes for manipulasjon og lureri - slik du har holdt på med. Endret 31. august 2021 av pøbelsara 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg