Lunabelle Skrevet 31. august 2021 #14261 Del Skrevet 31. august 2021 Heartgirl skrev (5 minutter siden): Jeg forstår MA godt selv om det ikke er i mot reglene her inne. Dette må du forklare nærmere. Hva mener du egentlig med dette? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. august 2021 #14262 Del Skrevet 31. august 2021 Heartgirl skrev (6 minutter siden): Jeg forstår MA godt selv om det ikke er i mot reglene her inne. Jeg kan absolutt også forstå behovet for å forklare seg og oppklare hvis noe ikke er riktig. Men hun skriver jo også at hun synes en slik tråd er en stor påkjenning samtidig som hun vekker den til live igjen når den er stille og hun starter en lignende tråd om en annen blogger. Hva tenker du om det? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 31. august 2021 #14263 Del Skrevet 31. august 2021 Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden): Jeg kan absolutt også forstå behovet for å forklare seg og oppklare hvis noe ikke er riktig. Men hun skriver jo også at hun synes en slik tråd er en stor påkjenning samtidig som hun vekker den til live igjen når den er stille og hun starter en lignende tråd om en annen blogger. Hva tenker du om det? Og da det kom spørsmål om hvorfor hun hadde gjort disse tingene her, forsvant hun fra forumet og hoppet over til andres kommentarfelt hvor hun får holde regien på historien selv. Jeg var nærme å forsvare (eller si fra at jeg syntes mange overdrev litt krisestemningen her, synes også hun overdriver hvor vanskelig det er å stå i, der er tross alt bare et forum) men dette er så manipulerende, og hun bare fortsetter å skulle kontrollere og skape drama med offer og fiende. Jeg kjenner folk som holder på sånn i den virkelige verden, og de sliter også med vennskap. Jeg tror de helt ærlig ser seg selv som uskyldige offer gang på gang på gang, men omgivelsene gjennomskuer det alltid etterhvert. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 31. august 2021 #14264 Del Skrevet 31. august 2021 36 minutter siden, Heartgirl said: Jeg forstår MA godt selv om det ikke er i mot reglene her inne. Selv om??? Det skurret litt i mine ører. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 31. august 2021 #14265 Del Skrevet 31. august 2021 Andrea59 skrev (1 minutt siden): Selv om??? Det skurret litt i mine ører. En kan da godt forstå fristelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 31. august 2021 #14266 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Nytt brukernavn på Instagram; justgoforit_girl, og nytt profilbilde. Javel… Endret 31. august 2021 av Imblar 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 31. august 2021 #14267 Del Skrevet 31. august 2021 Andrea59 skrev (38 minutter siden): Selv om??? Det skurret litt i mine ører. Mulig "ikke" skulle vært strøket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 31. august 2021 #14268 Del Skrevet 31. august 2021 Imblar skrev (4 minutter siden): Nytt brukernavn på Instagram; justgoforit_girl, og nytt profilbilde. Javel… 😂 what 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. august 2021 #14269 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Imblar skrev (4 minutter siden): Nytt brukernavn på Instagram; justgoforit_girl, og nytt profilbilde. Javel… Har hun åpnet bloggen også, eller skiftet navn på den? Endret 31. august 2021 av Honey Dew 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 31. august 2021 #14270 Del Skrevet 31. august 2021 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Har hun åpnet bloggen også, eller skiftet navn på den? Ikke noe link til bloggen i bio. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Listme Skrevet 31. august 2021 #14271 Del Skrevet 31. august 2021 Imblar skrev (11 minutter siden): Nytt brukernavn på Instagram; justgoforit_girl, og nytt profilbilde. Javel… SO WHAT? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14272 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Det er ganske provoserende å være en av de som prøver etter beste evne å drive konstruktiv og saklig bloggkritikk, men stadig blir møtt med hustorien om slemmingene på kg. mette kastet seg tidlig inn i denne debatten. Hun har fått høflige svar bla annet fra meg som jeg tok meg tid til å skrive til henne. Hun gadd ikke svare engang. Nå er det altså avslørt at hun har opprettet brukere i tråden for å hisse opp debatten og dra den igang når den har ligget brakk. Likevel er hun frekk nok til å hevde at hun blir forfulgt, og at folk lyver om henne her / helt uten st hun gidder å komme med noen bevis for hva det er løyet om. Hun har selv løyet en hel masse i tråden om seg selv, men har likevel frekkhetens nådegave og går løs på de som avslørte jukset hennes. Hun hevder at vi er en ulveflokk som bør skytes. Og så mener hun det er vi som debatterer her inne og hevder at noe er pill råttet ii store deler av SoMe, som er problemet? Det er iiksom ikke grenser for hva man kan spy ut av seg under dekke av at noen andre visstnok har drevet hets. Det er skikkelig provoserende. Særlig når vedkommende det gjelder er tatt med buksene nede og begge hender i den forbudte godtekrukken. . Endret 31. august 2021 av pøbelsara 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg panzerpølsa Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14273 Del Skrevet 31. august 2021 pøbelsara skrev (25 minutter siden): Det er ganske provoserende å være en av de som prøver etter beste evne å drive konstruktiv og saklig bloggkritikk, men stadig blir møtt med hustorien om slemmingene på kg. mette kastet seg tidlig inn i denne debatten. Hun har fått høflige svar bla annet fra meg som jeg tok meg tid til å skrive til henne. Hun gadd ikke svare engang. Nå er det altså avslørt at hun har opprettet brukere i tråden for å hisse opp debatten og dra den igang når den har ligget brakk. Likevel er hun frekk nok til å hevde at hun blir forfulgt, og at folk lyver om henne her / helt uten st hun gidder å komme med noen bevis for hva det er løyet om. Hun har selv løyet en hel masse i tråden om seg selv, men har likevel frekkhetens nådegave og går løs på de som avslørte jukset hennes. Hun hevder at vi er en ulveflokk som bør skytes. Og så mener hun det er vi som debatterer her inne og hevder at noe er pill råttet ii store deler av SoMe, som er problemet? Det er iiksom ikke grenser for hva man kan spy ut av seg under dekke av at noen andre visstnok har drevet hets. Det er skikkelig provoserende. Særlig når vedkommende det gjelder er tatt med buksene nede og begge hender i den forbudte godtekrukken. . I tillegg er hun så feig at hun trekker seg bort fra alt, for å unngå konfrontasjon i egne kanaler. Ved å slette seg her og der, slipper hun å forholde seg til dette, og det blir litt som når strutsen stikker hodet i sanden. I tillegg legger hun ut følere i andre menneskers kanaler for å sanke sympati, og redde stumpene. Og alt som dreier seg om hennes rolle i det hele, blir avfeid og snakket bort. For ett menneske som har vært villig til å gjøre det meste for å bli "kjendis", har hun definitivt ikke tatt høyde for at ikke alt av oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Og hun har vært svært aktiv i sin egen tråd for å holde debatten i gang. Så hun kan ikke si at dette er drevet av kvinneguidens fæle mennesker. Kart og terreng stemmer ikke overhodet, og dette er hun klar over. Så minste motstands vei er å fordufte. Alt med Mette virker fryktelig impulsivt og lite gjennomtenkt, og det smeller gang på gang. Men hun lærer aldri, og prøver i det lengste å fleipe/tulle det bort. Fungerer ikke det, er det full sletting av alt. La oss håpe hun kanskje fokuserer mer på seg og sitt fremover, og dropper denne sinnsyke trangen til å være i fokus med sine kontroversielle meninger som hun på ingen måte har satt seg inn i. Kanskje ble ikke denne spennede reisen med Tyrkisk mann og barn så spennede som hun tenkte, å akkurat derfor er behovet for spenning tilstede. Ikke vet jeg. Men dette ble ett absurd sirkus, og uansett hvor mye støtte hun får fra en patetisk kokk og en tullete kattedame, tror jeg hennes 15 minutes of fame er over. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. august 2021 #14274 Del Skrevet 31. august 2021 panzerpølsa skrev (9 minutter siden): I tillegg er hun så feig at hun trekker seg bort fra alt, for å unngå konfrontasjon i egne kanaler. Ved å slette seg her og der, slipper hun å forholde seg til dette, og det blir litt som når strutsen stikker hodet i sanden. I tillegg legger hun ut følere i andre menneskers kanaler for å sanke sympati, og redde stumpene. Og alt som dreier seg om hennes rolle i det hele, blir avfeid og snakket bort. For ett menneske som har vært villig til å gjøre det meste for å bli "kjendis", har hun definitivt ikke tatt høyde for at ikke alt av oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Og hun har vært svært aktiv i sin egen tråd for å holde debatten i gang. Så hun kan ikke si at dette er drevet av kvinneguidens fæle mennesker. Kart og terreng stemmer ikke overhodet, og dette er hun klar over. Så minste motstands vei er å fordufte. Alt med Mette virker fryktelig impulsivt og lite gjennomtenkt, og det smeller gang på gang. Men hun lærer aldri, og prøver i det lengste å fleipe/tulle det bort. Fungerer ikke det, er det full sletting av alt. La oss håpe hun kanskje fokuserer mer på seg og sitt fremover, og dropper denne sinnsyke trangen til å være i fokus med sine kontroversielle meninger som hun på ingen måte har satt seg inn i. Kanskje ble ikke denne spennede reisen med Tyrkisk mann og barn så spennede som hun tenkte, å akkurat derfor er behovet for spenning tilstede. Ikke vet jeg. Men dette ble ett absurd sirkus, og uansett hvor mye støtte hun får fra en patetisk kokk og en tullete kattedame, tror jeg hennes 15 minutes of fame er over. Helt enig med innlegget ditt, du oppsummerer veldig bra. Har uthevet en leddsetning jeg dessverre er i tvil om - at hun selv er klar over at kart og terreng ikke stemmer. Kanskje hun vet det innerst inne, men på meg virker det nesten stikk motsatt. Hun reagerer så sterkt at det ikke kvalifiserer til å bli kalt å forsvare seg en gang, det er langt, langt forbi det. Mener ikke å kverulere, og det kan godt hende du har rett i at hun vet. På meg virker det nesten som dette helt uventet (og ufortjent i hennes øyne) traff henne som et tog i 200 km/t og hun reiser seg fra skinnene og er rasende på toget. Som hun selv startet. Den ryddejobben hun prøver på virker bare mot sin hensikt, men det hjelper nok å få støtte fra de som får den redigerte versjonen. Lage så mye oppstyr for å booste sin egen blogg (kort oppsummert) og så prøve å få KG til å se ut som syndebukkene. Det må være sååå slitsomt å leve sånn. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 31. august 2021 #14275 Del Skrevet 31. august 2021 Nana skrev (6 minutter siden): Helt enig med innlegget ditt, du oppsummerer veldig bra. Har uthevet en leddsetning jeg dessverre er i tvil om - at hun selv er klar over at kart og terreng ikke stemmer. Kanskje hun vet det innerst inne, men på meg virker det nesten stikk motsatt. Hun reagerer så sterkt at det ikke kvalifiserer til å bli kalt å forsvare seg en gang, det er langt, langt forbi det. Mener ikke å kverulere, og det kan godt hende du har rett i at hun vet. På meg virker det nesten som dette helt uventet (og ufortjent i hennes øyne) traff henne som et tog i 200 km/t og hun reiser seg fra skinnene og er rasende på toget. Som hun selv startet. Den ryddejobben hun prøver på virker bare mot sin hensikt, men det hjelper nok å få støtte fra de som får den redigerte versjonen. Lage så mye oppstyr for å booste sin egen blogg (kort oppsummert) og så prøve å få KG til å se ut som syndebukkene. Det må være sååå slitsomt å leve sånn. Det jeg sikter til er hennes rolle i tråden her, med hennes flere brukere og hennes diskusjon med seg selv og andre under Trude-nick. Det er hun jo klar over at bare ble kaos, selv om hun prøver å overse denne delen. Late som det ikke har skjedd. Også de andre trådene hun har deltatt i under samme nick, og den hun opprettet. At hun ikke har særlig nettverk er kanskje ikke så rart. I likhet med kokken, orker ikke folk å forholde seg til sånt. Det er uforutsigbart og fryktelig slitsomt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14276 Del Skrevet 31. august 2021 Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 31. august 2021 #14277 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (5 minutter siden): Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. Også er vi i gang igjen ja... Karusellen som aldri stopper! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14278 Del Skrevet 31. august 2021 Lunabelle skrev (Akkurat nå): Også er vi i gang igjen ja... Karusellen som aldri stopper! Nei den stopper. Denne tråden vil bli stengt ettersom jeg har trukket meg ut av det offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg nomore82 Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #14279 Del Skrevet 31. august 2021 Mettea skrev (3 minutter siden): Hei dere. Jeg har sagt at jeg beklager og jeg har sagt at jeg dummet meg ut. Jeg la meg ned i grusen og både skammet meg og følte meg dritt. Mye dårlige tanker om meg selv som ingen har godt av å gå rundt med. Men måten dere reagerer er virkelig overdrevet og henger ikke på greip med den feilen jeg gjorde. Ja, jeg lagde meg en fake bruker da det var massivt med kritikk. Jeg brukte den brukeren til å forsvare meg selv og prøvde å få frem at en del av det som har blitt sagt opp igjennom har vært både overdrivelser, spekulasjoner og løgn. Dessverre er jeg tydeligvis håpløs på å takle kritikk og mitt forsøk på å forsvare har garantert fyrt tilbake på meg med at tråden både ble mer løftet og mer sint. Det tar jeg helt og holdent på mine skuldre. Jeg har også brukt brukeren på å lage en tråd om Kjerringtanker da hun skrev et blogginnlegg om meg, med mitt navn og hvor jeg ble latterliggjort med fullt navn flere ganger (ja jeg vet det også er bloggnavn) . Jeg prøvde å snakke med henne uten at det hjalp og jeg ble sint og lagde en tråd om henne, noe jeg har innrømmet for lenge siden. Om dere går inn og leser, så har jeg absolutt ikke vært så ufin og stygg som noen her hevder. Og alt jeg har skrevet der, har jeg også skrevet direkte til henne. Men det var helt klart idiotisk av meg å gjøre og noe jeg burde ha holdt meg for god til. Jeg brukte og brukeren litt inne på debatten om AB. Det hadde jeg glent, men det stemmer ja. Har slettet blogg og snapchat fordi jeg ser at jeg ikke takler denne kritikken mer. Av en eller annen grunn blir kritikken her inne mye mer dominerende og vond enn den på egen blogg og i kommentarfeltet på avisinnlegg. Det har kanskje noe med at jeg har vært delaktig i denne tråden som "tenkerformye" (sa klart ifra at det var meg), Trude som var min falske konto og deretter Mette som var den jeg lagde når det ble så mye rundt vaksine valget mitt. Så med å være delaktig så ble det kanskje mer nært og vondt!? I allefall.. Jeg har sagt beklager og jeg har sagt at jeg forstår at mange er sinte. Så skjønner ikke hva mer dere ønsker? Jeg har og takket de som har vist omsorg og det skulle da bare mangle!? Jeg vil aldri komme tilbake med en blogg eller snapchat hvor jeg er så personlig og privat som jeg var på metteask.blogg.no. Og det er fordi jeg helt tydelig ikke klarer å takle baksiden med å være så åpen og ærlig. Bloggen er slettet og snapchat er slettet. Jeg forstår og at dere blir usikre på alle og tror de er meg, fordi det faktisk stemte med Trude. Mitt ord her vil dere garantert aldri tro uansett. Men jeg har kun hatt to hbir jeg gar sagt det var meg og en som var falsk. Men du legger deg ikke flat. Du kommer med bortforklaringer. Dropp det. Slutt. Det enorme behovet du har for å forklare det du gjorde, samtidig som du sier du er ferdig, går ikke overens. Enten så innser du at det du gjorde var galt, punktum, og da trenger du ikke å forklare noe som helst til oss. Eller så må du bare forklare det til du blir blå, men da har du ikke innsett hva du gjorde galt. Enten er du ferdig, eller så fortsetter du. Du klarer ikke å gjøre begge deler. Det er nå bortforklaringene dine i kommentarfeltene til ANDRE blogger som holder liv i kritikken på det du har gjort. Slutt med det. Det er mitt råd. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettea Skrevet 31. august 2021 #14280 Del Skrevet 31. august 2021 nomore82 skrev (Akkurat nå): Men du legger deg ikke flat. Du kommer med bortforklaringer. Dropp det. Slutt. Det enorme behovet du har for å forklare det du gjorde, samtidig som du sier du er ferdig, går ikke overens. Enten så innser du at det du gjorde var galt, punktum, og da trenger du ikke å forklare noe som helst til oss. Eller så må du bare forklare det til du blir blå, men da har du ikke innsett hva du gjorde galt. Enten er du ferdig, eller så fortsetter du. Du klarer ikke å gjøre begge deler. Det er nå bortforklaringene dine i kommentarfeltene til ANDRE blogger som holder liv i kritikken på det du har gjort. Slutt med det. Det er mitt råd. Jeg forstår helt ærlig ikke hva du egentlig mener. Skal jeg kun si beklager men ingenting mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg